Intervju sa Miškom Đukićem

Miško Đukić

I prije dolaska „mladih, lijepih i pametnih” prepoznat si kao čovjek koji bez rezerve kritikuje crnogorsku oligarhiju. Ko su oni iz tvog sjećanja?
– Tada sam bio urednik za kulturu. Pokrivao sam i mjesto urednika Studeksovog radio pozorišta u TVCG. Rade Bojović je bio direktor Studeksa (studentski eksperiment). Darko Šuković je bio zadužen za sport i rekreaciju… Nijesam ni sanjao da će se njegova rekreacija ovako plaćati. Kada smo, na mišiće, formirali prvi nedjeljnik u Crnoj Gori – „Krug” – Darka smo postavili za urednika. Toliko je teških riječi tada izgovorio i napisao za Djukanovića da sam bio siguran da je to „Živa istina „… Nijesam ni sanjao da će sa Djukanovićem, zajedno, danas dijeliti „ Živu istinu „ – na Televiziji „IN”. Momir Bulatović je radio kao urednik u univerzitetskoj riječi. Gospodin Aco Djukanović je bio u kancelariji pored nas i pokrivao mjesto generalnog sekretara UKSSO… Vujica Lazović je bio predsjednik omladine Podgorice… (sada je avanzovao u istoj službi).

I onda su, u oktobru 1989 godine, počeli sa mitinzima, a na vlast dolaze u januaru. Kako je to izgledalo iz tvoje perspektive?
– Bio sam u kancelariji Vujice Lazovića. Dao sam mu referat za zaštitu životne sredine i skrenuo pažnju što je kombinat uradio sa piralenom ( koji je završio u Morači a dio u bačvama na Ćemovskom polju). Ovo kancerogeno trafo-ulje već je dospjelo u zemlju u havariji iz sedamdesetih. Upropastiše Zetu (staro ime za Crnu Goru). Aluminijski kombinat je dokaz – kako veliki promašaj uništava život – ekonomski i biološki … A onda dolazi novi promašaj sa istim posljedicama – takozvana antibirokratska revolucija… Pozvonio je telefon Vujice Lazovića i ženski glas je, vidno uznemiren, rekao:”Ti si u kancelariji a narod je na ulici”. Vujica i ja smo krenuli prema skupštini… Tamo je već bio Slobodan Milošević …Samo se čekao januar …

Vujica je tamo i ostao, a ti si završio u zatvoru?
– Zahvaljujući gnusnoj montaži, danas velikog crnogorca – Rajka Cerovića . U moja usta , užasnom montažom, stavio je riječi meni nepoznatog čovjeka… Ekspesno su mi presudili , jer, očigledno, nekome nijesam bio po volji. Predsjednik predsjedništva bio je Božina Ivanović . Dovoljno je reći da smo kasnije, gospodin Ivanović i ja, na terenima mojih arheoloških istraživanja proveli mjesece i mjesece… Bili smo prijatelji… Ali… Zbog Rajka Cerovića morao sam u zatvor … Nakon tri mjeseca, za mene teškog zatvora – karakteristike su poslali Vujica Lazović i Aco Djukanović. Oslobodjen sam a kada bih čitao – ovo što moji tadašnji prijatelji: Aco i Vujica napisali – neko bi se morao stidjeti. Ja to sigurno ne bih bio …

A gospodin Milo Đukanović?
– Njegovo ime je bilo nepoznato narodu. Ali ideologija iz koje dolazi i te kako „poznata”… Skandirali su Titu i Slobu… Tada su „okupljeni” spalili lutku Miljana Radovića (on je bio ekonomista i predsjednik SKCG. Naslijedio ga je Veselin Vukotić – idejni tvorac čitavog ekonomskog sistema u Crnoj Gori i osnivač Milovog privatnog univerziteta UDG. Ako se sjećate spaljena je mnogo kasnije i lutka Vesne Perović ( liderke LSCG-a ) … Ali nedavno su u Kotoru spaljeni „Braco i Seka „… Sjećate se u Beogradu lutke Slobodana Miloševića u haškom odijelu sa zatvoreničkim brojem… Nosio je lutku na protestima, gle čuda, student Bulatović … „ Braco” mora da primijeti da ne može koristiti Udb-u a da ne doživi istu sudbu. Ista ruka spaljuje …a onda reformiše. Ezoterički i egzoterički nivo . Nego , izvini za podužu digresiju, vraćam se … Milo ni tada ništa nije radio . Osim na radnim akcijama . Tek da je tamo ostao … ali kada je počeo da „ radi” … Došao je kao komunista – ekonomista iz opštine Nikšić i od opštine Nikšić i cijele Crne Gore napravio svoju Crnu opštinu … A kako će drugačije – kada ga na vlast ( zajedno sa Svetozarom i Momirom ) dovodi UDBA Slobodana Miloševića… Za mladje čitaoce – UDBA je bila „bezbednosno obaveštajna služba. Do 1966 godine, ova organizacija je nosila naziv – Uprava državne bezbednosti (skraćeno UDBA)”. 1989 god. Udba ( tada SDB) dijeli se na ratne huškače i mirotvorce … Tu je mjesto rodjenja ratnoprofitera i mirnoprofitera … Narod je bio i ostao kolateralna šteta … Tada sam napisao grafit: crnogorci ne ljube lance – oni ljube korupciju ! I počelo je … Dvije ideologije: komunizam i četništvo su se uhvatili „za grla” bijela … Kao i uvijek u njihovim sukobima strada obrazovanje. Pobijediće pas, koji je Brozu na Sutjesci spasio život, a stradaće Borislav Pekić – koji je morao imati spomenik u strogom centru Podgorice gdje je i rodjen !…Ali – interesantno da je Titovom psu ime Luks . Luks računa površinu nad kojom se svjetlosni fluks širi … Umjesto širenja svjetlosti dobijamo pseće zavijanje .

Ko se suprotstavio ?
– Veliki LSCG ( Liberalni savez ) … Sve što ti govorim, gledam svojim očima i ne nudim kao jedinu istinu … Naglašavam – ovo je svjedočenje … Ja nijesam bio član liberalnog saveza . Bio sam aktivni sudionik zajedničke borbe protiv užasne narodne patnje koja je slijedila … LSCG je krenuo iz Musinog stana sa Cetinja … Koko Vujović je stao na čelo …Kasnije je na njegovo mjesto došao Slavko Perović koji je , ako se sjećaš – pozvao minstra policije Pejakovića na dvoboj. I tako je Perović branio pravo na život ( tada Muslimana ). Toliko je taj čovjek valjao Crnoj Gori … Svaki čovjek ima svoje plus i minus faze, pa i on. Međutim, Perovićeve plus faze su nezaboravne. Zadužio je Crnu Goru, ali Milova Crna Gora ima toliko dugova da će Perović biti zaboravljen dok god je Milo na vlasti … Za istu službu za koju radi Milo, radili su i rade : Vojislav Šešelj ( dobrovoljno od 1971 god. šifra Magistar ), Jevrem Brković ( od 1959 god. šifra : Visitor ), Matija Bećković, Hašim Tači … Ista služba – ista ruka ! Sve je pod kontrolom …

Posljedice?
Vidiš i sam ! Najveća posljedica je proglašenje LSCG-a za državnog neprijatelja. Zašto ? Zbog pucnja na obrazovanje i ubijanja nerodjene djece ! A podsjetiću te: „Jedan od glavnih zadataka UDB-e bio je eliminacija „unutrašnjeg neprijatelja” ( u prevodu – jedinog ko ti zaista smeta i predstavlja diskontinuitet a to je LSCG ). Zatim „ tehnika praćenja i prisluškivanja „ ( ovo je bio jedan od četiri glavna odsjeka UDB-e ). Milo Djukanović je kao derište – bez uvrede – bio pion UDBE-e … Čovjek koji se ne bavi sobom – mora se baviti tobom – napisao sam tada aforizam i posvetio ga Jovici Stanišiću ( On je bio prvi čovjek SDB-a . Stanišić je učvrstio vlast Slobodana Miloševića i Mila Djukanovića. Jovica je Crnogorac iz Bjelopavlića ). Podsjetiću da – reorganizacija UDB-e nastupa nakon praćenja i prisluškivanja Josipa Broza od strane Aleksandra Rankovića… Normalno, svako zna da je ova verzija o prisluškivanju interpretacija pobjednika. Podsjetiću da Barak Obama šalje pohvalno pismo Milu Djukanoviću, ali… Bez sumnje, CIA će biti Milov „Ranković”…ali nakon ulaska u NATO. Kao Rankovića smijeniće Mila i reformisati ANB. Počeće sa „Pozitivnom Crnom Gorom” …Pa onda mučenje – pa stega … Pa višepartijski sistem … I onda demokrate i konzervativci – tj. opet ratno i mirno profiteri ali sada reformisani … Sve kako bi opstala lupeška ekonomija … Živi bili pa vidjeli …

Nedavno je formirana nova partija „Pozitivna Crna Gora”. Što očekuješ od njih ?
Rekao sam ti da je Crna Gora stradala i biološki i ekonomski… Na čelu ove stranke je biolog, a u sjenci matematičar ( sabiranje i oduzimanje )…Ko je komunista – ekonomista ?

Da li je ovu vlast moguće pobijediti na izborima, a privredu oporaviti ?
Koju vlast , na kojim izborima, koje godine … Ne zaboravi – ON nije prvi… Mi nemamo vlast već skupinu – „Korisnih idiota”. Uz časne pojedince koji su ( opet ) interesno zalutali … Korisni idioti su planetarna pojava… Korisni idioti ( od grčke riječi idiôtçs, , lat. Idiota , onaj ko radi za sebe i samo zbog sebe, takodje onaj ko je neznalica, nekompetetna osoba ). Dozvoli da citiram srpskog politikologa Ljubomira Kljakića koji mi je i skrenuo pažnju na ovu pojavu : „ Srpska privreda je dužna i Bogu i narodu. Duguje između sebe, duguje domaćim i stranim bankama, duguje i potražuje od države a opstaje zahvaljujući introverznom upumpavanju subvencionisanih kredita za likvidnost. Oni će obezbediti preživljavanje u vremenu krize ali ne i normalan privredni život. Privreda Srbije se ne može oporaviti jer nema šta da se oporavi…”
Primijeniti ovo na Crnu Goru … Ups, oporaviće se naše more – a mi ćemo dobiti noćne more … i TV serije … Koju vlast , na kojim izborima – koje godine ? Koja privreda ?

Pa kako dalje u ovom „Free Montenegru” ? Imamo li pravo na „da” ili „ne”?
Da – bio sam na čelu radia Free Montenegro. U emtovanom materijalu bilo je i ovo: vojvoda-Šešelj dolazi u Podgoricu. Snimam ! Otimaju mi kameru koja nastavlja da snima do isteka baterije. Na molbe i molbe – vraćaju je, ali sa kasetom koju nijesu izvadili … Gledam zapis i emitujem ga. U pitanju je interni dogovor u tadašnjoj policiji. Kaže: „ Ti ćeš pjevati – „Kralj Nikola na umoru, a ti „ Sve su straže sve su straže …” Zatim naredjuje trećem kolegi : „ Ti si u uniformi i hapsiš obojicu pred kamerama .”
Sve ovo je sada možda smiješno ali kada se sjetite leševa kao njihovih rezultata… Sada ih glasaju i podržavaju oni koji su najviše stradali … Sjećam se kada je u našem naselju, Zabjelu, osvanula staklorezačka radnja. Ubrzo su sva stakla na našim prozorima bila porazbijana… Ista je i njihova logika: od nečega se mora živjeti !
Kod nas, u radiju, svoju emisiju su imali i gradjani koji su na referendumu rekli „ne” . Tu su bili veliki patrioti , možda i veći od mnogih pripejd crnogoraca… To je bilo „da” ili „ne” za koje su nas vlasti pitali i mi , kao, odgovorili… Mi, kao, „da” – oni, kao, „ne”… Zato što sam ustupio prostor za emisiju „Afirmacija negacije „ – imao sam dodatnih problema … Ali neka … Gospodin Djukanović bi rekao : „ Sačuvasmo zemlju od razaranja „ ( iako je sjedio u vrhovnom savjetu odbrane SRJ koja je i bila bombardovana i razorena ) . Sada ćemo, umjesto „da” ili „ne” – imati Pozitivne i Negativne … Pitao si: kako dalje ? To pitaj onu trojicu koji doniraju. Pitaj: Dejvida D. Rokfelera, Henrija Allfreda Kisindžera i Zbignjeva Bžežinskog … nego i njima Rusi , Kinezi i dobar dio Južne Amerike mrse račune …a mene ako hoćeš pitaj za lokal … Recimo za Soroša …

Da li govoriš o novom svjetskom poretku ?
To je neminovnost a ne poredak . Žan Pol Sartr , Vladimir Dedijer i Noam Čomski su 1972. godine najavili simpozijum o nastupajućem svjetskom poretku … Jedna od tačaka bila je:” Medjunarodni moral protiv tajne diplomatije …” Dejvid Rokfeler je iste godine osnovao medjunarodni komitet za mir i prosperitet koji će činiti „privatni gradjani „ …Govorio je Dejvid Rokfeler o vozu koji vodi u bolju budućnost. Nemoj zaboraviti da je temelje ovog poretka 1916. Godine , šapnuo na uvo britanski ministar spoljnih poslova sir Edward Grey predsjedniku Vudrou Vilsonu usled čega su nastale Vilsonovih četrnaest tačaka i Liga naroda … Medjutim – Njemačka nije bila potpuno uništena i trebao je još jedan veliki rat da se uništi i dodje do Breton Vudsa i temelja za današnji svetski poredak . Milo Djukanović je tada skupljao sličice i klikere …U jeku rata – skupljao je cigare – koje smo svi pušili . Ali on je zadržao filter . Ako se sjećate , vratimo se u naš-Rokfelerov vagon voza u bolju budućnost, pjevačica Alka Vujica je svjedočila Pukaniću ( ubijenom hrvatskom novinaru ) . Alka Vujica je rekla da je dobila na poklon Džip po svom izboru i novca koliko može odnijeti … Bila je tada u vili na Svetom Stefanu …Subotićevoj vili kako piše „ Nacional” .. ( Imam čudan osjećaj da je Subotić postao vlasnik lista „ Nacional” …” Možda griješim ali ja sam takvog dojma „ ). Svako traži – kariku koja mu nedostaje. Pa i ovi naši evolucionisti . Evo recimo: danas je Milo doveo Alku – Vujicu Lazovića kao kariku koja nedostaje …On je potpredsjednik Vlade za ekonomsku politiku i finansijski sistem .

