Miško Đukić: Bebina parada ponosa

misko-djukicOtvoreno pismo Dragana J. Vučićevića, vlasnika Informera, crnogorskoj javnosti…

Subota, nedjelja, 1. 2. novembar 2014.

Informer, strana 2 i 3. „Udarne vesti“

Da li su ovo udarne ili po malo udarene vijesti, prosudite sami, poštovani čitaoci koji niste imali priliku da se sretnete sa ovim brilijantnim tekstom.

„Crnogorci, treba li zabraniti Informer?“ – ovo je naslov teksta.

Kome se ovo gospodin vlasnik Informera obraća?

Crnogorci?

A gdje su Crnogorke, a gdje su oni koji nisu ni Crnogorci ni Crnogorke, ili jednom riječju : gdje su građani Crne Gore u otvorenom pismu gospodina Dragana J. Vučićevića?

Gospodin vlasnik u svom otvorenom pismu nastavlja:

„Braćo Crnogorci, treba li zabraniti Informer…?“

„ …Važno je da razumete, braćo Crnogorci, … „

Podsjetiću da list Informer u istom broju na naslovnoj strani piše da policija hapsi protivnike gej parade, citirajući izjave onih koji učesnike parade zovu antihristima.

U ostalim medijima, koji prenose izjave učesnika gej parade, u 100 % slučajeva, nailazimo na dugine boje u izjavama i na ljubav prema različitosti. Nigdje u tim izjavama, niko nije rekao „braćo Crnogorci“, kao gospodin Dragan J. Vučićevic, već „građani Crne Gore“…

Ali…

Gospodin vlasnik Informera neumoljivo nastavlja:

„… Braćo Crnogorci, da li je na tim snimcima Vanja?“

Kao što vidite, u otvorenom pismu „jedini vlasnik Informera“ (kako sam kaže), u formi pitanja se obraća braći.

Podsjetiću: naslovna strana lista istog vlasnika od 29-og oktobra, na žalost 2014. godine, kaže: „VANJA, šta ovo pušiš?!“

Pitanje: „… Braćo Crnogorci, da li je na tim snimcima Vanja?“ i prepoznavanje u formi pitanja : „VANJA, šta ovo pušiš?!“ su posao za tužioca.

Na naslovnoj strani, lista jedinog vlasnika, kaže se da je „osnovni sud zabranio distribuciju brojeva Informera CG od 27, 28. i 29. oktobra jer fotografije vređaju javni moral“, a na istoj naslovnoj strani lista Informer, čiji je vlasnik (za one koji ne znaju) Dragan J. Vučićević, kaže se: „ LICEMERI traže zabranu Informera CG“.

Osnovni sud – LICEMERI?

Ako ovo nije posao za tužioca – onda se gospodin Dragan mora nazvati „borac za slobodnu reč“.

…Ne samo borac za slobodnu riječ, već prorok koji može biti rame uz rame sa velikim prorocima, tipa Nostradamusa.

Od 29. oktobra, na naslovnoj strani (na žalost ) pomenutog lista kaže se: „… vidi se kako polugola devojka uvija džoint, a da stvar bude crnja i odvratnija, to radi pored deteta koje jedva da ima godinu i po dana“.

Godinu i po dana? Jedva?

Pa ovo dijete je Beba !

Ovdje je svakom dobronamjernom čitaocu, jasno. U pitanju je Beba.

Podsjetiću:

29.marta 2013…„Kontroverzni bivši šef Biroa za komunikacije u Vladi Srbije registrovao u Crnoj Gori organizaciju pod imenom “Institut za javnu politiku”

Tačno prije godinu i po.

Jedva?

Jedini vlasnik Informera je istinski Nostradamus.

Na naslovnoj strani, očigledno je da Beba strada od pušenja i ako pasivno uvlači dim.

Ne – čujemo Bebu, već samo Informer, ali moramo upitati:

Bebo, šta ovo pušiš?!

Braćo Crnogorci (što bi rekao vaš jedini vlasnik), svako od vas može da odgovori na ovo pitanje.

… Ali :

Bebo, zašto ovo pušiš?

Bebo, šta ovdje radiš?

Bebo, ko te drži u ruci?

… Pitanja su,braćo Crnogorci, bez odgovora , ali poštovani građani Crne Gore, svi već dobro znate : za ponašanje i zdravlje svake bebe odgovorne su mame i tate.

Milo Bebi bilo da pasivno puši, ili Bebi Milo da je vuku za uši , nijesu – priznaćete demokratska pitanja – već porodično nasilje .

SS šnajder iz Uba sigurno bi se složio.

Ne želeći da doprinesem razaranju porodićnih odnosa ,ipak moram reći da je ovo :

Bebina parada ponosa !

Comments

  1. After all jedino logicno pitanje je: bebo, zasto ovo pisas? Nelogicno je pitati: bebo, znas li sta drzis u ruci. Jer, logicno je da ne zna.

  2. Dalmatinac liže, Beba pasivno puši a akotivno puši ko? Puše oni koji motaju informer svako jutro, oni što ga kupuju i oni što čekaju vijesti na državnoj televiziji. Ili bilo kojoj drugoj.

  3. Brilijantno !

  4. Ovo treba pročitati u Tv dnevniku …
    Čujem da ovaj čovjek , koji ovako piše , nema posla . Živi podstanarski …
    E pa …
    Zašto Vijesti ili Dan ne objaviše ovaj tekst ?

  5. Zbog ovoga ne objavljuju:

  6. sjajan komentar !

  7. Kako opadaju političke i ekonomske slobode, seksualna sloboda teži… porastu. A diktator… će dobro učiniti ako tu slobodu podstakne. Uz slobodu sanjarenja pod dejstvom droge, uz filmove i radio, ona će mu pomoći da svede svoje subjekte do poniznosti koja je njihova sudbina. – Aldous Huxley

    • Slazem se sa komentarom,Duboki uvid u nas same

      u SSSR s pocetka KOMUNISTICKE REVOLUCIJE DVADESETIH godina proslog vijeka se EKSPERIMENTISALO sa SVACIM pa i sa SEKSUALNOM REVOLUCUJOM to se moze vigdjeti u ovom dokumentarnom filmu postojao je POKRET Lenjinovog miljenika Karl Radeka (daloje stid),
      “DOLJE STID” dje su bukvalno ljudi isli po ulicama goli na krasnaju plosjad bila je u reziji tog pokreta PARADA sve goli ljudi kamera zabiljezila itd….
      Ovaj DOKUMENTARAC film o tome govori DOKUMENTARAC nazalost nema prevoda,al se razumije ponesto RUSKOG jezika,

      • Daloje stid,Karl Radek says:

        Eto ponesto razumijem dje kazu da je ABORTUS bio OZVANICEN u PRVOJ DRZAVI na svijetu i da su TE SLOBODE seksualne bile u tom vremenu ispred sša (kako Rusi zovu Ameriku itd…
        Ako sam dobro razumijo?
        Tako komentator Duboki uvid ,vidi ISPRAVNO ovu nasu SEKSUALNU SITUACIJU dje DRZAVA DAJE LOGISTIKU punim KAPACITETOM. kao sto su BOLJSEVICI davali KARLU RADEKU u RUSIJI hahaha,

  8. Fala ti bože,od ove dvije, koja je zadojila SrEćnoKopileUkupoljenogLakejA-Slobodana Prc Miljo..ševića?

  9. Ja ne znam da li je uopste skladno upotrijebiti rijec ponos u ovoj zemlji.Nijesam vise ni siguran sta to znaci. Za bebe sam mislio da su to mala, fina stvorenja,koja su dok su mali – dobri ljudi, ali ispostavilo se da su u ovoj zemlji bebe ili previse ruzne, kao ona sto je izasla iz dzaka ili pokvarene, kao ova zalizana sa naocarima.Pusenje. U ovoj zemlji, svi puse ili su ga popusili, pa makar zivjeli u izobilju kao vladajuca klasa.Licemjerstvo je mjerenje lica, a lica u Crnoj Gori nema, pa nema ni licemjerstva. Umjesto lica postoje samo maske.Maskirani ljudi koji jedu govna. A zemlja je puna govana i naznaka ljudi koji ih jedu. A i ta govna su vise prolivi,nego cvrsta stolica, pa se nikada necemo prejesti, jer 25 godina jedemo govna i mirisemo se smradom. U svakom slucaju svaka cast Misku na tekstu, mada da li ima koristi upotrebljavati logiku u zemlji govana.