Gospodin Vujica Lazović je SDP . Šta misliš o DPS-u a šta o SDP . SDP je više od decenije koalicioni partner, ako to više možemo nazvati koalicijom, sa DPS-om. Toliko snažno su prigrabili pozicije da se, očigledno, za živu glavu ne bi odrekli privilegija. Kako vidiš tu partiju i njenog lidera, Ranka Krivokapića ?
– DPS je nereformisana UDB-a, koja se sakrila u ANB ( Agencija za nacionalnu bezbjednost ). NATO će to pročešljat . SDP , kažeš daće glavu ali ne pozicije … SDP ( Stranka državne prevare ) daće glavu – ali našu ! SDP, koju predvodi Ranko Krivokapić, je crnogorski JUL … Ranko je najvisočija Mira Marković…To nije partija – to je skup infantilnih mirnoprofitera raznih nacionalnosti … Da dopunim – oni koji nijesu smjeli da kradu po ratištima sada kradu po skupštini …Sebe stavljaju u zakon a Milu prave zaklon … Medjutim , pomenuću i nisku Miru Marković – … bez uvrede , ona koliko znam , živi u Rusiji – a ovdje se zvala Miško Perović … Zašto kažem – zvala … On je previše pametan ( lokalno matematički ) pa je sada postao bivša Mira koja hoće da bude Hilari …

Dva puta su te žestoko pretukli a tvoj ujak bio je Vukašin Maraš, čovjek tajne policije, osoba koja je bila u samom vrhu vlasti …
– Vukašin Maraš je mene više volio a njima više vjerovao… Draže bi mi bilo da je njih više volio a meni više vjerovao … U mom djetinjstvu – pamtim ga kao besprekornog ujaka!

Kako bi definisao Mila Djukanovića a kako opoziciju? Koje su sličnosti? Uzgred: Što misliš o formiranju najšire nadstranačke unije koja bi bila sačinjena od svih parlamentarnih i vanparlamentarnih opozicionih subjekata?
Prvo „ razlike „ : Milo Djukanović pokušava da izadje iz vlasti – ali mu ne ide … Opozicija nikada neće iz skupštine …mada izlaz vide … Sličnosti : isto nema sličnosti ! Što se tiče nadstanačke unije – raznih subjekata …U državi koja se zove Crna Gora nemate subjekata a da nemaju neki objekat koji im je dao Milo Djukanović. DOS je ovdje nemoguć – uzalud stisnute pesnice na grudima Vanje Ćalović. Uf … Moram reći a izvinjavam se … stisnuta pesnica je osvanula na našem muzičkom albumu koji se zvao „Pokret otpora”. Pjesme „ Mafijaš„ , „ Dobar dan čika Slobo „, koje pjeva Sejdo Alilaj bile su simbol protesta u Beogradu. Poslali smo material Nenadu Kuzmiću – tada muzičkom uredniku radio Indeksa … Matricu koja je radjena u studiju Boba Stanišića nikada nam nije vratio …

Veliki civilni protest u organizaciji MANS-a, sindikata i studenata 18. marta je održan. Kako si ti vidio te proteste?
– Donator donatoru oči ne vadi! Liše studenata…. Dokle god demonstranti ne istaknu jasne zahtjeve… Konkretnu alternativu ovom mafijaškom sistemu, koji nije dizajniran u Podgorici, do tada će sličnost ako ne i istovjetnost onim sistemima koji su uništili Južnu Ameriku biti odlučujuća… (svima su nam poznate čuvene banana republike i njihove sudbine). Sve se dešava pod ideološkim kišobranom Fridmanovog neoliberalnog kapitalizma… I zato će naša kuća ostati trošna – na napuknutim temeljima – spremna da se na najblaži povjetarac sruši kao kula od pročitanih karata!
Na kraju moj poklon čitaocima: Onaj ko je Milu dao vlast – nije narod. Onaj ko je Milu dao narod – Milova je vlast! Ako se slažeš Marko da sa ovim pitanjem broj 13 – završimo razgovor… Simbolički da proslavimo slijetanje američkog orla sa trinaest strelica… Tehnokrate će zamijeniti diplomate … Uskoro …

Marko Milačić, Press

Comments

  1. Plannco Wallach S. says:

    “Načertanije nije promovisalo Srbe kao nadnaciju kako tvrdi Pjanko.”
    jasno da nije. “Srbi svi i svuda” – govori sve. Srbi su trebali da “usisaju” sve “regionalne” etnicitete, od koji su neki imali i narodnu i drzavnu tradiciju razlichitu od srpske. ustvari, originalno Srbi su imali mnogo vece apetite, ali se razvojem situacije svelo na razumnu mjeru od Hrvacke do Makedonije i sjeverne Albanije. ne chudi me da pripisujete Englezima plan po kojem ste zadnji put aktivno i otvoreno djelovali od 1985. do danashnjeg dana.

  2. Plannco Wallach S. :
    “Građani Crne Gore prave razliku izmedju REŽIMA i DRŽAVE. Stanovnici Crne Gore misle da je to isto”

  3. Plannco Wallach S. kaže:
    16. Mart 2012. – 20:18 u 8:18 pm

    NACIONAL-SOCIJALIZAM. pri raskidu sa Miloshevicem i Srbijom umjesto Velikosrbizma DPS je u centar svoje “ideologije” stavio Novo-crnogorstvo. DPS sistem je netipichan i promjenljiv onoliko koliko DPS obezbjedjuje ostanak na vlasti.

    ps.
    ako nemate klan da vas pogura dzaba ste se koprcali – nece vas biti u redu za ordenje, na godisnjicma i shkolskim udzbenicima.

  4. to stoji, ali isto tako stoji da smo bili i ostali pioni na sahovskoj tabli kolonijalnih i neokolonijalnih ratova i tek kad se iz tog ugla sagleda ovaj prostor postaje sve jasnije..

  5. Darko Bulatovic says:

    Nagurali su se vidji u te klanove…. guzva!

    Morace drugo izdanje da stampaju “Ko(ga) Je Ko(me) u Crnoj Gori”.

    Spominju se britanci odje, ali zar iko misli da se ista moze desit, a da ko god upravlja spoljnom politikom Amerike, ne zna za to?

    Bio sam u prilici da posjetim neke od naj uticajnih Woshingtonskih klubova. Siguran sam da Vlahovic, bivski liberal(dje ga je on na listu?), tu tesko bi mogao ikad uci. Ja sam sticajem okolnosti, koje ja ne umijem da objasnim.

    Ja sam vi slab sa imenima, ali kad sam vido henrija za clana, sve mi je bilo jasno. Misko mi je pa odma na pamet. Shvatio sam da se stvari odje rade drugacije. Iza svega mora postojati “REASON”.

    Iza sve ove price o Srpstvu, stoji “REASON” ali tako glup, da bi moralo biti da su najveci akademici, koji su stali iza takvog “REASON”-a u tom drustvu (srpsko crnogorskom) morali biti ekstremno glupi.

    Ako je tako, onda bi bilo moguce da je ko sto je Isus pricao:” Sto bi gore, ono bi dolje, a sto bi dolje ono je gore. Hvala ti Oce sto si ovo sakrio od premudrijeh a pokasao si prostima.”(parafraza)

    A ako je onda tako, onda ovo nije bio pocetak necega, vec kraj. Prije nas su se izdesavale predispozicije za ovakvo drustvo.

    A to je ono o cemu se vrlo malo zna. O pravom REASON-u.

    A malo se zna jer je izgleda nekome stalo da se to sakrije. Tolioko je laznih tvrdnji i zakljucaka napisano u zadnjih 50 a vjerujem i 100 godina na nasem jeziku ciji je efekat bio da se zametnu tragovi i kreira istoriska fabrikacija.

    Mediji su do kraja zloupotrijebljeni i koriste se za ispranje mozga i ucerivanje uzaludnosti i ubijanje vjere u covjeka.

    Morash d abudesh izvan toga domena da bi shvatio sto pricam.

    Ali tu je taj pritisak tako jak, da su ljudi spremni da brane tu instaliranu “Realnost” Bespomocnosti i Uzaludnosti.

    Jer vas neko treba da ubijedi da vam nema izlaza, da bi ste se predali. A to su u dobrom slucaju uspjeli.

    Morali bi svojski da se borimo protiv toga, jer je to negativna energija. Oni lazu da ima pozitivne energije, to zna svako ko je ucio Fiziku i Hemiju. Elektron je samo negativan, i prelazi iz vise negativanog u manje negativno okruzenje.

    To je osnovna priroda energije!

  6. uzaludna je to borba, neko rece plivanje uz vodu .. u prosjeku glupih i neobrazovanih uvijek cete ostati na periferiji :)

    • Darko Bulatovic says:

      E ti su meni problem koji pricaju a dokaze nemaju.

      Jer da su oni upravu, nebi najbolji plivaci isli i trenirali uz vodu da budu jaci.

      A narod je pun nash tih prica koje je neko rekao.

      “Nece postenoga para.”

      Kako se ljudi kroz to pokazu u sta vjeruju.

      • u pravu ste, ali kome je do takvoga treninga :)
        …evo ja bih na primjer trebao da povjerujem da je nezavisnost 2006 rezultat nacionalnog preporoda i borbe za samostalnost !! da da kako da ne ..

      • Darko Bulatovic says:

        Nezavisnost 2006 godine je plod Istoriskog Prava koji su nam preci dali.

        Amerikanci su ukucali u kompjuter, dje su sva svoja dokumenta skenirali do sad, PIP

        Montenegro, their grandfathers got them right on sword and priniting press from longitude: 45 96 12 to latitude to 1 point left on range 1:1 000 000.

        This People are amassing! They must be true warriors of words. Montenegro! Wow first time I ever heard.

        GRANTED!

        To pravo je uvijek Crnogorski narod imao.

        Niko ga nije donijo, vec je dozvoljen od strane Mila Djukanovica.

        Moga je on opet ka 90-te na referendum:

        1. Jeste li za Srbiju
        2. Jeste li sa Srbijom.

      • evo uzmimo za primjer dvije presudne istorijske bitke crnogorskog naroda za nezavisnost – Martinici i Krusi ,i eto da taj nesrecni pasa Bustalija nije bio u sukobu sa Stambolom da li bi njegova glava visila na Cetinje? Pogledajte, samo neku godinu ranije dosao je na Cetinje skoro bez posljedica.
        Govori se o vjecnoj slobodi .. pa je li Cuprilic pasa opsutosio i pobio sve na putu do Cetinja, spalio manastir , a prije njega Sulejman pasa i Ahmet aga..
        bajke su jedno a istina je drugacija..

      • Darko Bulatovic says:

        Sto mislimo da je Istina i sto je Istina su lako dvije razlicite stvari.

        A mi pricamo odje iz perspektive od informacija koje posjedujemo.
        A ono sto posjedujemo ne mora uvijek bit pouzdan izvor, niti nasa perspektiva pouzdana rekonstrukcija Istoriske Realnosti.

        Crna gora je imala toliko istorije da se citava Srpska napisala i josh je toliko preteklo.

      • Darko Bulatovic says:

        A ja ti imam ocigledan dokaz:

        Ima li i jedna drzava na svijet koja se protivila Crnogorskoj nezavisnosti?

      • e tu se vidis razlikujemo
        ja vjerujem da je sva ova istorija crnogorska neodvojivi dio srpske istorije
        takodje vjerujem da je to i njegos vjerovao isto i kralj nikola i sav crnogorski narod
        do koju godinu unazad ali i to se evo promijenilo.

      • Darko Bulatovic says:

        Mi se u potpunosti slazemo. Crnogorska Istorija je neodvojiva od Srpske.

        ono oko cega nemamo isto glediste je na koji nacin i razlog zbog kojeg je neodvojiva.

      • samo da se ponovo ne uskrste sablje dodik-toma-milo
        ovaj put bi i dubrovnik pao :)

      • Darko Bulatovic says:

        A oni nisu josh ni one stare mine pocistili na debeli brijeg. Evo samo cekam jedan dan kad u vazduh neki turista odleti, Bird watcher.

        Kad prolaze onuda svi se prestrave, turisticki marketing.

        Ali makar je Herceg Novi siguran u srpskim rukama. A turisti neka se sami paze dje gaze…. oni su izgublili bluprinte.

  7. Војин Николајевич says:

    Могу разни домородачки ликови из малених државица и народа писати начертанија колико им воља, у било којем виду илузије.
    Значај тих начертанија и њихов утицају реалној историји је мањи од нуле, јер су сви механизми остварења било чега глобалног и локалног увијек били изван малих државица и малих народа. Сва та начетанија у реалности имају утицај колико и када се начазе у корпи за смеће у виду згужванога листа папира.

  8. Војин Николајевич says:

    Рецимо, у вријеме императрисе Екатарине Велике вјероватно су европске круне имале своја “начертанија” и визије, што је било много озбиљније од “начертанија” некаквог сељака из неке пустиње. Ипак, џабе су била та “краљевска начертанија”, јер у то вријеме ниједан топ није могао опалити у Европи а да прије тога не буде сагласна с тим императриса Екатарина.

  9. Hvala Vojine Nikolajeviču – otome i govorim . Neuspješno ali se trudim …

    • Војин Николајевич says:

      Поштовани Мишко,

      неуспјешност било каквог логичког објашњења нечега што је очигледно и јасно налази се у снази неметнутог стереотипа, који има већу снагу што је нелогичнији јер има форму бајковитости. А народ се лијепи на бајке, зато што се боји да истини погледа у очи.
      Миљковић би то рекао на други начин, моћно и лијепо…

      “Најлепше певају заблуде”

  10. Jaca od svih ZLIH velikih sila, je velika LJUBAV za malu rodnu grudu,
    ljubav i kad je najmanja, na duze staze je JACA OD NAJVECEG ZLA.
    Svi mocnici i junaci nikom ponikose, i u crnu zemlju pogledase, kad prolaze pored Miska Djukica.
    Sve se moze kupit i donje gace i carape i masna,
    ali se SLAVA STIJECE PREKO KICME, i rijetko koga pospe ZVJEZDANOM PRASINOM, ako nema DUSU, i ako ima DUSMANA na sve strane nase zemlje “PONOSNE”.

    Nije slucajno, da se grijemo na toplinu te produhovljenosti i duse, mozda nam nesto dobro prijene.

  11. Milovane,
    sjajno si ovo rekao za Miska DJukica!
    Ti si , zaista, slobodan covjek!

  12. marko kaže:
    19. April 2012. – 12:02 u 12:02 pm

    “samo da se ponovo ne uskrste sablje dodik-toma-milo
    ovaj put bi i dubrovnik pao :)”

    Ako Toma Nikolić postane predsjednik vlade Srbije – sve je pod kontrolom – . opustimo se – ne našom .

  13. Mogu Jameri ubit Olufa Palmena,
    ali ne Svedjane, Dance, Norvezane ili Islandjanje i njihov SLOBODARSKI DUH.
    Islandjani ga ODMJERISE od sake do lakta , svim MOCNICIMA,
    saka jada od 300 000 GRADJANA, a ne stanovnika i stanovnica,
    nas je BOG KAZNIO, da SRECE ne gledamo, dok komsiji lipse KRAVA,
    da se odusevimo, kao da nam je neko saku cukra na guzicu stavio.

    Nista ljepse ne mirise, od lesa neprijetalja, koji se raspada na suncu,
    dok culo mirisa od BaLJkanskog ne nastelujemo na Skandinasko, nama nece svitat.

  14. A onda nam ti Vladimirie Nikolajeviču objasni zašto si ti u velje srpskoj stranci i zašto promovišeš ideju da Crnogorci ne postoje u svom javnom angažmanu? Je li te na to natjerala Jekaterina Velika? Je li se, kad sranja prođu, alibi i opravdanja za svoje stavove i angažman traže u ‘velikim silama’? E tu ti Miško, gubeći pojam o odgovornosti pojedinca – gubiš nit, i tvoje se teorije na kraju, vjerovatno nehtjedeći poklope npr. s jednim Nikolajevičem, za kojeg valjda svi ovdje znaju ko je i koji nacionalno-kulturni koncept zastupa!To može biti onaj put do pakla ‘popločan najboljim namjerama’! Pazi se toga Miško, ako već imaš toliku potrebu da sve informacije koje posjeduješ posložiš u ‘logičnu piramidu’! Potreba kod ljudi za promocijom nacizma iliti rasizma, nikako ne može biti opravdana namjerama ‘elita’. Ona može biti njihov alibi, ali nikako opravdanje! Ne za nemoć i neznanje, jer uvijek je kvaka u velikim ciframa! Da se dovoljan broj ljudi, na bilo kom mjestu, i u bilo koje vrijeme odupre zlu, nema toga zla koje bi ga savladalo! To je jedina i puno puta potvrđena istina! Sve drugo su preseravanja…

  15. Greška, izvinjavam se, Vojin Nikolajevič! Ovaj s čijim se tezama Miško gore slaže!

  16. Ja znam ko je, ako on hoće da se predstavi, neka to uradi sam, to je, kao i sve drugo što je zastupao, na njegovoj savjesti. Što se mene tiče, ne mora ni da se predstavi, ali mogao bi da prokomentariše da li je istina da je ideološki pripadnik velikosrpskog, koncepta u Crnoj Gori, ili ja izmišljam!

    • Koliko ja znam Vojin Nikolajevic nije partijski angazovan. Znamo mu ime i prezime, pa ako znas da je u neku partiju ti nam reci ili si se iznervira i zasto si se iznervira?

  17. A značl, to si ti Set- Vojin? Nijesam se ‘iznervira,’, ja sam na ovo ‘navika’. Pitam Vojina je li zastupnik velje srpskog koncepta u CG ili nije? Briga me je li sad u stranci ili ima NVO, ista pašta! Koncept kojeg zastupa je jedinstven i viševjekovan! Pitam da li je pripadnik tog ideološkog korpusa zato što mu je to nametnula Jekaterina Velika, ili nije, ili nije uopšte? Ako već piše o tome, neka odgovori! Nema potrebe da razmišlja kroz Seta!

  18. Ozirise dje te je Vojin N. nagazio pa sad kukas kano kukavica. Da to nije bilo odje
    http://www.portalanalitika.me/drustvo/vijesti/57899-vuini-tribine-spc-podstiu-na-meuvjersku-netoleranciju.html

  19. O Sete-Vojine, ja na to sranje od portala ni ne idem, ‘građanski koncept’ Draška Đuranovića mi je mio taman ka’ i tvoj! Ali je groteskno da ti sa svojim stavovima imaš petlje da se predstavljaš kao neko ko o Načertaniju teoretiše na osnovu pozicija ‘svjetske elite’! Ja ZNAM da si ti njime intimno i duboko oduševljen, tebi je žao što Načertanije nije bar djelimično zaživjelo (mada, zapravo i jest…). To je problem s vama velikosrbima, vama se to sviđa, nijeste vi zavedeni…

  20. Ako sve što sam napisao nije istina, potvrdi mi ono što je svakom zdravom čeljadetu jasno – Načertanije je napisao Pašić i to je jedan tajni – ne nacionalistički, već nacistički akt! Ovim aktom Srbi su u tom trenutku definisali sebe kao rasno, tj.nacionalno superiorne nad ostalim narodima u okruženju! TAČNO ILI NETAČNO?

  21. Garašanin, naravno, htio sam nešto drugo o Pašiću, ali to ću poslije..

  22. Fino kazes ne slazem se sa Miskom i Vojinom zato sto oni vele to a ja kazem da to ovako i onako.

  23. Ozirise Dje si?

    Oko cega se ne slazes u tezama? Reci nam tu tezu jadan ne bio.

  24. Dosadan si Grubaču, blamiraš se…a nijesi baš ni pametan, pa mi više nije interesantno. Dovoljno?

  25. Ozrise reci vise tu tezu ali ka kulturan covjek. Ovako.
    Sa Vojinom se ne slazem oko Garasanina zato sto mislim/// , ali se slazem u ///
    Sa Miskom se ne slazem oko Garasanina zato mislim ///, ali se slazem u ovome///

    Umijes li ti ista u zivotu da objasnis nesrecni covjece.

  26. Objasni ti meni tvoj šovinizam? Zajebi teoretisanje? Fenomen koji se tiče tebe i još mnogih tvojih istomišljenika mi je mnogo zanimljiviji, zapravo mi govori o korijenu i nastanku dokumenata kao što je npr. Načertanije! U tom grmu leži zec, da mi objasniš koja je to kombinacija kompleksa i frustracija koje čovjeka naprave nacionalistom, odnosno uvjerenim da je zbog svoje narodnosti bolji od ostalih? Samo zato što se rodio kao Srbin, a ne npr. pauk? U toj suštini stoji sva zamka bjelosvjetskih sranja, a ne u tvom kvaziakademskom teoretisanju, kao ni Miškovom, mada njegovo u zaleđini nema nacionalizam, kao tvoje, on želi da make a point, to be smart, i to je ipak mnogo bolje…bar nikome ne škodi, kao što su tvoji stavovi naudili stotinama hiljada ljudi, ali tebi to ništa ne smeta, ti se ne osjećaš suodgovornim, poslije svega…zato znam da je tvoj i problem tebi sličnih – nerješiv, vi mislite da nemate problem, i mislite da nemate zbog čega da se kajete! tako je sa svima vama slične provenijencije, ma o kom narodu se radilo! I zato vas se užasavam – s koje god da ste strane, branili Dražu ili Pavelića, vi ste svi isti, jezivi…

    • Kakav moj sovinizam kada me ne znas. Na stranu sto mislis da sam i ja neko od Grubaca!Citiraj mi nedje da je Set napisao nesto sovinisticki?
      O Ozirisu ponesto znam. Oziris je bio omiljen, pa je Set postao ljubomoran. Ubio je Ozirisa: pretvorio se u vodenkonja ili krokodila, ili kako prenosi Plutarh, Oziris je žrtva zavjere. Prema toj verziji, Oziris je utopljen. Set je rasjekao Ozirisovo tijelo bacivši njegov spolni organ u Nil. Tamo ga je pojela riba. Set je potom zavladao

  27. Bra'o Sete, vidiš da si izabrao adekvatan nik…Ja pričam o Vojinu Grubaču kojeg ti ođe reprezentuješ, a moj jedini logičan zaključak je taj da si ti Vojin Nikolajevič Grubač. Zapravo, ni u tome nije stvar, nije bitno jesi li ti ‘grubači’, jer očito reprezentuješ isti profil ljudi. Zašto ne polemišeš o fenomenu nacionalizma? Ne usuđuješ se? pa naravno, zato što bi bilo previše da otvoreno priznaš da je sve što sam rekao istina! A zapravo to bi bio jedan od puteva izlječenja ovog našeg malog društva, jer mafija šiba dok vi serete o srpstvu, a mafija o crnogorstvu! Da ne pominjemo LJUDSKE ŽIVOTE koji su uzeti na temi koju ti očito i dalje braniš, uporno odbijaš da uđeš u nju, znači ne kaješ se, ne odustaješ! I to je kraj moje polemike s tobom, jer si ogledni primjer zastupnika mraka . I toliko vas je mnogo, da je to porazno, ali to je tako…

    • Ozirise tvoj logican zakljucak nemoguce je potvrdit jer ja samo znam ko sam. A da si ti neko mud. iako ti je spolni organ progutala riba predstavio bi se.
      A ko te nauci da blatis ljude koji imaju ime i prezime na ovom sajtu a da se ne predstavis i kazes ko si?
      Ako te imteresuje ko sam tada fino reci ko si ti. Ja sam rekao svoje ime a evo reci svoje ine za pocetak pa ga izmisli ako ti ga je riba progutala. Evo bicu Miodrag Grubac ako ti se svidja. Od sad mi se obracaj sa Miodraze Grubacu. Ti budi Borislav Grubac , jel dogovoreno?

  28. Plannco Wallach S. says:

    citat:”Ozirise ko to je …”?
    haa?! nabijem ti pravilan okolo trbushusan iizgovor!

    • citat:”okolo trbushusan iizgovor”
      haa?! nabijem ti pravilan okolotrbusni izgovor.

      • Plannco Wallach S. says:

        ma jok, to je bilo po Nezavisnom hrvackom pravpisu 1. “okolo trbushan izgovor” je po Nezavisnom hrvackom pravopisu 2. hrvacki jezik je dinamichan i originalnost mu se mjeri razdaljinom od srpskoga jezika. koliko god da koshta logiku i gramatiku…

  29. Sete, pošo si u k…! To sad svi vide! Nije bitno ko sam ja, ja nijesam javno istupao, ali ti JESI! I zato stani iza onoga što si zastupao, ili se pokaj! Ostani nacionalista, ili se pokaj! Ili kaži ođe svima ođe da je biti šovinista ok! (još da nije bilo onih 300 000 po Bosni,eh…). Ali, ja znam da nećeš, jer nikad nijedan od vas to nikada nije uradio, eh da imate srca i duše znali biste da je to prava stvar, da biste jedino kroz to postali veliki, ovako ćete uvijek ostat provincijalci, primitivci…koje goć da ste nacije, a u ovom slučaju pričamo o veljesrbima!