  10. Dok je god SrEćneKopiladiUrežijiLakejA-Slobodana Prc Miljo-ševića-ne zanosi se dragi Iamme goedzak…biti će i logike i nezbježnih govana-ostataka njiovih vrlih prdaka!!!!
    Na ultimu-kada pominješ govna-izbjegni imenicu ljudi-dovoljno je “politi”-sa Prc Miljo-ševići -srećna kopilad…?! I da svako ovariše :”što je pisac mislio-stio reći…”!

  11. Sonja Radosevic says:

    Iza svega , desvanja oko Vanje Calovic i ubijanja mene i moje porodice stoji mafija
    Vanja Calovic se bavila poslovanjem mafije, Safet Kalic i drugihi.. Juc je Milo Djukanovic bio u Ulcinj , vjerujem da mora da izvrsava naredjenja koja dobija, da dozvoli ubistvo.

    Albanska mafija izvrsava zlocin predvodjena Njemackom uz znanje sluzbenika SAD u podgorickoj ambasadi koji jesu povezani dijelom sa mafijom.
    Sada se trazi cista svih kadrova ANB a da bi se ti poslovi sakrili.
    Evo kratkog izvoda o djelovanjju albanske mafije , naravno , cijela balkanska mafija je jedna porodica

    Sprijecite ubijanje i otmicu mene i moje djece,

    ,,Procenjuje se da albanska mafija kontroliše oko 75 odsto heroina koji ulazi na zapadnoevropsko tržište i najverovatnije više od polovine ukupne količine heroina koji ulazi u SAD. Postavlja se pitanje kako je moguće da velike svetske sile, a pre svega SAD, ne obraćaju pažnju na ovaj fenomen koji ih ugrožava. Italija, Švajcarska, Nemačka i Danska imaju podebele dosijee albanskih mafijaša i jasnu predstavu o putevima droge i oružja kojima oni trguju, a čini se da tim povodom ništa ne preduzimaju; bar ništa ne čine kad je Kosovo u pitanju

    Albanska mafija predstavlja već čitavu deceniju veliki problem u zemljama zapadne Evrope, a poznato je da je duboko pustila korene i u SAD. Ono što je karakteriše jeste sličnost sa sicilijanskom mafijom: posebna vera, poseban jezik, posebna pravila, vrlo jaka porodična tradicija i hijerarhija. Kada je heroin u pitanju, albanski narko-kartel “Kamila” spada u red najjačih pet mafija na svetu.

    ,,

  12. …sta ce slamka medju vihorove…

  13. Sonja Radosevic says:

    Jedna slamka medju vihorove, moze biti I drzava I covjek.

    Lako je I za SAD I Rusiju- kad ,,veliki,, igraju mali stradaju. Sve vise ambijent podsjeca na zloglasnu 1948, nesrecni Balkan raskubaju istok I zapad.
    Problem je nasa drzava, ne moze stopirati prljavu propaganda jednog dnevnog lista , kako ce tek,sacuvati sebe , mir
    Bojati se , ako ne bude pameti da Crna Gora ,,slamka,, ne strada kompletna.

    No , da objasnim ovo ,,pojavljivanje.

    U potrazi za istinom, uzrokom ovih teskih iskusenja kroz koja prolazim, ostavljala sam komentare I na ovom sajtu.
    Poslednji put su reakcije na moj post , bile , blago receno, neukusne. Pa rekoh , da ,,provjerim,, o cemu se radi.

    Progon I hajka protiv mene nije djelo jedne osobe , organizovani criminal ili sta li je vec nema nacije.
    U njemu su svi jedno. ,,Izvrsilac,, moze biti jednako Srbin , Albanac Crnogorac, Hrvat.
    Pa zar nijesu Legija I Gotovina imali hrvatske pasose izdate jedan za drugim, razlika je bila samo u jednom broju.

    Problem je ucesce drzavnih institucija u svom ovom zlu pa je logicno pitanje ko je taj ko upravlja Crnom Gorom I trazi unistenje njenih drzavljana.
    ,
    ,Slamka.,, koja ovo pise, nikada nije pripadala nikom, vec se na predjenom putu bavila sudbinama pojedinca, stradanjem covjeka , ljudskim pravima .

    Valjda se za istinu danak placa.

  14. Postovana Sonja,
    o kakvim se “ISKUSENJIMA” radi mozete li pojasniti?

    Da bi svijet zaznao neku TORTURU nad vama od STRANE UDBE- evo ovaj SAJT vam je dao PRISTUP ,neko ce PROCITATI i REAGOVATI svakako !
    srdacan pozdrav

    • Dajte ako ima UTEMELJENJA,
      ovo sto ova gospoca zeli poslati poruku da se SOLIDARISEMO i pomozemo ako mislite da je stvarno “ISKUSENJE”!
      Vrlo ozbiljno djelujem, tako GOSPODJO Radosevic SLOBODNO pisite i kazite sti imate na ovom portalu otice odavde u ETER i neko ce valjda CUTI !
      Bar vase KOLEGE ??????????????

  15. Sonja Radosevic says:

    Postovani citaoce
    Hvala vam na pomoci.

    Primjecum da ste ljutiti- pisete velikim slovima, vicete I spominjete UDBU . Ne sjecam se da sam u svom komentaru oznacila UDBU, vi ste, se , je prepoznali kao aktera.

    Znate, grozne stvari su mi se desile I sada hocu tacno da oznacim ,,nalogodavca,, cijelog procesa koji se sprovodi protiv mene.

    ,,Izvodjaci,, su vecinom poznati. Nakon Srba ubacili su Albance I Bosnjake. U organizovanom kriminalu su svi iste nacije.

    Kada govorim o nalogodavcima , mislim na izvanjsku silu po cijem naredjenju se postupa u slucaju pritiska koji se vrsi na mene kako bi me uklonili.

    Stojim iza toga da niko nije imun na korupciju pa ni sluzbenici inostranih ambasada..
    Hocu da rasvijetlim svoj slucaj.

    Sta je UDBA radila , kako je unistavala porodice, ubijala, po cijem nalogu,saznace se kada se otvore dosijei.
    I izvrsi ,,, reforma,,
    Vjerujem da su uposlenici UDBE izvrsavali,,zadatke,, I po nalogu izvana. A ,,izvanjci,, ne zele svjedoke.

    Ne mozete vi ovdje na portalu nikome pomoci , ako mozete zasto ne pomognete Vanji Calovic, njen slucaj vam je poznat.

    Mnim da trenutno niko u drzavi Crnoj Gori ne smije zaustaviti ,,Informer,,
    Ne -ne moze ,vec ne smije jer tragovi vode do veoma opasne mafije..

    Simptomaticno je da medjunarodne organizacije I institucije pored svih onih gadosti u pomenutom ,,listu,, svakodveno konstatujuda Crna Gora napreduje u zastiti ljudskih prava. Suludo , jel da.

    Po svemu sudeci i,,nekom ,,bi itekako odgovarao haos u Crnoj Gori. I priprema ga kroz aferu Calovic , i mnogo cega jos..

    Mislim da su aktivnosti jednog ,,drvosjece,, I sjeca kedra kod pet solitera i, usmjerene upravo u tom pravcu.
    Nedavnom sjecom je napravljen brisan prostor sve do vrha brda , sa pogledom na zgradu u koju dolazi jedan drzavnik.
    Zivim u tom kraju i vidjela sam ko dolazi tu..

    Plan za ukidanje Crne Gore vec je osmisljen, Opet izvana/
    Kada kazem ,,ukidanje,, mislim na spajanje sa Srbijom ,. Ako pravilno citam, znacajnu ulogu u njemu igraju srpske snage iz dijaspore ..

    Doci ce dan kada ce svi odgovarati za zlocine.

    • Gdj. Sonja kazete,
      …Ne sjecam se da sam u svom komentaru oznacila UDBU, vi ste, se , je prepoznali kao aktera.,…
      Ne morate vi meni da se “BOJITE”ja nijesam UDBA ja sam obican citalac koji je ptimijetio vas STRAH ,iskreno da kazem nemojte mi zamjerit vjerujem da je on preuvelican iz ovoga sto vi pisete i navodite da vas je neki Boris pratio itd,,,, i da zeli neko da vas LIKVIDIRA kako kazete ,?
      Dalje kazete:
      ..Ne mozete vi ovdje na portalu nikome pomoci , ako mozete zasto ne pomognete Vanji Calovic, njen slucaj vam je poznat.,

      Pa mislim da i te kako mozemo pomoci upravo pisanjem na PORTALU vidite kako polako se BUDI javno mnjenje i PARLAMENT nas (velika slova ne znace VIKU vec zelim samo AKCENTIRATi PAZNJU da ostave osvrnete se na te rijeci),evo vidite da neko stoji iza Vanje,
      VIJEST DANASNJA!!
      ….Poslanice u Skupštini Crne Gore ponovo su Vrhovnom državnom tužiocu podnijele dopunu krivične prijave protiv “Informera”, njegovog glavnog i odgovornog urednika i novinara, imajući u vidu da ovaj tabloid nastavlja sa kršenjem Ustava, zakona i odluka suda, navodi se u saopštenju poslanice Azre Jasavić dostavljenom Portalu Analitika

      Ako date neke ozbiljnije karaktere vaseg STRADANJA od :nekoga: vjerujem da ce ove POSLANICE stati i iza vasih LEDJa budite sigurni,

      Tako mislim da ste previse nervozni iskreno kao citalac mislim pogotovo sto ste spomenili naseg MITROPOLITA Amfilohija, kako je on vasa OPASNOST?

      • Sonja kaze:
        …Plan za ukidanje Crne Gore vec je osmisljen, Opet izvana/
        Kada kazem ,,ukidanje,, mislim na spajanje sa Srbijom ,.

        Zasto gospogko Radosevic vidite LOSE ujedinjenje u jedno vece TRZISTE bez GRANICA lakseg i brzeg protoka ROBA itd…
        Vidite li da smo u velikoj KRIZI ne samo CRNA GORA vec sve bivse republike EX JUGOSLAVIJE ,ja bih bio SRECAN kada bi doslo do ujedinjenja ne SRBIJE I CRNE GORE no svih bivsih REPIBLIKA kada bi bilo moguce itd….
        EURO je PRETVRD ORAH za nas ja sam to davno govorio i siguran sam sobzirom da nam BRISEL ne daje PARE da ta VALUTa sama nece moci ostati dakle treba ce PARALELNO uvesti SRBIJANSKI DINAR RUBLJu KUNU DOLAR itd….ili jednostavno STAMPATI SVOJ NOVAC PRPER itd,, pa BIRAJ ja sam za ovo PRVO -RUBLJU!!

      • ……….Ne mozete vi ovdje na portalu nikome pomoci , ako mozete zasto ne pomognete Vanji Calovic, njen slucaj vam je poznat.,
        A sto je Vanji potrebna pomoc, sto je neka budala nacrta pozu rezirao pornic i stavijo glavu Vanje na te gluposti na koje Vanja ne treba da obraca paznju samo da se nasmije i trazi koju KINTU da izvuce i vozdra ,pa DRZAVA i NEVLADINE ORGANIZACIJE neka tuze te FASISTICKE NOVINE itd….

  16. Sirak tuđi-bez iđe ičesa? says:

    Sonja,lijepo je živjeti u -n a d i? Ali,ali,ne zaboravi-da lažu oni koji vele da- n a d a umire potonja! Ne,n a d a -nikad ne umire! Umiru oni što su se nadali da će im ,jednoga dana,bit bolje?!

  17. Citalac, hvala na odvojenom vremenu za odgovor.

    Da je vasa setra , majka ili zene u pitanju i na sramnim naslovncima svakog dana, sigurna sam da bi vasa reakcija bila drugacija.

    Drugo,, niceg se ne plasim, posebno ne anonimnih sagovornika.

    Kako je za vas nestanak Crne Gore sasvim prirodna stvar, meni nije , pogotovo kroz ovo sto se vec desava i sto ce se jos vise sprovoditi, ako drzava dozvoli –progon ubijanje i nasilje nad svima koji Crnu Goru dozivljavaju kao jedinu domovinu,

    Zato objavlujem sledeci tekst., za koji sma misljenja da je ciljno sada objavljen.

    Moze biti interesantan.

    Prije toga za komentar o Nadi.

    –Nada ne umire , nikada
    Covjek je cudo I zivot je cudo.
    Sve mozemo ako hocemo.

    ======================================================
    Sada tema
    Pripreme za nestanak Crne Gore su , kako primjecujem, ,,daleko,, odmakle .

    Nacin na koji ce se taj scenarj moze odvijati prezentovan je kroz ,,istorijska ,,dokumenta o Podgorickoj skupstini I nestanku Crne Gore, koja su objavljena u,,Pobjedi,, ovih dana.

    Nije slucajno ta dokumentacija sada objavljena, ako je autenticna, lici na preporuku ovdasanjim ,,izvanjcima, I Srbima, unutra I vani, kako da postupe u situaciji koja predstoji .

    Dokument koji objavljuje,,Pobjeda,, ( ko ono bjese urednik ili upravnik..Pobjede,) upucen je od strane izvjesnog Jovana Djonovica , zivio u Cikagu( na internetu provjeriti podatke I vidjeti ko je aktuelni,,Djonovic,, iz Cikaga, i na ime Todora Bozovica(ucesnika ,,bombaskog procesa,,)

    Pismo je dostavljeno Ljubomiru Davidovicu a u njemu se obrazlaze plan prisajedinjenja Crne Gore Srbiji). Svaka slicnost sa trenutnom situacijom , nije slucajna.

    Pismo je , kako vec naznacih, upuceno Ljubomiru Davidovicu tadasnjem srpskom politicaru, osnivacu Demokratske stranke.
    Podgoricka skupstina je odrzana 26 novembra.

    Generalni sekretar Skusptine Crne Gore je donedavno bio Damir Davidovic I ,,iznenadno,, je podnio ostvaku 3 novembra.
    Koincidencija, dva Davidovica , povezana sa Skupstinom.