  30. A što ti braniš Grubača, ako nijesi on? Slažeš li se s njegovim stavovima koje je javno iznosio, Sete? Ako se javno pača, ima da podnosi i kritiku, agree?

    • Borislave Grubacu Ozirise ja odje podrzavam Miska Djukica. Sto se tice Grubaca on je odje iznosio mnogo stavova a ja ne kopam po enciklopedijama da se slozim ilineslozim. Sa svima se nedje slazem nedje ne.

  31. Mislim da je “nekoga” uznemirilo podsjećanje na detalje iz radne biografije Šekija Radončića pa je ubacio ovu beskonačno dugu i besmislenu polemiku Ozirisa, Seta i PeWe Seniora. Možda bi bilo zgodno da se zaključaju komentari pod ovim tekstom, s obzirom da je diskusija ionako odavno skrenula sa teme.
    Skoncentrišimo se dakle na istraživačko novinarstvo Šemsudina Radončića zvanog Šeki iz perioda jesen zima 97-98. Tekst: “Odgovor Ratka Kneževića Šekiju Radončiću”

    • Mislim da je uznemirenje “ozirisa” više izazvano tekstovima i komentarima Miška Đukića, i da u tom grmu leži zec, nego detalji blio čije biografije, o “veljesrpstvu” pomenutog V.N.G. i da ne govorim.
      “Oziris u prolazu” (dobar naslov za šarenu lažu), Miška, okrzne malo podrškom, malo kritikom, a vidi se taj žar koji u njega tutnji s kojim bi mu “oziris” pljesnuo jednu žešću virt.šamarčinu, nego zna da će se na tom polju opasno proklizati, a kočnice su mu, iz aviona se vidi, vrlo loše. Reče li ono da Miško oće to be smart?

  32. Oziris ,
    “A onda nam ti Vladimirie Nikolajeviču objasni zašto si ti u velje srpskoj stranci i zašto promovišeš ideju da Crnogorci ne postoje u svom javnom angažmanu? Je li te na to natjerala Jekaterina Velika? Je li se, kad sranja prođu, alibi i opravdanja za svoje stavove i angažman traže u ‘velikim silama’? E tu ti Miško, gubeći pojam o odgovornosti pojedinca – gubiš nit, i tvoje se teorije na kraju, vjerovatno nehtjedeći poklope npr. s jednim Nikolajevičem, za kojeg valjda svi ovdje znaju ko je i koji nacionalno-kulturni koncept zastupa”

    Vladimir Nikolajevič se predstavio kao širok , inteligentan i dobroćudan čovjek !
    ovo što rekoh on zastupa a u kojoj je stranci – je isto ko da pitate je li crn , bijel ,žut – ili Dps …I time se gubi pojam o odgovornosti …

  33. Reciklirani Fantom says:

    Oziris je bog podzemlja i kao takav od mene ima dvojku ……. moj bog je Dionizije, koji se vinom bavi ……

  34. Plannco Wallach S. says:

    V.N. Trubach moze biti i zut i zelen, ali ono shto zastupa je crno da crnje ne moze bit’. jer, tu se radi o nechijem pravu (op)stojanja na ovijem, da prostish, terenima. dok god mislish o svom vratu tvoj je problem, kad pochnesh mjerkati moj vrat moj je problem. nema nishta izmedju.

  35. IMPERIJALIZAM KAO NAJVISI STADIJ KAPITALIZMA – ko ono bijase to napisa?

  36. pa zna se da su cionisti Hitlera finansirali, a da ga je Cercil na kraju izdao i okrenuo pusku na njega. Izdao ga je i Staljin i smrvio ga. Prije toga je Lenjina otrovao… Trockog otjerao i na kraju ubio… ne vjerujete? samo se potrudite da saznate ko je izdao radnicki pokret u Njemackoj u vrijeme jacanja Hitlerove bande.

  37. Војин Николајевич says:

    Ха, ха, ха,…

    Тачно сам знао да ће документ који је 90 одсто написао Чех Франтишек Зах, а који је био направљен с циљем да се територије јужних Словена послије одласка Отоманске империје не подијеле између Аустроугарске и Русије, изазвати револт бранилаца стереотипа. Наиме, тај документ је израстао из кругова пољске емиграције која је имала своје центре у Лондону и Паризу, и која је имала отворени антируски и антиаустроугарски правац, који је резултирао Заховим планом приписаним некоме тамо.
    Укратко, тај документ је прављен у складу са геостратешким интересима оних сила који нису биле сагласне са ширењем Аустроугарске и Русије.
    Просто, та папирчина је добила значај само зато што је то потребно било некоме од моћних. Они воле да се играју са незнавеним малим народима, то је просто облик забаве.

  38. Војин Николајевич kaže:
    “Укратко, тај документ је прављен у складу са геостратешким интересима оних сила који нису биле сагласне са ширењем Аустроугарске и Русије.
    Просто, та папирчина је добила значај само зато што је то потребно било некоме од моћних”
    Zahov plan je pisala ista ruka koja je pisala i načertanije …”Karadjordjević” je izabrao Zahov plan a brat Rus smijeni Iliju Garašanina… Kada bi trebalo da mu je naljepše ?

  39. Војин Николајевич says:

    Смијешно балканско начертаније су написали они по чијем је проширеном, али сада озбиљном начертанију збачен руски император.
    По тумачењима нових руских историчара, да се није десила Октобарска револуција, крај Првог свјетског рата са нестајањем Аустругарске би сигурно довео до новог великог рата.
    Они тврде, Велика Британија би се сигурно конфронтирала са савезницима против Русије. Ипак, десила се конфронтације Русије са Русијом на опште задовољство свих, а нова комунистичка власт је експроприсала такозване експропријаторе и том експроприсаном имовином домаћих капиталиста редовно, послушно и понизно, плаћала своје финансијске обавезе иностраним капиталистима у виду америчких банака.

  40. To djeca ne uče- a trebalo bi da znaju … Ova dječina na vlasti плаћаjy своје финансијске обавезе preko poreza na budale .

  41. Војин Николајевич says:

    Смијешно балканско начертаније су написали они по чијем је проширеном, озбиљном начертанију збачен руски император, а још новије начертаније се продужило са почетком Другог свјетског рата, које је било неопходно јер САД нису жељеле да уђу у тај рат. Наравно, оне нису жељеле, али је излобирано да САД престане са доставком нафте Јапану, што је навело Јапан на очајнички потез напада на Перл Харбур, гдје више САД нису имале рјешења осим ратног, јер у питању је углед.
    Начертаније распада Југославије?!?
    Дакако, оно се налази тамо гдје је неко профитирао, а не у балканским несрећним дрђавама. Ко је профитирао?

    http://www.trajkovic.rs/komentari/027.html

    • Војин Николајевич says:

      RE:
      Zvonimir Trajković
      Dug država bivše SFR Jugoslavije veći od 133 milijardi evra odnosno oko 185 milijarde $

      Kako su nas opljačkali

      Bez pretenzija da ovom prilikom ulazim u političko-nacionalne, pa i verske razloge razbijanja SFR Jugoslavije, kojih je neosporno bilo, želim da vam na praktičnom primeru pokažem stvarne, i glavne razloge za njeno razbijanje. Kome je razbijanje Jugoslavije trebalo, ko je tu profitirao, a ko ostao opljačkan – zaključite sami.

  42. hvala !

  43. Interesatna je jedna njegova izjava : ” Na redu je Makedonija. ” Zagonetno ?

    • Војин Николајевич says:

      Загонетно је у смислу- гдје су ту ресурси за профит банака, или је у питању нешто што не знамо?! Напросто, играју се. Уживају, тренирају млађане кадрове, храбре их чињеницом да са сваким државником малене балканске државице могу отирати ципеле као са крпом, а што је он јачи то је крпа љепша. .

  44. Vojine Nikolajeviču, i dalje se pereš, a Miško se ne pere, on nema od čega, on tek pametuje…tu je ogromna i fundamentalna razlika između vas dvojice. Nijesi se još izjasnio o svojoj podršci jednom dokumentu kakvo je Načertanije, kažeš – papirčina- izvoli se izjasni! Džaba ti mašćenje i nabacivanje istorijskih okolnosti, problem je što postoji OGROMAN broj ljudi koji, kao ti VJERUJE u KONCEPT Načertanija, i zato ga RELATIVIZUJE! I don't really give a fuck ko ga je zaista napisao – ta papirčina je lična karta jednog svjetonazora – odričeš li ga se ili ne? Odgovori na to, jer to nije samo tvoj ‘lični stav’, jer je zbir tih ‘ličnih stavova’ zasnovanih na sličnim papirčinama, kroz istoriju po pravilu dovodio do krvi!

  45. Војин Николајевич says:

    Елем, како стереотипи дејствују на обичне људе то је јасно, али како дејствују на људе који предпочитавају да су елита, на харизматичне лидере, са беспорним лидерским квалитетима навешћу примјер.

    Дакле, једна харизматична личност је у свргавању кнеза Павла у Србији сјајно видјела и навела све факте, са сјајним закључцима који свједоче о беспомоћности малих балканских државица и њихових нејаких лидера. Дакле, једна падајућа пред Хитлером суперсила, у очигледним проблемима који су скоро нерјешиви, осим наћи начин лобирања да се САД увуку у рат, маленим прстићем рјешавају судбину некаквог престолонаследника да би се чак и балкански мишеви увукли у рат, тек толико да се бар да се уштеди бар пар сати, или дана, своје сопствене судбине.

    Одједном, иста та харизматична личност катастрофално упада у замку контралогике у оцјени истих тих кругова који су свргнули и понизили Павла. Претпостављајући, што је невјероватно, да је неки документ који је писан у Лондону и Паризу прије сто педесет година, и озваничен под именом некаквог балканског политичког сељака који појма с појмом није имао, нешто јако важно за развијање садашње приче. А та бајка једноставно нема стратешку основу ако је обични политички сељак постао главна личност, а не они у чијим је рукама он био фигура, дакако, за подсмијех, као и у случају кнеза Павла.

  46. Ti si, Vojine, monstruozan tip…a ako je postojalo časne osobe u srpskoj istoriji, onda je to knez Pavle, ali dobro, ti si mudar, pa ti je on za podsmijeh, zbog njegove ‘naivnosti’, iako je jasno da je ustvari bila u pitanju čestitost! Ali tako ‘prevejan, mudar i logičan’ nijesi ništa rekao o tom seljačkom konceptu kojeg pominješ. Izjasni se konačno – već je i drugima očigledno koliko to izbjegavaš – stidiš li ga se kao pojave, Načertanija ili Memoranduma SANU, svejedno. Kao što se ja kao Crnogorac stidim Mila kao pojave?

  47. Војин Николајевич says:

    И уопште, да продужим, није постојало извиканог концепта у нашој ближој или даљој историји, који је логично приписиван неком, типа важном, домодордачком политичару или групи тзв утицајних домородаца, а да то није била магла за скривање правих интереса на које локални домороци, привидно јаки, баш ништа нису могли супротставити.

  48. I đe si bio da ovako ‘čitaš’ svjetske planove kad si pristupio svom lokalnom političkom izboru? Odakle ti moralno pravo da ih SADA ‘čitaš’? Mi koji smo ove tvoje ‘zaključke’ viđeli još prije 20 godina, nijesmo imali ‘duhovni ni nacionalni problem’ da se s njima suočimo, niti smo se radosno predavali u ruke manipulatorima, koje ti tek sad vidiš kao manipulatore. Priznaješ li da si bio izmanipulisan ti lično i stotine hiljada tvojih sunarodnika i kaješ li se zbog toga? Kaje li se u ovoj zemlji iđe iko ko je bio na tom krvavom putu, verbalno ili kako god drugačije ga popločavao? NIKO, AMA BAŠ NIKO! I zato te elite o kojima pričaš imaju vas za podatne podanike, što god da im palo na pamet! Nijesu problem ONI, nego PODANICI koji uživaju u krvavim naredbama! To je vazda bio problem čovječanstva! ono što ti plasiraš je da mi neko može doći u kuću i obrlatiti me da ubijem komšiju jer je npr.musliman! Jesam li ja kriv za ubistvo, ili će me sud osloboditi, jer sam bio ‘zaveden’? Jedino ako sam malouman, ali i onda odlazim u ludnicu…To je ono što ti radiš namjerno, a Miško posredno – nalazite metodologiju skidanja odgovornosti s pojedinca, a to je nedopustivo, jer se onda alibi može naći u bilo kojoj uroti koja objektivno postoji! Urote postoje, ali bez DOBROVOLJNIH IZVRŠILACA one su tek promašene ideje…

  49. Војин Николајевич says:

    Наши локални домороци нису имали никакве шансе против политичких технологија које су се, као и наоружање, или још брже развијале на Западу много прије него што се организовао политички живот на смијешном Балкану.

    Рацимо, Томас Џеферсон, амерички предсједник (13. април 1743 — 4. јул 1826), је невјероватно далеке 1807. године већ увео појам политичке технологије кроз теорију потребе повећања повјерења народа према власти.

    Да напоменем, Подгорица и Никшић су ослобођени од Отоманске империје послије осамдесетак година од те потреба коју је иницирао Џеферсон. И, колико се касни?