    Damir Davidovic , donedavno generalni sekretar Skupstine Crne Gore je Iz Kotora , kao I Ranko Krivokapic, to je sve sto se o njemu na internetu moze saznati. Da li je on od Davidovica iz Hercegovine ili iz Hrvatske?>
    Ko je ovo I zasto ,,odjednom,, u epicentar interesovanja postavio razgranicenja sa Hrvatskom I BIH.

    Pitanje jeste ko su izvanjci koji podrzavaju nestanak Crne Gore?

    Evo istorijskog dokumenta iz ,,Pobjede,, koji kao da je ovih dana ispisan , sadrzi dosta uputa za subjekte zainteresovane za proces nestanka Crne Gore ,, na cemu se , koliko primjecujem , uveliko radi a cemu bi valjalo stati na put.

    Objavljeno: uto, 04. nov, 2014. Osvježeno: danas 9:07
    Feljton / Preporučujemo
    EKSKLUZIVNO: Kako je pripremana Podgorička skupština (2) – Nestanak Crne Gore
    Piše: Mr Jadranka Selhanović
    Pismo Todora Božovića i Jovana Đonovića dostavljeno
    Ljubomiru Davidoviću u kome obrazlažu plan
    prisajedinjenja Crne Gore Srbiji.
    Krf, 18.avgust 1916. godine.
    Poštovani Gospodine Davidoviću
    U pismu, upućenom G. Ministru Predsedniku, čiji smo Vam duplikat predali, naglasili smo da je vreme za rešenje crnogorskog pitanja, i da je najzgodniji način za to, kad se Crna Gora već ne može smatrati kao obična neoslobođena pokrajina, obrazovati jednu privremenu crnogorsku vladavinu, čim se uđe na teritoriju Crne Gore. Imala bi se obrazovati jedna narodna revolucionarna vlada, koja bi, s pomoću upotrebljivih dosadašnjih crnogorskih podanika na strani i dodatih Crnogoraca oficira i činovnika u Srbiji, organizovala vlast i pripremila narod da u najpogodnijem momentu proglasi zbacivanje dinastije Petrovića i sjedinjenje Crne Gore i Srbije u jednu kompaktnu celinu.

    Pošto je utvrđena činjenica da i srpski upravni krugovi smatraju da je sad i potreba i najzgodnije vreme za likvidaciju Crnogorskog pitanja, kad i naši prijatelji u Evropi tako gledaju, mi mislimo, da bi trebalo rešiti, prvo, da li se u principu usvaja ovaj način rada, za koji mi mislimo, kao što smo u ranijem pismu i naglasili, da je najzgodniji; i, drugo, ako se usvoji, kojim ljudima da se poveri izvođenje stvari, s kojim ljudima da se izvodi i kakva sredstva da se upotrebe.

    S pogledom na to, što je ideja o jedinstvu pobedila, što će se, svakako, naići i u zemlji najviše na njene pristalice, potrebno je da na čelu pokreta budu ljudi koji su se najviše borili za nju, koji su je oličavali i oličavaju u sebi. Pored toga, trebaće tako čist, svetao posao poveriti ljudima oprobanim, neokaljanim ni lično ni nacionalno, a koji neosporno imaju najčvršći koren i najjači uticaj u narodu. Mi ćemo biti slobodni da ponovimo Vaše saopštene reči, da bi rad sa neispravnim ljudima bio skrnavljenje stvari, naročito kad se može bez njih. Mi mislimo, da bi sa nama trebalo da budu u centru ovi ljudi: Mitar Đurović, biv. ministar, Petar Kosović, b. direktor u Pljevljima, Momčilo Kostić, inžinjer i u svoje vreme istaknuti omladinac, dr. Pavle Čubrović, profesor, i kao ministar vojni Miroslav J. Piletić, p. pukovnik (ovom poslednjem ličnu vrednost potencira mnogo to, što je njegov otac ostao sinonim borbe protiv Nikole Petrovića, te mislimo da bi bio dobro primljen). Rezervisalo bi se jedno, ili eventualno, dva mesta za koga od preostalih političkih ljudi u Crnoj Gori.

    ==============================================================
    Po usvajanju načina rada imalo bi se prići njegovom izvođenju. Tako, među prvim, trebalo bi utvrditi kad će se proglasiti privremena vlada. Radi toga što sve okolnosti govore, da kralj Nikola održava vezu sa svojim ljudima u zemlji, i što se ima indicija da će se raditi i odovuda na stvaranju veza sa tim ljudima, a da im se nebi ostavilo vremena za kolebanje i eventualno pribiranje za osujećivanje, mi mislimo da je potrebno odmah, još u samom početku, kad se stupi na teritorije Crne Gore, obeležiti budući rad: proglasiti narodnu vladu, koju bi Srbija, kao izraz narodne volje, priznala.
    ============================================================
    Treće je finansijsko pitanje. Vlada Kr. Srbije treba da donese rešenje i stavi na raspoloženje potrebne sume za organizaciju vlasti, plate činovnika i organizovanje vojske. Ako se i ne nađe sve činovništvo onamo, trebaće izdavati pomoći njihovim porodicama, koje će se nesumljivo pridobiti na taj način; a trebaće plaćati i ono, koje bude postavljeno. Svakako ni sve muško stanovništvo neće biti odvedeno, te će se moći organizovati žandarmerija i nešto vojske. Izdaci na to, kao i plate oficira, neće biti neznatni. Budžet crnogorski, posle oslobođenja novih krajeva, bio je oko deset miliona, a Vi znate koliko ste davali na vojsku u toku rata. Ove sume i današnje prve potrebe poslužile bi za prvo vreme kao merilo određivanja izdataka.
    Četvrto, Kralj. vlada treba da reši i o prvoj pomoći narodu, koji, svakako, oskudeva u svemu. Trebaće pripremiti još dosta hrane i najnužnijih namernica, koje bi se sa promenom stanja odmah izdelile narodu i pridobile ga, i na taj način, za poredak, od kojega može dobiti samo pomoći. Stanovništvo Cr. Gore premašilo je 400.000, taj bi broj trebalo imati u vidu prilikom određivanja nabavki.

    =============================================================================
    Peto, trebaće doneti jedno rešenje o činovništvu. Do definitivnog rešenja pitanja ostalo bi po starom; ali će im trebati obećati, da će njihovo pitanje biti zakonski rešeno, da će svi, koji se ne budu eksponirali protiv novog poretka, biti primljeni za činovnike u Srbiji. To bi važilo i za oficire.
    Kad bi Kralj. Vlada povoljno rešila ova pitanja, onda bi trebalo da se što pre učini ovo;
    1. Bataljon Srba Dobrovoljaca treba dodati onoj vojsci, koja će operisati prema Cr. Gori;
    2. Štabu te vojske treba će dodati sve činovnike i omladince sa liste, koju vam prilažemo. Za one, koji su raspoređeni u vojsci, potrebno je tražiti oslobođenje i prikomandovanje; one, koji su u Evropi, pozvati da dođu;
    3. Oficire, aktivne i rezervne, sa istog spiska takođe dodati štabu te vojske.
    Na ovaj način, ta privremena vlada imala bi pri ruci i embrion vojničke sile i prvo potrebno činovništvo.
    Kraljevska Vlada bi dodala, pored navedenih oficira, još nekoliko stručnijih, koji bi korisno pomogli izvođenje organizacije vojske i bili presudni savetnici višim crnogorskim komandantima, koji se zateknu u zemlji i budu upotrebljeni. Potreban bi bio i jedan viši policijski činovnik, koji bi pomogao organizaciju policijskih vlasti.
    Ovakvim radom novo stanje će se stabilizirati, moći će se pozvati predstavnici plemena i na zgodnom mestu i u izabranom momentu proklamovati sjedinjenje. Po svemu se razume, da se podrazumeva unapred spremljena i određena kooperacija projektovane vlade i onog dela srpske vojske, koja bude operisala preko Crne Gore.
    Ulazak Rumunije u rat i posledice, koje se otud očekuju, treba da ubrzaju ceo posao, jer su srećni izgledi da će naše stvari uzeti jedan obrt, koji će nas skoro dovesti do naših domova, gde nas i na dalje čekaju veliki zadaci.
    Na kraju bićemo slobodni da napomenemo kako mislimo da je potrebno pozvati što pre one ljude, koji imaju da budu članovi privremene vlade, radi definitivnog sporazuma.
    S odličnim poštovanjem
    Na Krfu 18. avgusta 1916.g.
    Todor Božović, s.r.
    Jovan Djonovic s.r

    • Ovaj citalac ce se osvrnuti samo na dio vase replike.

      Oko ovog da je moja ova ili ona i da ne bih tako pricao, pa sta drugo da pricam rekao sam da je FOTOMONTAZA i sta sada ?
      Nijesam anoniman vec sam “citalac” sasvim dovoljno ja ne polemisem sa nekom RS vec sa njenim stavovima ona moze biti i MK ali stavovi su bitni,
      Sto zar moram da se prestavljam ko sam i sto sam zbog stavova .
      Kad sam procitao ovu recenicu u vasem komentaru dje meni kazete:
      …Kako je za vas nestanak Crne Gore sasvim prirodna stvar, meni nije ,…
      izgubio sam volju za diskusiju,
      Crnogortski narod je vecinskom vecinom odlucio da bude u zajednickoj dravi sa svojom slovenskom bracom ,ta ideja bila je velika i crna gora je profitirala na toj ideji,dje smo danas a djesmo bili u Jugoslaviji,
      I samo mi odgovori na jedno pitanje:

      ZASTO SRAVNISTE SA ZEMLJOM NJEGOSEVU CRKVU na LOVCENU koju bio GRADIO da u njoj vjecno pociva ,Iz temelja je srusiste gore no AUSTROUGARI , ZASTO koji su MOTIVI?
      Zasto nijeste da se vrati MONARHIJA crnoj gori?
      Zasto izbacate svetog savu iz vase CRKVE tog CRNOGORSKOG NARODA koji predstavljate i kazujete se tako ZASTO?
      Zato zasto vi nijeste crnogorci no ostaci AUSTROUGARA!

    • U tekstu koji ste dali ujednom dojelu se kaze ,
      ….. Po svemu se razume, da se podrazumeva unapred spremljena i određena kooperacija projektovane vlade i onog dela srpske vojske, koja bude operisala preko Crne Gore…..
      Vas tekst je NEAUTENTICAN i pon PODMETANJA i MANIPULACIJA koje NEKO IZKARIKIRAO ili IZMISLIO.

      Osvrnucu se samo na ovu RECENICU dje se spominje SRPSKA VOJSKA!!
      Spominjanje SRPSKA SRBI u vasem KONTEKSTU u tom vremenu nidje tako zapisano necete naci ,samo VOJSKA KRALJEVINE SRBIJE SRBIJANSKA VOJSKA CRNOGORSKA vojska itd,,,, sve ostalo su vase AUSTROUGARSKo-komunisticke PODMETACINE, manipulacije!

      Tek 1930.god pocinje ta vjestacka podjela na srbe crnogorce prvo od HRVATA u PARLAMENTU JUGOSLOVENSKOM pa posle nezadovoljni CRNOGORCI koji nijesu zadovoljni kintom pa posle KOMUNISTI koji su RUSILI CRKVE kao onu na LOVCEN ! Tako prikazivanje vase istorije je vise nego SRAMOTNO !

  18. Istorija ne tretira majmune-zato usporite? says:

    Oprosti im bože,jer neznaju što pričaju-a da ne bleje,možda,bi i znali ? Svaka priča bez osnova-znanja poteže najčešće mržnju među blejačima-ovnovima(ovcama-bekicama)! Zašto i čemu to vodi?
    Da ste juče,možda DA-možda NE,čuli prešednika Vlade Francuske što je rekao usred Biograda,bilo bi vam lakše u glavama? A rekao je, uz ostalu priču:”Da su Srbija(Srbi) i Francuska(Francuzi) braća po oružiju”?! Ovo što je juče rekao-povežite sa onim što se dešavalo na onom Versajskom šedniku 1918 godine i dobićete željeni rezultat-kako je nestala 1918 u Versaju -Kraljevina Crna Gora 27.evropska država…stvorena-priznata na Berlinskom kongresu 13.jula 1878 godine?!

    P.S. druze citalac,Austro Ugraska je 1916.goidne nacela(oskrnavila) Njegosev grob(Kapelu) na Lovcenu-sa ciljem da tu ogradi novi spomenik “pobjedama” Austro Ugarske carevine(mislili su da ce vjecno vladati-ali im se izjalovi krava i oteli jalovo tele-zlo govedo junad dovijeka) ?
    Drugi put,krvavi dinast cara djrdjevic-srusi ostatke kapele do temelja! I tu ogradi novu-slicnu kapelu(1924/1925) u cast rodjenja sina Pere prvijenca-ciji se potomci ćurani danas sepure Biogradom! Na Bijeli dvor-muku ondasnjih popljackanih naroda i narodnosti cara…Jugoslavije!

    • …….Drugi put,krvavi dinast cara djrdjevic-srusi ostatke kapele do temelja! I tu ogradi novu-slicnu kapelu(1924/1925) u cast rodjenja sina Pere prvijenca-ciji se potomci ćurani danas sepure Biogradom! Na Bijeli dvor-muku ondasnjih popljackanih naroda i narodnosti cara…Jugoslavije!….

      Kapela je OBNOVLJENA imate slike i jedne i druge CRKVE ,
      (Drugi put,krvavi dinast cara djrdjevic-srusi ostatke kapele do temelja! )-
      Sve govori o vasim MANIPULACIJAMA sa NEZNAVENIM NARODOM !
      Ali postoje SLIKE ,dokumenta kao ovo PISMO koje je ARGUMENT mojoj replici RS, na njene MANIPULACIJE oko SRPSTVA-ko ce ta uvidi ISTINU neka cita ko nece ne mora .

      СРПСКА ПАТРИЈАРШИЈА
      (из службеног листа краљевске владе Црне Горе у изгнанству, “Гласа Црногорца”, бр. 88, 1920. год)

      Србијанци су ових дана прогласили карловачку патријаршију за свесрпску, и дају јој ону власт, коју је некада српски патријарх имао за вријеме силног Цара Душана. Познато је да је Цар Душан године 1346. основао у Пећи српску патријаршију, која је доцније, пошто је већи дио српске државе пао под ропство османлиско, пала у руке Турака. Због насиља турских потоњи је патријарх пећски Арсеније Чарнојевић год. 1690. устао с народом на оружје противу турске владавине. Послије неуспјеле побједе над Турцима, он је са огромном масом народа и са народним првацима, одступио у некадашњу Јужну Угарску, гдје је привремено заузео мјесто сједишта у Сријемским Карловцима, у нади да ће брзо доћи прилика да се опет поврати у своју освештану патријаршиску пријестоницу у Пећи. Између осталих идеала, које је српски народ вјековима гајио, он није никад напустио ни ту идеју да опет васпостави српску патријаршију у Пећи, јер је увијек сматрао карловачке насљеднике пећског патријарха Арсенија Чарнојевића само као митрополите карловачке, а титула патријарха само као да им је једно историско почасно звање. Овакав положај митрополита карловачког сматрале су и остале српско-православне митрополије, па и сама београдска влада, док су се сада прихватили тога посла да речену митрополију ставе у ранг патријаршије. Иначе да су је сматрали патријаршијом не би било нужде да се то проглашење врши, него би се и самим политичким ослобођењем српског народа и српских цркава проширила власт патријарха карловачког, да је он посједовао право српског православног патријарха. Према историском праву наше цркве једино митрополиту пећском припада право да буде патријарх цјелокупне српске православне цркве.