  50. Sunce ti jbm! Kalaisano!
    Gospodar Hada traži od čovjeka da se odredi prema tajnim spoljnopolitičkim smjernicama jedne države starim vijek i po!!!
    Ozirise odredi se prema paori Kuča I i prema poari Kuča II, odnosno unutrašnjoj politici Zeka Manitog. Oma! Reci ili zaćuti zauv(ij)ek!!!!!!! (Stavio sam sedam uzvičnika da zvuči ubjedljivije :)

  51. Ma kako je kulturan Vojin, evo je dobio još jednog advokata! Zanimljiva zemlja… Znam ja da je to vama demokratama najvažnije…Naročito je bio kulturan devedesetih… a ti Dionize, bolje bi ti bilo da smanjiš booze, pa da se osvijestiš od te smiješne kulturno-političke korektnosti. Ako oćete da neometano palamudite o svjetskim zavjerama, a pri tome nemate svijest o sopstvenoj ulozi i odgovornosti u stvarnosti, samo izvolte! Smiješno je da me guraš u tu priču ‘Srbe na vrbe..’, klasična dječja zamjena teza, već davno isprđena. Pričalo se o Načertaniju, a ne o Somalijcima, prema tome, Dionise – ti glavu u bačvu, pa tamo ‘demokratiši’

  52. O, evo ga i Neon, ili Heoh! A ima li koga brkatoga ođe mene da podrži? Buuhahaha, đe si Miško Đukiću, što te nema? Tražio sam određenje prema KONCEPTU, ali i tvoj je isti Heohe, kao i Vojinom, koliko se sjećam, pa sam valjda zato JA sad problem!

    • Izgleda niko gives fuck za tebe. Ništa strašno! Iz toga će proizaći neki dodatni kompleksi, ali ako konačno obesiš bar jednog Srbina proći će to buuhahaha.

      • Nijesam ništa bolje ni očekivao od ovog društvanceta! Ali nema veze…nego jesi li ti siguran da si povazdan pjan, ili da nijesi ti možda antičko-grčko-rimski kreator pojma demokratija? Biće da je to bio Dioniz, a ne onaj što se zajebavao s vinom u proljeće…oh kako te pogrešno procijenih, praštaj…

      • Darko Bulatovic says:

        Ocigledno je da se o nerazumijevanju radi. Ili vas neko ne razumije sto ne moze ili sto nece. A ako nece onda nemojte da dozovlite da urushavate raspravu za opterecenoscu sto vas ne razumije. Probajte drugi pristup.

        Nema nas odje previshe, pa da je neko vishak.

        A koliko smo svi optereceni, ja sam svjedok samoga sebe. Ima sam jednog zadavit odje u USA kad sam doshao sto mi je rekao da sam isfrustriran. Ali to na Engleski znaci iznerviran, a na nash da si poludio.

  53. Darko Bulatovic says:

    Vidim da ste ozbiljni diskutanti, iako vas dosta nerazumijem zbog mog neznanja o cemu govorite.

    Ono sto vas razumijem je da se odje govori o planovima i projektima civilizacijskih razmjera.

    Takodje mi se cini iz vase price da su to dugorocni projekti cija implementacija traje evo vijek.

    Moje je pitanje vama, ako vam nije problem da mi pomognete sa vasim znanjem, sledece:

    Ja sam programer i imam sposobnost da uvidjam paterne. Paterni su djelovi necega koji se ponavljaju.

    Sto vise citam stvari iz razlicitih razdoblja ljudske civilizacije to vise uvidjam taj patern.

    Isao makro ili tele perapektive taj patern je isti. Globalno ili Lokalno. Od naroda do naroda, vrijeme mu zavisi.

    Pop Dukljanin, italijanski dokument, najstarski slovenski kaze:

    Otac je sinu oci oslijepio, jer je sin htio da otme ocu presto.

    Simbolika Borisa Tada je TaDa – svijest o arhietipu.

    Nagrada slepilo.

    Ja prolazim Santa Barbarom, na sudskim vratima sibolisan Plato i Aristotel i gore pishe cijelim lukom vrata:

    “REASON IS SOUL OF THE LAW”

    A ko stoji ispred pravnog fakulteta u Podgorici? Neki sirotan koji gleda u nebo.

    Simboli su tamo veoma izrazeni a uvidjamo da ljudi upijaju simbole i nesvjesno.

    Koliko je od ovoga zapravo nesvjesno?

  54. Gospodine Nikolajevicu!
    Kad je izasla Paviceva knjiga “Predeo slikan cajem” ja sam znala sta ce nam
    se dogoditi.”Bele pcelice” su narodni, od milja, naziv za cukun unucad.”Atanasije Svilar(Srbin), dolazi iz inostranstva i kupuje po Srbiji grobove i bele pcelice”…Kako bilo sta
    objasniti:Srbima, Crnogorcima, Hrvatima …lijevicarima, desnicarima, partizanima,
    cetnicima? Pogotovu, onim najjadnijim, koji upiru prstom u “drugu stranu” ?!

    • Војин Николајевич says:

      Браво, Бибана… упрaво је то “одсликано чајем”. Традиционалним, у пет, о’ клок:))

  55. Војин Николајевич says:

    Елем, што би Џони рекао “Гробница је Јавна кућа”, са миксом Миљковића…”Дал’ ће знати да пјева…”

    Branimir Štulic Johnny – Partizan

    bijah uhvacen u zamku
    i pozvan da se predam
    al taj nisam ja
    štuc u ruke i crta

    kako gordo teku suze
    skrivao sam mnoge ljude
    kao i imena
    a sad i ona ginu sa mnom

    (zatim djevojka u bašti
    i spas u njenoj duši
    baš u pravi cas
    umrla je bez rijeci)

    trojica od nas tog jutra
    a samo jedan živi
    al taj nisam ja
    grobnica je javna kuca

    kroz cempres vjetar duva
    i kroz groblja vjetar duva
    draga sloboda
    da l’ ce znati da pjeva

  56. Neon,
    evo ja cu da se odredim glede Zeka Manitoga.Bio je veliki kurvar.Mislim da su
    ga Crnogorci krnuli najprije zbog toga.Razur Bjelopavlica bi, po mome trebao
    biti na drugom mjestu.Zene su Zeka prijavile vojvodama.

  57. Darko Bulatovic says:

    Zivite Casno kad zivjeti morate.

    A mrijte posle kako god ocete.

  58. Ah, siroti Štulić i Miljković, što sve moraju da pokrivaju… kakve sve prošlosti i KONCEPTE! Đe si Miško, ajde i ti opleti po meni da sam antisrbin! O ljudi, oćemo li ikad počet istinu govorit, pa kom obojci, a kom opanci! Čega se bojite? Stidite li se nečega? Da li strah od toga da me ni krivog ni dužnog proglasite antisrbinom treba da me spriječi da govorim istinu? Nema šanse, a vi kako gođ oćete. Da napomenem u ‘demokratskom duhu’ da i Crnogorci imaju masu toga da se stide, ove bruke od zemlje koju su prodali mafiji i čega goć još hoćete…ali ođe je bilo pokrenuto pitanje veljesrpskog koncepta i posljedica koje su pokušaji njegovog sprovođenja imale po region, te odgovornosti za te pokušaje! Da li su ga imale samo svjetske elite ili i velikosrbi? Je li pitanje sada jasno? Ali vama je svima ‘neugodno’ da na njega odgovorite! O jad i bijeda od naroda, i ne treba da postojimo…

    • Darko Bulatovic says:

      mene si cini da si ti Vojina veoma napao. jesi li ga sa pravom napao?

      Sokrat rece: Covjek ima mogucnost da posjeduje misao bez prihvatanja.

      Sto bi za drugacije za knjigu bilo?

      • Darko, briga mene za Vojina, ja sam napao koncept, i tražim da se vojini o njemu izjasne, jer vojina ima na hiljade! I nije čak ni krucijalno to što je tema veljesrpstvo, ali jeste simptomatično što se vojini o tome ne izjašnjavaju, odnosno tim povodom se ne kaju!Dakle, da je ođe tema bila npr. NDH, isto bih pitao i nekog veljehrvata! Je li NDH bila Hitlerov protektorat, ili ‘nezavisna država Hrvatska’? Igrom slučaja baš se Vojin našao da morališe o svjetskim zavjerama (koje zaista postoje), ali neće da prihvati da je ideologija kojoj pripada bila nevjerovatno podatno oruđe u rukama tih elita, koje sam sada kritikuje, te da su tu ideologiju nosili ljudi, pojedinci, koji čine kolektiv, te da se ti pojedinci, baš kao i on, moraju s tim suočiti! Bez tog suočavanja, nema ničega, jer se krug nastavlja…zato sam navalio na Vojina, principijelno, ali se svi prave da ne vide i podvaljuju mi gluposti. A zašto? Jer se boje da ne budu nazvani ‘nedemokratama i politički nekorektnima’. Zato ćemo mi, darko, ostati pretpolitičko društvo sve dok uskoro ne nestanemo…ali i veći su narodi i zemlje nestajali, biće valjda boljih nekad…

      • Samo ti “igumane” ne brini za manastir, pa dako se mi nedemokrate nekako snađemo. Kad si u svojoj bačvi otrova svima je lakše.

  59. Nešto se ne sjećam da su ga Mirko 13.julac Kovač i Radmila Vojvodić takvim predstavili:) U svakom slučaju samo sam se našššalio aludirajući na ovolikiku ogorčenost Načertanijem kod pojedinaca. Takav odnos dao je Savićevom djelu mitski značaj.

  60. 13.julac i Radmila sa svojom predstavom?! E, sad se stvarno salis!

  61. Војин Николајевич says:

    Uspavanka za Helenu od Mora…, lijepo spavajte, gospodjo

    Nije vazno odakle sam
    Sve dok znades kuda putujem
    Deralo me sedam mora
    Gorka kora ljute nevolje

    To sto brodi ne mogu da prevale
    Covijek umije

    Men’ se duso od tebe ne rastaje

    Tamo gdje se vali lome
    Ostavljaju prostor otvoren
    Ispada se vrlo lako
    No se zato tesko uspinje

    Moj se napor NE odbija od stijene
    Hridi kamene

  62. Je li ovo neki štos Vojine? Ljubavne pjesme? Kakav bijedan način za bježanje od određivanja na temu velikosrpske ideologije! Bijeg već viđen milijardu puta! Znao sam da ću ostati bez odgovora, a bio sam uporan, mora mi se priznati…i ponovo vidio da nema ođe nikoga doma…tužna i kukavna zemlja

  63. Darko, briga mene za Vojina, ja sam napao koncept, i tražim da se vojini o njemu izjasne, jer vojina ima na hiljade! I nije čak ni krucijalno to što je tema veljesrpstvo, ali jeste simptomatično što se vojini o tome ne izjašnjavaju, odnosno tim povodom se ne kaju!Dakle, da je ođe tema bila npr. NDH, isto bih pitao i nekog veljehrvata! Je li NDH bila Hitlerov protektorat, ili ‘nezavisna država Hrvatska’? Igrom slučaja baš se Vojin našao da morališe o svjetskim zavjerama (koje zaista postoje), ali neće da prihvati da je ideologija kojoj pripada bila nevjerovatno podatno oruđe u rukama tih elita, koje sam sada kritikuje, te da su tu ideologiju nosili ljudi, pojedinci, koji čine kolektiv, te da se ti pojedinci, baš kao i on, moraju s tim suočiti! Bez tog suočavanja, nema ničega, jer se krug nastavlja…zato sam navalio na Vojina, principijelno, ali se svi prave da ne vide i podvaljuju mi gluposti. A zašto? Jer se boje da ne budu nazvani ‘nedemokratama i politički nekorektnima’. Zato ćemo mi, darko, ostati pretpolitičko društvo sve dok uskoro ne nestanemo…ali i veći su narodi i zemlje nestajali, biće valjda boljih nekad…

  64. Војин Николајевич says:

    Сјајан је био Небојша,
    Нешо Маратонац,

    који је имао у својој визији виртуалне стварности идеју да сваки маратонац мора да прође велики тест пробијања четири звучна зида просторије у којој тренира. Никако балаканском главом кроз зид, већ брзином која омогућава да се балканским врћењем у круг пробија за почетак први, потом други, .., а на крају и четврти ѕвучни зид који даје слободу кретања на четири стране свијета, неважно на којој се нализио циљ заданог маратона.