      Црногорски народ, који је у својим вјековним напорима засновао српску државну мисао и створио прву политичку државу и омогућио својим несебичним и јуначким подвизима да се ослободи српско племе испод турског и аустриског ропства, ослободио је и Пећ, сједиште српског патријарха. Самим ослобођењем Пећи, оживјела су и реална патријаршиска права пећског митрополита. Црна Гора је хтјела да именује једног патријарха опет у Пећи, али како још тада није био ослобођен један велики дио нашег народа који се налазио под аустриским ропством, тај је акт био одложен. Чим се Црна Гора васпостави, митрополит пећски има бити проглашен са свима његовим историским правима за патријарха цјелокупне српске православне цркве. Тога се права Црна Гора као вјечно слободна српска држава и као ослободитељка Пећи неће смјети никада одрећи. У противном она би се огријешила и према свом народу, који није никад дозволио да се са њеног амвона чује проповјед заробљеног олтара.

      Свих су ових права, које има Црна Гора и њена црква, потпуно свјесни београдски злочинци, па су зато са нарочитим циљем похитали, пошто се Пећ, налази у Црној Гори, да нам то право отму. Међутим, ни та им пустоловина неће поћи за руком. Пећ и пећска патријаршија мора бити опет оно што је некада била српском народу и српској цркви.

      Неј-Сен-Сир* код Париза, Глас Црногорца, број 88, 24. IX / 7. X 1920.
      * У Неј-Сен-Сиру код Париза се налазило сједиште владе краља Николе

  19. Istorija ne tretira majmune-zato usporite? says:

    Gospodine citalac,vi ni slova o Peri i kapeli posvecenoj Peri? Zasto i zbog cesa ovoliko napisaste i nista ne napisate?
    Umjesto pozdrava-citajte presednika vlade Francuske-juce pojasni 1918 rijecima:”Francuska ceka Srbiju otvorenih ruku ka Europi”?!

    P.S.gospodine citalac-da bi dozivo potpunu relaksaciju-navedite mi i jednu borbu-boj dje ste vi Srbi ginuli-((ne računajući vašu pogibiju na Mojkovcu-1916 godine-“bješte noge posrave guzica”- koju i dan danas “obostrano perete-slavite” sa onim što ste ga(tamo njega) izgubili u gudurama Albanije -o trošku Crnogoraca i Crne Gore))-za spas Crne Gore i Crnogoraca?
    Na ultimu,posto se nemere zakljuciti-sto je “pisac” stio reci-prevedite vase rijeci:” Toga se prava Crna Gora kao vjecno slobodna…….U protivnom….prema svom narodu,koji nije nikad dozvolio…..da se sa njenog “AMVONA” cuje…”? Ako vam pricinjava poteskoce u prevodu-prevedite nam samo ovu rijec:”AMVONA,ili izostavite prva dva i potonja dva slova ove rogobatne rijeci-pa ce mo ondarake biti sigurni da se radi o vama osobeno? Prestavljenog na ovom portalu -u prijerodnoj velicini?!

    • Ovaj PERA ja mu ga stera kaze:

      ………..“pisac” stio reci-prevedite vase rijeci:” ,,
      Nijesu to moje RIJECI no MOJEG KRALJA i GOSPODARA CRNE GORE NJEGOVO VELICANSTVO NIKOLA II.PETROVIC !

      Ja znam da vi ne drzite moga KRALJA za vaseg GOSPODARA vi prentedujete za nekog drugog a on vi samo sluzi kao STIT da provlacite vase UNIJATSKE zamisli itd…

      Ali to vam ne prolazi tvoje zadnje izmucane rijeci i isprekidane ,(a…….U protivnom….prema svom narodu,koji nije nikad dozvolio…..da se sa njenog “AMVONA” cuje…”? ) bez DAHA sve govore i sluze mojoj ARGUMENTACIJI.

  20. Ali mislim najveci SVJEDOK protiv vasih svih vasih LAZARIJA PODMETACINA ,insinuacija INDOKTRINACIJA ,manipulacija da je OVAJ svjedok cak mnogo jaci od svih govora i psama nasega KRALJA NIKOLE.
    Jer svaki DOKUMENT koji sam u prilogu dao na PORTAL ANALITIKU mi je bio OBJAVLJEN i PROSAO,ovaj sam pokusao da provucem bar 50.puta sanse nije bilo ;
    da cu ga na ovom PORTALU mislim da ce oni pustiti da PRODJE jer ovaj PORTAL je najslobodniji u CRNOJ GORI , NARODE CROGORSKI mi smo trenutno pod OKUPACIJOM AUSTROUGARA -evo pisu peticiju da vrnu BISTu Franje Josifa na IZVOR u sutomorsko setaliste dje 1914 godine NAS SRBIN STJEPAN ZEC junacki kidisa na JOSIFA KRVAVOG DIKTATORA protiv SRPSKOG NARODA i MACEM SRPSKIM mu okinijo GLAVU i bacijo ga u sinje MORe da bi se kroz 50.godina AVET vrnila na mjesto dje bio ,e sada bise Rs i drugi da ga vrnu ocete malo morgen .

    Stize u sledeci komentar NEZGODNI SVJEDOK ,NAJNEZGODNIJI za vas UNIJATE AUSTOUGARE na koje ja PRSTOM upirem ka na NAJVECE NEPRIJATELJE vrlo podmukle i prefingane moje SRPSKE CRNNE GORE , KOCO DANAJ je vitez on mar JUNACKI OTVORENIJA PRSA ide na nas i mi znamo koga imamo za PROTIVNIKA ali vi se opasni,juce podjoh na kafu kod bratanca TRECEBRATUCEDA-nijesam odavno bijo kad vidim kalendar na sto da aj reko da vidju kad je SVETI SAVO OVE GODINE kad pada -kad u kalendar ga nema zamolo me kap ne UBi te ja obrnuh korice kad imam sto VIDJET , CPC ,ja zovi GAZDU , TOMANE sto jeovo kumim te BOGOM gromkim glasom ,on poce ovo ono a znas djeca poso denge i tamte ovamte , ja odmah istog momenta ustani izudi lupih vratima i neka su zdrao dok me dobro ne uvjere da su bili izmanipulisani ja TOMANU necu prag prec itd…..

  21. Eo u PRILOG dajem NEZGODNOG OPASNOG SVJEDOKA naseg VITEZA od kojega se duQljanima-AUSTROUGARIMA ledi krv u zilama!
    SANSE nema da ovaj SVJEDOK NASEG IDENTITETA moze proci na PORTAL ANALITIKU TRIKA nema ,proba sam da ufatim na spavanje MODREATORe diza se navija sat u 3 po ponoci da me brobudi ama sanse nema itd…

    Zelim reci da je ovaj VITEZ ZATAMNICEN u MRAKU AUSTROUGARSKOG DRZAVNOG MUZEJA NA CETINJE i kako cujem spremaju mu LIKVIDACIJU da ga tajno NOCU bace u NIKSICKU ZELJEZARU!

    Dok na drugoj strani u isti AUSTROUGARSKI MUZEJ u BARU bista FRANJE JOSIFA stoji u VITRINE na SVJETLOST dana dje setaju GRADJANI AUSTROUGARI da je vide i da joj se poklone – ta bista je dekonzervirana osvjezena vracen sjaj DIKTATORU KRVNIKU CRNE GORE i kane je kako rekoh vrnuti na staro mjesto dje bila i pridje 1914.godine!

    EO NASEG JUNAKA !
    SLAVA nasim DJEDOVIMA i nasem LEGENDARNOM CETINJU!

  22. “navedite mi i jednu borbu-boj dje ste vi Srbi ginuli-((ne računajući vašu pogibiju na Mojkovcu-1916 godine-“bješte noge posrave guzica”- koju i dan danas “obostrano perete-slavite” sa onim što ste ga(tamo njega) izgubili u gudurama Albanije -o trošku Crnogoraca i Crne Gore))-za spas Crne Gore i Crnogoraca”

    Дрињаче крметино босанска, какве везе ти имаш са Црном Гором и Црногорцима? Али кад си већ толико радознао ево ти мало знања да се напојиш:

    “Ako upadneš i pljačkaš zemlju nekog toparha, ne vraćaj se istim putem kojim si ušao u njegovu zemlju. Neprijatelj, poznavajući kraj, postaviće zasjede u klisurama i na povratku te uništiti. Tako uradi u Duklji Travunjanin Srbin kapetanu Drača Mihailu, sinu logoteta (όποιον έποίησεν ό Τρφούνιος ό Σέρβος τω κατεπάνω Δυρραχίου Μιχαήλ τω του λογοθ-έτου υίω εις Διοκλείαν), i uništi njegovu vojsku koja je brojala preko 40.000. Pomenuti kapetan upadnu u Duklju i opljačka je, a vraćajući se zateče klisure, kroz koje је bio ušao, zaposjednute i bi zarobljen.” – Στρατηγικόν του Κεκαυμένου, 1078. година

    Видиш ли Јоле блесо прчањска како о битци код Туђемила извјештава византијска страна? Могао бих до ујутру да ти постављам оваквих извора али сам изабрао овај јер се партијска “нација” позива на Дукљу као на почетак своје историје.

  23. Krnjo mu je BRAT,

    ovo je ZELENKO – prozvan po boji ZELENOJ (sijedoj) koja je ovog STARCA uzela godinama itd……

    To sto kazes,
    ..да је ђед Јола Дрињака, који је погинуо на Мојковцу као аустроугарски војник, постхумно добио одликовање од Фрање Јосифа?..
    mogu vjerovati ,

    jer AUSTROUGARI su STANCALI ORDENJE za nase UNIJATE i davali SPIJUNIMA protiv svoje BRACE koji su rabotali tako me ne cudi to sto pises, GENI SU CUDO a dje ce KRUSKA NO POD KRUSKOM, kao sto i ova BISTA o kojoj je rec nije UNIKAT vec SERIJSKU PRODUKT itd….

    ….

    • ..да је ђед Јола Дрињака, који је погинуо на Мојковцу као аустроугарски војник, постхумно добио одликовање од Фрање Јосифа?..

      Da kao -AUSTRUUGRASKI KONJUSAR!

      Sto su i dan DANAS svi ti koji zagovaraju njihove SIMVOLE i MAUZOLEJ itd….

      Mauzolej, ce MORATI BITI SRAVNJEN sa ZEMLJOM nije to nase pitanje to je ZAVJET koju nam je gospodo NJEGOS ostavijo , mi ce mo nasa ili generacija CRNOGORACA koja dolazi to morati UCINJETI kad tad i VRATITI onu CRKVICU pravoslavnu na vr Lovcena,
      MAUZOLEJ JE NAJVECA SRAMOTA za CRNU GORU NASU SRPSKU SRKVU nasega VLADIKU ,to zaista ne treba dokazivati da je tako MAUZOLEJ MORA ICI U LAGUM to je pitanje OPSTANKA NESEG IDENTITETA , On je ZNAK DA SMO POD OKUPACIJOM AUSTROUGARA koji su uspjeli svoj NAUM SPROVESTI kroz ODORU RVENOKOSULJASA itd…!

      ZAR NE ?

  24. Jole Dripac je krme.

  25. Istorija ne tretira majmune-zato usporite? says:

    Druže čitalc,kako da vas ubedim da istorija ne tretira majmune-zato malo radio utišajte-i prevdite riječ: AMVONA..sa i brez prav i potonja dva slovceta?

  26. Istorija ne tretira majmune-zato usporite? says:

    Pa jel to moguće-pa jevo ga jopet Slobodan Prc Miljo-šević na prozivci prasica-koje izbačaju potomke praseću kopilad-Sekulu/e/ Prc Miljo-šević/a/!!!

  27. Vjerujte da TAKVU ODLUKU o RUSENJU MONOLJITNOK MERMERA mi je bilo TESKO DONIJET i pitat sebi da li je to ISPRAVO , sada DANAS vitim da i te kako je ispravno a POZIVAN se na sud ISTORIJE!

    I PITAM jos jednom, zasto SRAVNISTE kapelu -CRKVICU NA LOVCEN tako da OBILJEZJA uva PRAVOSLAVNOGa ZVONA ja mislim da nijeste ni zvono osavili tako kospodo AKO TO NE URADIMO mi CRNOGORCI -ja cu samo ponoviti rijeci mojega KRALJA:

    ..”У противном она би се огријешила и према свом народу, који није никад дозволио да се са њеног амвона чује проповјед заробљеног олтара…”

    Sa LOVCENA NAZALOST slozicete se samnom tako nesti nam dolazi,

    JA PLACEM zbog toga! GOSPODJO SONJA i ovaj AUSTRTOUGARSKI KONJUSAR da li cujete moj JECAJ !

  28. Smo sto HALLOWWeEn ,ne slave gore na MAUZOLEJ ali vele da naredne godine uz logistiku AUSTROUGARSKE CPC i to zele ostvariti

  29. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Ilija Sekule Bijelić! says:

    Sekule,Novak Drinjak ,bivši generalni direkor “Trebinjetransa” u sastavu SOUR Jugoprevoz Čačak-za sreću i napredak tvoje obitelji-peminuo je u Trebinju 27.avgusta 2014 godine! Trebinje ga je sahranilo onako kako je i zaslužio radeći kao direktor od 1970 do 1992 godine!
    Predlažem ti da nađeš “PORTAL TREBINJCI”-i tamo ćeš naći tog iz “Zetarans-ratnog profitera!

    Na kraju Sekule,mogu ja biti sve što ti naum padne i što ti napišeš-ali unuk tvog đeda Ilije Bijelića-ne bez da se zvekne- nota bene i jednog od vojnika iz Boke( u kojoj nije bilo vojnika iz Češke,Slovačke,Dalamcje,Hrvatske,Mađarske,Slovenije,Italije,Bosne i Hercegovine…)-u onoj austrougarskoj jedinici koja je oburdala Njegošev grob na Lovćenu 1916 godine- i “neimar” velelepne vile u Škajarima u vijeme krvave vladavine krvnika Crne Gore i Crngoraca cara đorđevića(1918-1941) ,uz “partizansku pozajmicu” imovine-zemlje,od tvoje obitelji-odanih “bečkih konjušara”od 1941- 1945 godine!!! Zato ti se divim i odajem priznanje-tebi Ilija-Sekule,kao najboljem portparolu Ranka Krivokapića-SDP za uspješnu odbranu njihovih likova i djela iz vremena ABlejanja kontrarevolucije(1988/1989)-kad ste oburdali za račun kaspina sa Dedinja legitimnu vlast u Kotoru -na “srpsku novu godinu-13/14 januara 1989 godine! I to đe(?) u prostorijama Sekretarijata za NO opštine Kotor-na tvojoj Peluzici-đe i dan danas sa porodicom “savjetuješ”-stručnjake ANBele?!

  30. Jole Dripac ce biti sa'ranjen ka krme.

  31. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Prc Miljo-ševiću Sekule Bijeliću! says:

    …da ,da i to sa slamkom u dupe-da mu Sekule,komunističko kopile Prc Miljo-šević duvaju u dupe da mu se muhe ne kupe! Bujrum Slobodane Prc Miljo-ševiću na tebe je red-eci peci pec!!!!

  32. Јоле, имаш ли рођака Милосава у Билећи? Брата од тетке? Од њега сам за тебе чуо да си прекрижена нула од човјека.

    Како те није срамота крметино да тако говориш о једном од најзначајнијих Срба двадесетог вијека којег мучки у Марсеју убише измећари попут тебе. Гдје си чуо крметино да је био крвник Црне Горе, код Аџића или код Ротковића? Зар не схваташ свињо да би они и Николу Теслу прогласили крвником да је био на челу СХС? Ко је повезао југ и сјевер Црне Горе путевима, ко је правио највећи мост на овим просторима Ђурђевића Тара, ко је плаћао башкарење издајника Николе Петровића у Паризу, ко му је бацао у корито као крмку док није цркао глумећи достојанственог црногорског краља у егзилу.

  33. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Prc Miljo-ševiću Sekule Bijeliću! says:

    Dobro je da se ne čuje za nas-ka za vas kopilad od turskije-preko ćesarovih,Benitovijeh-Adolofovije,pa do Titovije na ovamo ,i na današnji dan Milovije-moj portparolu SuDoPeračica na dvoru gospodara Crne Gore! Verziranog za brbanje-njuškanje u tuđe guzice-zarad aromatične poravke sopstvenog imidža!

  34. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Prc Miljo-ševiću Sekule Bijeliću! says:

    Zaboravih ti reći-da smanjiš brzinu i promijeniš azbuku-jer te ne čitaju-mnogi u Crnoj Gori? I drugo,uskladi interese kroz”preslikavanje-sopstvene obitelji”-koji su ti u kontinuitetu u sukobu interesa-u laganju sebe-“o nivou nesojluka vaše obitelji iznikle iz prađedovskih govana!!!
    Zato Sekule,ne žuri-slamka te čeka da kroz nju duvaš ,u, tebi, drage guzice-prkna!
    Bujrum-čekamo te na “Crvenu stijenu”?!

  35. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Prc Miljo-ševiću Sekule Bijeliću! says:

    Sekule,da te zamolim-nađi “lektora” jer si počeo-pod uticajem nestanka ljekova(možda lokanja-ili šmrkaš mi ga?)-da vrijeđaš najvećeg “srbina” XX veka cara đorđevića? Jer,teško je povjerovati poslije tvojih opservacija i viteške obrane cara đorđevića:””…ko mu je bačo u korito kao krmku…”,da si svjestan -ako je đed bio kao krmak-što je onda mogao biti po ženskoj liniji- unuk okoćen na samrtnoj uri svoje majke na Cetinju-ubijena od strane krvavoga-mužjaka kneza Pepija-od “srbije”-koji je šljegao na Krf usranije gaća-bježeći Alabnskim gudurama od tvojijeh đedova-bečkih konjušara? I ako ja imam samilosti-razumijevanja-što ti je dida bio pivržen cara đorđevićima-zarad guzice,ipak ti predlažem:da se ti unuku guzičara sa lipoga primorja Crnogorskoga -đe se jopet lože Crnogorski badnjaci-za navijek,upristojiš i prihvatiš istinu-da je ovo Crnogorsko primorje-koje nisu okupirali ovi s'brda gore-kako ti izbleja na Skala radio Kotor(marta 2013)-nego da su šetnjom sašli na svoje more!!! Na žalost,za vas podanike car đorđevića-jasno je sve:od kakve i koje ste fele-izbalegani Jer ako bi vas čovjek stimavao i ravnao sa krmadima-prasadima-zasigurno bi to bile velike uvrede za praseću racu?!

  36. Јоле Дрињак, 20/12/2012, портал јавнисервис.ме: “Potraži me sa onim kotoskim prijateljem-pa da odemo do pravoslavne crke u Kotoru da pitaš sveštenike ko ih je 1991 godine skinuo sa rasporeda iz ratnih jedinica i ko ih je spasio od mobilizacije da ih ne vraćaju u Bosnu i Krajinu da brane tamo svoju domovinu? Što si ti učino”sokole usrani” za svoje srpstvo sem što ih brukaš i blejiš sa portala na portal! E moj Sekule!Divno misliš o sveštenicima pravoslavne crkve u Kotoru i protojereju namjesniku za Boku Momčilu Krivokapiću!Ovo sam radio krijući-od vas koji ste naslijedili pretke-špijunirajući svakome đavolu!”

    Видиш ПВС, Јоле је знао да се излане да је деведесетих одлучивао ко ће у рат а ко неће. Да ниси побјегао у Америку, кладим се да би ти упао на списак умјесто попа Момчила Кривокапића. Твој предак је у вријеме Турака био мартолог а Јоле Дрињак је деведесетих био Милошевићев лични проктолог.

  37. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Prc Miljo-ševiću Sekule Bijeliću! says:

    Sekule,kako koju napišeš-svak ti je sve “iskrenija”-po dubini naj lažavija? Kakav Milošević i bakrači-pa valda ono Rješenje SO Kotor od novembra 1991 godin,brojn:01-4375 od 19.novembra 1991 godine ,nešto ti znači(bilo na ovaj portal prezentovano krajem ljeta)? Da ne znači,ti ne bi bježao od njega kao đao od krsta?! U njega piše ko je i zašto i kako razriješen od dužnosti sekertara NO opštine Kotor-sa danom 1.novembra.1991 godine-u vrjeme kad si ti i družina jahali one krave u Konavle!!!?! Zar ne ? Uzalud vam je sve! Ostalte ka balega na snijegu-kod ovoga naroda-evo više od kvarta od vijeka!
    Samo piši Sekule-potomče “bečkih konjušara” oteljen 23.jula 1957 u Slonu u Ljubljani?!!!
    Na žć alost tvoje teljenje-i dan danas osjeća i trpi tvoja porodica i tvoja đeca!!!

  38. Istorija ne tretira majmune-zato uspori Prc Miljo-ševiću Sekule Bijeliću! says:

    Sekule,sve ti priznajem-u pravu si i govoriš istinu? Kako po pitanju mog bijega u Ameriku-tako i sve ostalo? Možda da promijeniš(samoga sebe?)-konsultanta-popa Glogovca iz Risna-možda bi ti se “poštogođ i primilo u javnost”! Ovako,osta anoniman-ka i najbolji regrut-pop Glogovac-u garnizonu Stari Travnik-đe je diplomirani KV automehar iz Nevesinja-primljen u SKJ-partijsku jedinicu u kasarni u Starom Travniku 70 godina pasanoga vijeka?! Još tada imao je bolje karakteristike-nego,recimo, sekretar komiteta SKJ u Nevesinju ili Starom Travniku…i diljem SFRJ?!
    Koliko me pamćenje služi, za kojega je(Glogovca