    :))

  65. Znam Darko, sve mi je to jasno, ali ako se ljudi javljaju na ovakvim mjestima, valjda se ne javljaju da pišu o kućnim ljubimcima? Ne bi li istina trebalo da bude imperativ? Uzroci i posljedice? Pa to su teme, nijesu li? Mislim da je fenomenološki i psihološki, ako hoćeš, veoma interesantno kako sistem radi! Uspijeva još otkad je Starog Rima, na nevjerovatnoj diskrepanci između subjektivnog i objektiviziranog u svakom pojedincu! Meni je u tom smislu Vojin bio primjer, ništa drugo! Jer ako objektiviziraš ono van sebe, zašto ne objektiviziraš i ono subjektivno, bar u elementarnim crtama? To, I JEDINO TO može spasiti čovječanstvo od konačnog ‘samoubistva’, a koje će samo sebi naći razne alibije. Suočavanje sa zabludama, ne samo o svijetu, nego i o samom sebi – to je jedini siguran recept da će svijet opstati na onih deset Zapovijesti! Bez otkrivanja istine o sebi, otkrivanje istine o spoljnjem svijetu neće imati nikakvu težinu…

  66. Test je, ovaj narod, a tu mislim na sve koji ođe žive, odavno pao…ovo što mi ođe pišemo, ili barem ja, jeste zato da istina ne bi postala samo siva mrlja neodređenog oblika, da ona zna da neko misli i na nju…tako, radi istine, da neđe preživi, da mogu đeci reć da ne postoje dvije istine, da je ona samo jedna, a prepoznaće je po svjetlosti…Tako da su tvoje ‘maštovite’ analogije i metafore, Vojine, sasvim izlišne…više bih volio da si poveo iskrenu i otvorenu diskusiju, ali nijesi to htio, a ja sam znao da će tako bit, nažalost…

  67. Војин Николајевич says:

    Наравно, Џони…

    Zasto trazis karizmu u sebi punjena ptico:))
    Mogucnost prosvijecenosti razdvaja te u beskraj
    od zudnje za misijom

    Miris zemlje
    Koncentricni krugovi gluposti i neznanja
    Kao prstenje
    Ono dalje ne razumijem
    Izgleda mi da je mrtva straza

    Rekoh sebi
    Moj boze koliko demagogije sustavno poredjane u artiljerijske salve
    Koliko pokradenih misli iza koji ne stoji nista osim
    Mrznje
    Sujete
    Vlasti
    I koliko pokvarenosti treba da se izlije pred nase noge
    I kako je do neprepoznavanja dovedena sustina prevare

    I rijeka nije bila rijeka u samom pocetku
    I nije nuzno da ne bude ponornica do kraja
    Sto se dogadja kad mrtvi fazani lete iznad nasih glava
    Kad
    Mrtvi fazani lete a nijedan ne pada
    Sto se dogadja kad ocajanje zahvati ljude
    Kad
    Ocajanje neumitno prelazi u kajanje
    Gledajuci iz daljine konture na sceni

    Padaju mi na pamet vodene boje
    Umazane ruke
    Brzo se peru

  68. Po pjesmi vidim da si shvatio Vojine. Dobro je! Izgleda da ćeš izaći na pravi put, IPAK! Jedan po jedan…palača! Samo polako, znam ja da to nije laka odluka…kad postaneš svjestan toga koliko su tvoje želje i ideje posredno ili neposredno naudile drugima…i pokaješ se, to je čudo! Za poštovanje! Respect!

  69. Војин Николајевич says:

    Ха, ха, ха…

    Дакако, оргинално својство Небојше Маратонца била је балканска неординарност, тако да је за разлику од осталих спорих балканских маратонаца дошао до закључка да се до циља брже стиже новим изумом, балканским трчањем уназад.
    Дакако, брзо трчање уназад је претпочитао спором кретању унапријед, што је било својство свих лидера политичких организација на истом простору. Тако се створила илузија да се новим стереотипима смјештеним у неки дио далеке прошлости брже стиже у обећану будућност.

    • Darko Bulatovic says:

      A za cim se to stremilo? Sta je bilo obecanje?

      Mene to jako zanima. Jer izgleda da je veoma vrijedno bilo.

      • PAPA ga moze PUSIT PROTESTANTIMA, pet vjekova SLOBOGE OD PAPE I DOGME, koji su umjesta HRISTA, prigrlili Mariju BOGORODICU, koja se nije mrcila i prcila a rodila SINA, shvatas li covjece BOZIJI,
        da SLOBODU SVOME NARODU DONOSE DUHOVNI I SVJETOVNI VLADARI,
        a ne BUDALE , DOGMATICARI I IDIOTI,
        koji svoju VOJSKU 1912 po ledu i snijegu u tri navrata salju PREKO PROKLETIJA, na ALBANIJU, takvih NEPRIJATELA KAO NASIH VLADARA SVOME NARODU, majke nidje ne radju.

      • Војин Николајевич says:

        “koji svoju VOJSKU 1912 po ledu i snijegu u tri navrata salju PREKO PROKLETIJA, na ALBANIJU, takvih NEPRIJATELA KAO NASIH VLADARA SVOME NARODU, majke nidje ne radju.”

        Управо то!

      • Darko Bulatovic says:

        Milovane, Pop Dukljanin prica kako je Otac sina oslijepio, a ti Milovane danas kako je Unuk Djeda.

        Uvidjash li patern?

        Vidish li da ljudi kad se primaknu vlasti potpuno polude i zaslijepe? A ti si ovo iz blizine vidio!

        Moze bit zato sto je vlast naziv toga. Na engleski je Govern, upravljati. Neznam na danski, ti reci.

        Aj samo promijeni naziv iz Vlasti u Upravu i vijecesh da ce svi oni lijeni uteci.

        Ali je narod tamo sirotan, nepismen i oce u ili uz vlast. A da oni misle da je njihova nebi oni tako radili. Oni neznaju da imaju vlast da je nazovu upravom.

        Odje 7 ljudi uredjuje naselje. 15 festivala imaju, poljoprivrede i turizma. Zamisli dosta im je 7?

        A tamo ih po 500 radi u iste velicine opstinu umjesto za opstinu. .

      • Govern, Upravljati ili na danskom Rigera, Goverment-Rigering, ili DIRIGERA, DIRIGENT, i naucit svakog pojedinca da svira na SVOM INSTRUMENTU,
        kod nas GA SVI DUVAJU JEDNOM COJEKU, koji je DI-RIGENT, svi drze isti istrument u usta.
        Sto se FESTIVALA tice, Roskilde FESTIVAL sa osam scena,
        dje ulaz kosta 250 eura, 56% zena od 100 000 gostiju, napave PROMET od 300 miliona DKK, ili skoro 50 miliona eura za 4 dana, od 5-8 jula., komplet PROFIT ide za KULTURU i humanitarne svrhe i tako 40 godina postade TRADICIJA, sa 30 000 volontera.
        Jedan covjek radi u VODOVOD, za 10 000 stanovnika u moj HVALSØ, u Budvu 350 zaposljenih, ko da SICEVIMA NOSE VODU POTROSACIMA,
        kod nas je LUDILO ZAKONSKI REGULISANO I OBAVEZNO, samo ga treba naZiJonalno PREFARBAT i uokvirit, trubaca i jebaca u zdravi MOZAK, ne smije FALIT.

  70. Ksa, ksa, ksa…

    i tako Vojin osvoji Ginisov rekord u broju tuđih navoda, pjesama, dijelova scenarija, raznorodnih isječaka i spotova kojima je ispunio najdeblju ikada kreiranu antologiju prethodno navedenog, a pod naslovom ‘Kako na najkomplikovaniji i ‘najlukaviji’ mogući način dezavuisati jednostavan odgovor’. Oh, kako ste svi isti…dosadno, odoh…

  71. Plannco Wallach S. says:

    V.N. Trubach odje vodi specijalni medijski rat po sistemu: 100 put’ ponovljena laz postaje istina.

  72. G.Misko Djukic je dao podrsku ubicama crnogorskog karatiste Gorana Brnovica tako sto je na sudjenju sjedio u publici sa spijunima ANB-a!

    • Aj ne zajebaj!?! Ondak se Mikeli mnogo loše naplatio sa toliku špijunažu i saradništvo. Još ako uzmemo u obzir da mu je ujko bio čovjek koji je udario temelje moderne crnogorske a bogme i srpske tajne policije, za očekivati je da je bar zakačio neki stančić sa dvije-tri prostorne jedinice više od Darka Šukovića… (Darko je onaj što od NVO donacija lutrije CG dobija svake godine cirka 50.000).

  73. Ispade iz ove maratonske rasprave, da su zvjerenici i knjige krive,
    ste se mi svako malo KOLJEMO PO KUCAMA.
    CETNICI I PARTIZANI se na stvaraju, ni knjigama niti ZAVJERAMA,
    oni se takvi RADJAJU, kao milicajci i generali.
    Nidje pod kapom nebeskom, nema manjeg naroda sa vise mrznje za bliznjega svoga zbog nacijonalnih razlika i opredjeljenja. Sto vise knjiga procitamo, to se vise udaljavamo od ZRCALA.
    A KATARZA ili kajanja za zlocine, sto smo u dva navrata za jedan vijek, pobili deset posto bliznjih, nema sanse da zazivi na LJUTOME KRSU I DIVLJOLJ LJEPOTI, jer domorodci tvrde, da im BLEDOLIKI iz Londona kroje SUDBINU, jer se oni sa svojim mozgom nista ne pitaju. Citali ne citali, STO SE GRBO RODI, VRIJEME NE ISPRAVI.
    Do juce smo VERBALNO KASAPILI BLIZNJE nacijonalnim ARGUMENTIMA,
    sad smo presli u INTELEKTUALNU JEBACINU I SILOVANJE ZDRAVOGA MOZGA, umjesto nozevima i puskama, IZVOZIMO KRIVICU na poznate i nepoznate adrese, a dokazi su relativni, jer se ovo samo nama dogadja, JEDINSTVEN PRIMJER POD KAPOM NEBESKOM, da iz iste pi.. materine,
    se radjaju dva zakrvljena NEPRIJATELJA, koji ce na rodjenoga brata pistolj izvadit, da mu presudi zbog zabluda i pogresnog izbora nacijonalne pripadnosti.

  74. Војин Николајевич says:

    Франтишеково начертаније… ово лијепо звучи. :)

    Мада, како год да га назовеш папирчина остаје папирчина, потребна локалним папкарима и копитарима да на тој теми граде неку болесну причу.

  75. Svi PAMETNJAKOVICI znaju za uzroke, selektivno pamte posledice, a ni jedan ne nudi resenje ili preventivu, da ne radjamo kilavu djecu, kad nam ih prave SILOVANJEM VELIKIH SILA, sa mOOdima , ko kakntarska KILA.

    A suznje niste slusaju dok vriste,
    uz pjesmu Stulica, koja ce anulirat PINKOVIZUJU U PINKISTANU, a promocija Kisa, kojeg niko ne sisa, dok pise LEGIJA romane, za dobro BaLJkanskih regija.

    Vase bijele rukavice u POLJSKOM KLOZETU mi tesko padaju, teze od smrada izmeta kojeg smo izasrali sirom BaLJkana.

  76. Pa jeste Vojine, i inace smo mi Srbi bas poznati po tome kako planiramo dugorocno, i ne samo to, nego smo toliko organizovani i slozni da nam se ti planovi i ostvaruju :) Vjerujem da je to ovaj Boskovic iz Orje Luke, za kojeg kazu da je autor Nacertanija, imao u vidu.

    • Војин Николајевич says:

      А шта рећи о Начертанију Новака Килибарде! Познатом под називом Слалом и Велеслалом начертаније.

      Тачније, ко је био Новаком Франтишек?

  77. Војин Николајевич says:

    Ужасна је ствар освјетљавати стереотипе, јер љубитељи тих стереотипа више воле да их удари буздован Марка Краљевића него да им неко дирне, рецимо, у Франтишеково начертаније.

    Интересантно је како дујучерашњи борци против митологије не воле када се руши килави стереотип који је требао имати ауру некаквог мита.

  78. Kad rusis rusi sve mitove o bjelosvjetskim zavjerama, protiv nebeskih i zemaljskih naroda, rusi Mitove o moci Vatikana, Masona i pokretaca revolucije u Rusiji, i gradjanskog rata u Jamerici, o suvoj drenovini iz koje Marko napuni dva plasticna bidona, kad je stisne i LaZanskog kad LAZE suznje tuzne, i vidi utvare na sve cetiri strane svijeta, rusi Stulica koji nema 1% uticaja LEGIJE, RASA I RATKA MLADICA, rusi KISA kojeg narod ne sisa, dok PISE LEGIJA, i pogledaj PRAVOSLAVLJE NARODNO VESELJE, i Grckih 350 milijardi DRUGA, mi u LUDILU NEMAMO DRUGA, mi smo SAMPIONI U ZALUDJIVANJU.

  79. Војин Николајевич says:

    Слажем се да треба рушит мит о моћи Ватикана. Ево, почињем, Ватикан нема моћ!

  80. Војин Николајевич kaže:
    19. April 2012. – 22:12 u 10:12 pm

    Елем, како стереотипи дејствују на обичне људе то је јасно, али како дејствују на људе који предпочитавају да су елита, на харизматичне лидере, са беспорним лидерским квалитетима навешћу примјер.

    Дакле, једна харизматична личност је у свргавању кнеза Павла у Србији сјајно видјела и навела све факте, са сјајним закључцима који свједоче о беспомоћности малих балканских државица и њихових нејаких лидера. Дакле, једна падајућа пред Хитлером суперсила, у очигледним проблемима који су скоро нерјешиви, осим наћи начин лобирања да се САД увуку у рат, маленим прстићем рјешавају судбину некаквог престолонаследника да би се чак и балкански мишеви увукли у рат, тек толико да се бар да се уштеди бар пар сати, или дана, своје сопствене судбине.

    Одједном, иста та харизматична личност катастрофално упада у замку контралогике у оцјени истих тих кругова који су свргнули и понизили Павла. Претпостављајући, што је невјероватно, да је неки документ који је писан у Лондону и Паризу прије сто педесет година, и озваничен под именом некаквог балканског политичког сељака који појма с појмом није имао, нешто јако важно за развијање садашње приче. А та бајка једноставно нема стратешку основу ако је обични политички сељак постао главна личност, а не они у чијим је рукама он био фигура, дакако, за подсмијех, као и у случају кнеза Павла.

  81. oziris kaže:
    19. April 2012. – 23:34 u 11:34 pm

    Ah, siroti Štulić i Miljković, što sve moraju da pokrivaju… kakve sve prošlosti i KONCEPTE! Đe si Miško, ajde i ti opleti po meni da sam antisrbin! O ljudi, oćemo li ikad počet istinu govorit, pa kom obojci, a kom opanci! Čega se bojite? Stidite li se nečega? Da li strah od toga da me ni krivog ni dužnog proglasite antisrbinom treba da me spriječi da govorim istinu? Nema šanse, a vi kako gođ oćete. Da napomenem u ‘demokratskom duhu’ da i Crnogorci imaju masu toga da se stide, ove bruke od zemlje koju su prodali mafiji i čega goć još hoćete…ali ođe je bilo pokrenuto pitanje veljesrpskog koncepta i posljedica koje su pokušaji njegovog sprovođenja imale po region, te odgovornosti za te pokušaje! Da li su ga imale samo svjetske elite ili i velikosrbi? Je li pitanje sada jasno? Ali vama je svima ‘neugodno’ da na njega odgovorite! O jad i bijeda od naroda, i ne treba da postojimo…

  82. Oziris,
    Zato ćemo mi, darko, ostati pretpolitičko društvo sve dok uskoro ne nestanemo…ali i veći su narodi i zemlje nestajali, biće valjda boljih nekad…

  83. Oziris ,
    “…To je ono što ti radiš namjerno, a Miško posredno – nalazite metodologiju skidanja odgovornosti s pojedinca, a to je nedopustivo, jer se onda alibi može naći u bilo kojoj uroti koja objektivno postoji! Urote postoje, ali bez DOBROVOLJNIH IZVRŠILACA one su tek promašene ideje…”

  84. Oziris …,
    Kažete : “Urote postoje, ali bez DOBROVOLJNIH IZVRŠILACA one su tek promašene ideje…”

    Poštovani : Urote ( teorija interesa a ne zavjere ) postoje stvarajući dobrovoljne izvršioce . Neki ( kao Momir Bulatović) postaju nevoljni saučesnici . Sjutra – neminovno brane naručioca ( ili ne smiju svjedočiti ) . Gospodin Војин Николајевич prepoznaje interese- urotnika i time odbija poziciju “dobrovoljnog izvršioca” ali i nevoljnog saučesnika .
    Ja tako vidim …

    • Војин Николајевич says:

      Николајевич је завршио причу са странкама када су се завршили последњи предсједнички избори у ЦГ. Тако да је извршиоц само својих жеља, које су скромне.
      Вјероватно сам једини грађанин ЦГ који је добио мјесто посланика у парламенту ЦГ и вратио га, одлучивши да ми то није интересантно у том тренутку. Елем, могао сам бити посланик и у овом сазиву парламента, тако да је та опција увијек отворена. Једино је мјерило, да ли ми је то интересантно или уопште није. Рецимо, тренутно није, а разлог је што не уважавам тзв. “ауторитете” у политици.

      • Reciklirani Fantom says:

        U politici su svi lideri autoriteti …….. jedina razlika je u tome što su kod DPS-a i Milovi požmirepi autoriteti ……. za svakoga, sem za njega …… :o

  85. Oziris ,
    “To, I JEDINO TO može spasiti čovječanstvo od konačnog ‘samoubistva’, a koje će samo sebi naći razne alibije. Suočavanje sa zabludama, ne samo o svijetu, nego i o samom sebi – to je jedini siguran recept da će svijet opstati na onih deset Zapovijesti! Bez otkrivanja istine o sebi, otkrivanje istine o spoljnjem svijetu neće imati nikakvu težinu…”

    Poštovani …
    Ja deset zapovijesti doživljavam kao sugestiju a ne kao zapovijed … makar je Bog pisao . Poštujem i sugestije onih koji ne dođoše ili ne prođoše kroz hrišćanstvo . Prihvatam ono što biva prihvaćeno trenutkom koji jesam . Sami kažete :

    “Bez otkrivanja istine o sebi, otkrivanje istine o spoljnjem svijetu neće imati nikakvu težinu…”

  86. “Zamisli neke ljude koji žive u nekoj podzemnoj pećini. Sjede leđima okrenuti i vezane su im i ruke i noge, tako da mogu gledati samo u zid pećine. Iza njih je jedan visoki zid, a iza tog zida opet neke spodobe nalik na ljude koje iznad ivice zida podižu neke figure. Pošto iza tih ljudi gori vatra, te figure bacaju lelujave sjenke na zid pećine. Jedino što stanovnici pećine mogu da vide jeste to “pozorište sjenki”. Oni su u tom položaju od kako su se rodili i naravno vjeruju da su te sjenke jedino što postoji.

    Zamisli sada da da jedan od stanovnika pećine uspije da se otrgne iz zarobljeništva. Sve počinje time da se on zapita odakle potiču te sjenke na zidu pećine. Na kraju krajeva uspije da se izbori za slobodu. I šta misliš šta će se dogoditi kad se okrene prema figurama koje neko drži iznad zida? Za početak će ga naravno zasljepiti jako svjetlo. Zasljepiće ga i to što vidi oštra obrise figura – s obzirom da je do tada vidjeo samo sjenke tih figura. Ako bi uspjeo da pređe zid i počeo da se vere pored vatri i izašao u prirodu van pećine, još više bi bio zasljepljen. Ali pošto bi protrljao oči, pogodilo bi ga koliko je sve lijepo. Po prvi put bi vidjeo boje i oštre obrise. Vidjeo bi stvarne životinje i cvjeće, a ne sjenke u pećini koje su samo njihove loše kopije. Ali on se i tada pita otkuda potiču sve te životinje i svi ti cvjetovi. Onda ugleda sunce na nebu i shvatio da sunce daje život svom cvjeću i svim životinjama u prirodi kao što je i vatra u pećini činila da je mogao vidjeti sjenke.

    Taj bi srećni čovjek iz pećine mogao da istrči u prirodu i raduje se svojoj novostečenoj slobodi. Ali on misli na one koji su ostali dole u pećini. Zato se vraća. Čim se vrati, pokuša da ubjedi druge stanovnike pećine da su sjenke na zidovima pećine samo neke lelujave kopije stvarnih stvari. Ali niko mu ne vjeruje. Oni mu pokazuju zid pećine i kažu da je ono što oni na njemu vide sve što postoji.

    Na kraju ga ubiju.”

  87. Darko Bulatović ,

    ” …A ko stoji ispred pravnog fakulteta u Podgorici? Neki sirotan koji gleda u nebo.

    Simboli su tamo veoma izrazeni a uvidjamo da ljudi upijaju simbole i nesvjesno.

    Koliko je od ovoga zapravo nesvjesno ? “

  88. “Ali niko mu ne vjeruje. Oni mu pokazuju zid pećine i kažu da je ono što oni na njemu vide sve što postoji.

    Na kraju ga ubiju.”

  89. E to su “dobrovoljni izvršioci …”
    Vojin Nikolajevič a i vi gospodine Ozirise kao i većina na ovom sajtu -vidi sunce .
    Hoćemo li nazad u pećinu ???

  90. U nasoj pecini su slijepi misevi dobili proliv,
    seru po sebi i nama zatocenima u TMUSU, ako neko rece da SIJA SUNCE, odmah ga fatamo za GUSU,
    dosa on nama da SOLI PAMET, hebalo ga SUNCE.

  91. ” …dosa on nama da SOLI PAMET, hebalo ga SUNCE….”
    Ha,ha …sjajan komentar .

  92. ovoga azijatluka, mila majko, kuku toj evropi na koju ste vi razvili merak.

    • Promijenite tu kvalifikaciju, nervira me jer je uzasno banalizovanje stvari i stoga potpuno neadekvatna. Ja sam Evropljanin i moje su vrijednosti evropske, ali bih bio tuka kad ne bih vidio (i cijenio) kulturu Irana, Afganistana, Indije, Kine… Ja znam da vas bombarduju sa televizora americki republikanci, ali vi ste pametan covjek i ja na tu vasu pamet apelujem.

      • LABURISTICKO-KONZERVATINO-REPUBLIKANSKA says:

        ……………Ja znam da vas bombarduju sa televizora americki republikanci…………..

        ne podmeci,
        ne vredjaj,

        haha,

        Sad je Obama ,SOCIJALISTA jos na vlasti! Jos malo.

      • Reciklirani Fantom says:

        Žile, naziv je dopunjen ……. LABURISTIČKO-KONZERVATINO-REPUBLIKANSKA PIRATSKO-GUSARSKA STRANKA …..

      • Војин Николајевич says:

        Префикс гусарска ми се свиђа, јер ме подсјећа на гусларска:))

      • Reciklirani Fantom says:

        Guslari su frakcija u okviru gusara …..

      • Војин Николајевич says:

        И гусари и гуслари су имали мултиетнички карактер…:)

        Pa otalen pohodio Mujo.
        Kud god ide, na Krajinu siđe
        Do bijele pobratima kule;
        Pobratima sa avlije viknu.
        »Hodi, pobro, da pijemo vina.«
        Kad Mujaga na kulu iziđe,
        Šire ruke, u obraz se ljube,
        Pa sjedoše hladno piti vino.
        Tu su oni konak učinili,
        A na jutru dobru uranili,
        Pa na ujutru popili rakiju,
        I šećerli kahvu poharčili.

      • LABURISTICKO-KONZERVATINO-REPUBLIKANSKA says:

        Da vi vrlo vjesto ,kako rece postovani Slavko ,

        stanovnicima i stanovnicama prikazujete
        IDEOLOGIJE suprostavljene KOMUNIZMU , kao PIRATSKO-GUSARSKE ili GUSLARSKE.
        haha ,
        A uvlaceci njihov mozeak duboko u NACERTANIJE ,

        Ali najvece zadovoljstvo bice mi MISAO da sam bar, JEDNOG coveka izveo na PRAVI PUT !

      • Vladimir Nedović kaže:
        20. April 2012. – 15:07 u 3:07 pm
        Promijenite tu kvalifikaciju, nervira me jer je uzasno banalizovanje stvari i stoga potpuno neadekvatna. Ja sam Evropljanin i moje su vrijednosti evropske, ali bih bio tuka kad ne bih vidio (i cijenio) kulturu Irana, Afganistana, Indije, Kine… Ja znam da vas bombarduju sa televizora americki republikanci, ali vi ste pametan covjek i ja na tu vasu pamet apelujem.

        vladimire, ja sam tebi vec jednom rekao i objasnio da je ovaj azijatluk balkanski fenomen koji sa geografijom nema veze, nego sa poganlukom i nekulturom, sa lazima i paralazima, sa premetanjem i prevrtanjem po tudjim zlocinima da bi zabasurili svoje, sa svojatanjem i nabijanjem tudjih kurtona an domace glave ruse, po tudjoj potrebi i poruci i slicno. tebi ne odgovara da o tome razmislis, da prokljuvis, odgovara ti azijatluk i ne das na njega, ne marim ja, al meni ne pase. ne pase mi ni danasnji taj persijski, afganistanski i kineski, jer ne zivim u tom vremenu, nego sa danasnjim afganistanom, iranom i kinom.
        drugo, ja sam registrovani republikanac, pa smanji dozivljaj, nijesu republikanci jedaci male djece, no ljudi kao i ti. govorim o pravim republikancima sirom svijeta, ne o crnogorskim republikancima, jer su i oni feudalisti, kao i liberali i socijalisti i ostali isti. tp sto ti imas druge ideje i poglede, ne daje ti pravo da sa ponizavanjem pricas o ljudima i da na njih gledas sa neke visine i ispravnosti balkansko-evropejske.
        trece, to tvoje evropejstvo je najkrvaviji i najzlocinackiji stadijum price koja traje hiljadu godina, to sto ti ubiras plodove necijih zlocina, bajdavej najkrvavijih i najneljudskijih u istoriji, mnogo gorih nego sto su i zlatna horda i komunisti i fasisti pocinili svojom rukom. naravno da je najlakse uperiti prstom u ameriku i republikance i sva svoja nepocinstva pravdati tim poganima americkim, ali ima ljudi koji znaju i pamte. najveci zlocinci u istoriji, englezi, su zanat naucili i ispekli od holandjana, tako da taj tvoj dozivljaj evropejstva mozes da prodas onima koji cijeli svijet obilaze iz podgorice internetom i posterima, a ne onima koji znaju kakao je tvoje blagostanje i tvoje evropejstvo doslo do danasnjeg stadijuma. kad bude gorjela evropa, vidjecemo kolik si evropljanin.

        posto znam da zuris, da nemas vremena, oslobadjam te obaveze da razgovaras samnom brzopoteznim linkovima, klipovima, aforizmima i citatima, a obavezujem te da razmisli zasto je samo na blakanu pogresno za lopova rec da je lopov, za lazova da je lazov, za kurvu da je kurva i za pogan da je pogan, te zasto se forsiranje ‘progresa’ sprovodi kroz gusenje istine i davanje prava i platformi lazovima da lazu i lopovima da kradu.

      • laufere,

        optuzili ste me grubo za sve i svasta, a izgleda samo zato sto sam, ni ne znajuci, dotakao Republikance. Mozda cak i ne treba nista vise reci, jer ocigledno je da vi vidite nekakve strane, timove i klanove medju kulturama, dok ja nikad nisam birao stranu u takvim stvarima, niti mi to ima ikakvog smisla. Vase je pravo da mislite da je americka, anglo-saksonska,i protestantska ili kakva vec kultura jedina vrijedna i ispravna, ali nemojte meni solit pamet jer sam i u Americi zivio skoro 5 godina i od te kulture otisao na drugi kraj svijeta.
        Za azijatluk se dogovorite sa samim sobom da li je balkanski fenomen i treba ga preimenovat ili se ipak radi o azijatluku, ali vi kvalifikaciju pravdate balkanskim glupostima.
        Sto se kultura tice, jos samo nesto: Iran bi danas vjerovatno bio demokratska i mnogo manje islamisticka zemlja da BP preko Amerikanaca nije skinuo demokratski izabranog Mosadega. Skoriju istoriju Afganistana isto znamo, Kisindzer je htio Sovjetima dati “njihov Vijetnam”, itd. Neka vam je sa srecom sa Republikancima, pozdrav!

      • E da, dam ja na ‘azijatluk’, ma sta to znacilo, ne zivim u Kazahstanu nego u Holandiji, ali ne dam da se kompleksne stvari na taj nacin banalizuju. Cetiri noge dobre, dvije noge lose. Amerika je kulturna, Azija nekulturna. Ali to ljudima urade Fox i Karl Rove.

      • ko sad ubacuje ameriku i pricu o kulturi u ovu raspravu o balkanskim problemima, sta je sad to? fox i karl rove su ti reprezenti republikanaca i njihovih ideja, eto koliko mas mediji i non-swtop spinovi uticu na svijest ljudi. ja teve ne gledam, ni fox ni ove lijeve vukove koji svaku pricu dovedu na tvoj nivo osjecanja i tolerancije za svoje i samo za svoje, niti me interesuje republikanska elita i njihovi placenici, ideje su jedno, obicni svijet je jedno, a elita i manipulacije drugo. problem je sto niko ne zeli da se bori i zrtvuje za ideje i za obicne ljude, nego se svi upinjete da sa sto manje truda i odricanja postanete elita, jer cete biti bolji od sadasnje elite. zato tebe i jebu sa svih strana, a ti tolerantan i ponosan na takvo evropejstvo.
        “drugo, ja sam registrovani republikanac, pa smanji dozivljaj, nijesu republikanci jedaci male djece, no ljudi kao i ti. govorim o pravim republikancima sirom svijeta, ne o crnogorskim republikancima, jer su i oni feudalisti, kao i liberali i socijalisti i ostali isti. tp sto ti imas druge ideje i poglede, ne daje ti pravo da sa ponizavanjem pricas o ljudima i da na njih gledas sa neke visine i ispravnosti balkansko-evropejske.

        azijatluk je, dobrim dijelom i ovo sto ti radis sa ovom pricom.

      • “optuzili ste me grubo za sve i svasta, a izgleda samo zato sto sam, ni ne znajuci, dotakao Republikance. ”
        pricamo, vladimire, pricamo. zar je razgovor neistomisljenika, ili dijalog, kako ga ti nazivas kad tebi ide u prilog, zar je razgovor nepozeljan, zar se razgovorom ne premoscuju barijere? mozda si ti, kao i vecina uvbibjedjenih progresivnih ljevicara i desnicara spreman na razgovor samo ako je sa istomisljenicimi, ili ako se moze iskoristiti za ponizavanje protivnika i ruganje njegovim stavovima? toliko o razlicitostima, ili je mozda bolje reci, “Mozda cak i ne treba nista vise reci,”?

        ” ocigledno je da vi vidite nekakve strane, timove i klanove medju kulturama, dok ja nikad nisam birao stranu u takvim stvarima, niti mi to ima ikakvog smisla.”
        ovo je tek savrsen primjer azijatluka. ja nikad nijesam krio da imam pristrasnosti i u kulturama i u ostalim zivotnim stvarima, jer ja postojim kao takav, bas kao sto ti postojis kao takav. to nebiranje strana je stari crnogorski specijalitet dok se stvari desavaju, kod nas se strane biraju tek onda kad je pobjednik jasan, da bi se znali postrojit i primit medalje. fino kaze bilja, nas put u evropu je poplocan azijskim integracijama, ili tako nesto.

        “Vase je pravo da mislite da je americka, anglo-saksonska,i protestantska ili kakva vec kultura jedina vrijedna i ispravna, ali nemojte meni solit pamet jer sam i u Americi zivio skoro 5 godina i od te kulture otisao na drugi kraj svijeta.”
        ko uposte pominje ovo, vladimire? zasto spinujes pricu, odakle sad ovo? zar je tvoje pravo da biras svoj put i kulturni i profesionalni ista vaznije od necijeg prava da bira drugaciji put? zasto?

        “Za azijatluk se dogovorite sa samim sobom da li je balkanski fenomen i treba ga preimenovat ili se ipak radi o azijatluku, ali vi kvalifikaciju pravdate balkanskim glupostima.” nemam ja sta da se dogovaram sa sobom vladimire, ja to kristalo jasno vidim, azijatluk je balkanski fenomen u kulturi, ekonomiji, socijalnim i ekonomskim pitanjima, odbrani i napadu, svojti i antisvojti, nasima i njihovima, nasim zlocinima i njihovim vecim slocinima i zlocincima, nasim pravima i njihovim manjim pravima, nasim zlocinima koji su uvijek mnogo manji nego se prica i dokaze, nasim boljim religijama o njihovim sizmatickim i inim i pedofilnim, nasim opravdanjima za neopravdano i njihovim neopravdivim negacijama nasih opravdanja, nasim cistim, sipravnim, postenim i zasluznim postojanjem i njihovim kontrama i anticivilizacijskim dometima, nasim svemu pozitivnom, a njihovom, stalno, svuda i od svih pokrvarenoscu, lazljivoscu, podmetanjem, prevarom, lopovlukom, korupcijom i ko zna cim sve ne. e sad to upucas sve najedno u jednu grupu istorodnih ajvana, e to je u gneeralnim crtama azijatluk balkanski, posteri i parole su ka zapadu, a dusa, srce, um, pamet i radjenje daleko na istoku, no ti ne vidis. zar ti ne mozes da razlucis da azijatluk nema veze sa religijom i sa pravom azijom, nego je to stanje duha poremecenog visevjekovnim pretvaranjem i kompromisanjem sa svim djavolima koji su tada bili manji od drugih djavola, pa je to uslo u krv, samo da se nema sopstveni stav, nego da se svi ispostuju taman onoliko dovoljno da nam ne zamjere, a ako pobijede da im se mozemo lako prikljucit poslije rata?
        (od kada si ti arbitar za ove i ovakve stvari?)

        “Sto se kultura tice, jos samo nesto: Iran bi danas vjerovatno bio demokratska i mnogo manje islamisticka zemlja da BP preko Amerikanaca nije skinuo demokratski izabranog Mosadega. Skoriju istoriju Afganistana isto znamo, Kisindzer je htio Sovjetima dati “njihov Vijetnam”, itd. ”
        i?
        holandija i najveci dio humanisgticke i progresivne zapadne evrope nikad nebi bili ovakvi kakvi su da ne plivaju na okeanu tudje krvi, pa? hocemo li da se vracamo u istoriju da je popravimo, ili da pricamo o danas i sjutra uceci iz te istorije?

      • laufere,

        ne pricamo – barem ovi klizeci, djonovi i spicevi za mene nisu prica i diskusija neistomisljenika – ja tako komuniciram samo sa onima na koje sam opasno naostren. Tako da se odjavljujem iz ove price jer se, pored toga, jos i ocigledno ne razumijemo i mimoilazimo, zasta prihvatam da sam djelimicno i sam kriv.

        Ostavljam vam da vjerujete da se u mom slucaju radi o azijatluku, iako moram da priznam da mi i dalje nije do kraja jasno o cemu se radi i cime zasluzuje takav naziv. A samo oko tog termina je trebalo da se objasnimo.

        Pozdrav!

      • nazalost, vladimire, nacin na koji si ti preokrenuo i izvitoperio moje rijeci i skrenuo ih sa domaceg fukarluka na religiju i geografiju, bas kao i darko bulatovic, govori o necem mnogo drugacijem od narodnog azijatluka, to su tragovi jedne druge jednacine sa vise nepoznatih. pametan si ti isuvise da se nebismo razumjeli, a kako ko radi, neka mu Bog da.

      • laufere,

        ja sam se povukao jer sam imao osjecaj da se sve manje razumijemo, odnosno da se jaz siri, a komentari postaju sve duzi. Onda bi trebalo uci u duzu diskusiju, a to mi nije bila namjera, vec sam se (kao i proslog puta) nadao da cemo se lakse i bolje razumjeti, s obzirom da se vec duze virtuelno srecemo. No sva je prica zapocela nakaradno, a ja nisam imao prava onako da vam se obratim u pocetku, i zbog toga se izvinjavam.

        Dakle nije mi namjera bila ista da izvrcem, vec sam stvarno tako razumio vase postove, ali sad mislim da se ovakve stvari samo mogu objasniti/ispraviti u zivom razgovoru.

        Do te prilike, pozdrav!

  93. laufer,
    ma, ko je razvio merak na Evropu?! To je izmisljotina. Ovdje se, u praksi, razvija
    pristup evroazijskim integracijama. I stima, k'o budali samar!
    Ovi, koji pripadaju Evropi, vec su tamo!
    Drago mi je kad god te vidim ovdje.Pozdrav, B.

    • pozdrav i tebi B, ako si Bilja, majka i prosvetiteljka. u svakom slucaju, ne daj se kuckinim sinovima, cim zametnu kavgu, a ti uglavu. stari crnogorski obicaj- udri prije, da ti zao nije.

  94. Војин Николајевич says:

    Иако уживам да полемишем са ликовима који се гађају етикетама, овај пут сам направио изузетак. Необично ми је досадно да водим полемику са једним неталентованим ликом, потребно је неколико таквих и јачих да би ме “масовност напада” заинтересовала.
    :))
    Просто треба скупити јачу екипу.

  95. Reciklirani Fantom kaže:
    20. April 2012. – 15:36 u 3:36 pm

    Guslari su frakcija u okviru gusara …..

    • LABURISTICKO-KONZERVATINO-REPUBLIKANSKA says:

      Hocu da budem “GUSLAR” necu da budem, – intelektualac –

      • LABURISTICKO-KONZERVATINO-REPUBLIKANSKA says:

        Postovani Rambo nemo se ljutit, te sam korisitijo tebe da kazemo ljudima sto mislimo ,
        ti to ljepse kazes pa oni haha,
        neka,
        pjevaju uz GUSLE haha.

        i

        MISLE O TOME !

  96. Војин Николајевич kaže: ,
    “Вјероватно сам једини грађанин ЦГ који је добио мјесто посланика у парламенту ЦГ и вратио га, одлучивши да ми то није интересантно у том тренутку. Елем, могао сам бити посланик и у овом сазиву парламента, тако да је та опција увијек отворена. Једино је мјерило, да ли ми је то интересантно или уопште није. Рецимо, тренутно није, а разлог је што не уважавам тзв. “ауторитете” у политици.”

  97. LABURISTICKO-KONZERVATINO-REPUBLIKANSKA kaže:
    Hocu da budem “GUSLAR” necu da budem, – intelektualac –
    Ovo je previdio Rade Vojvodić …
    Ovo je za Evropu ali prije ujedinjenja …

  98. sto se tice trucanja o “laznoj” Oktobarskoj revoluciji, nije na odmet da se malo obrazujete, a ne da vam izvori budu liberalne sovinisticke budaletine od “novih ruskih istoricara ” http://pavlusko.wordpress.com/2010/08/29/lav-trocki-i-odbrana-sssr-a/ http://pavlusko.wordpress.com/2010/04/15/zasto-je-staljin-pobedio-opoziciju/ http://pavlusko.wordpress.com/2010/04/13/staljinizam-i-boljsevizam/

    • haha,

      custe li nekog “TROKCISTU” na kraju teksta dje kaze:

      …………svjedoci smo pojačane ofanzive MMF-a, svjetske banke i dr organa svjetske finansijske aristokratije na zadnje ostatke radničkih prava izborenih u poslijeratnom
      periodu, ofanzive koja će neizbježno izazvati i kontra-ofanzivu svjetskog proleterijata i populacije uopste.

      O,BOZE !

      ps,

      prepoznajuli se neki TROKCISTI u ove proletere ,haha.

      Oprostite na smijehu ali zaista nemogu shvatiti takve a znam na zalost da su ozbiljni stavovi.
      Razumijem ali ne shvacam.
      A znam da ih ima i na ovom portalu.

      pozdrav

      neoliberal

      Cujes Trocki zlikovac isto kao Lenjin.

  99. nijesi ti druskane ni cuo za Pavluska Imsirovica do ovih linkova… zato, odmori.

  100. Fantome … Đilas je iz Mojkovca . Iz istog sela kao Veljović-i mnogi ( Podbišće ) .U toku je “Mojkovačka bitka” . Neko mora proći … Ista finta a Lovćen je pao …

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogeri kao ovaj: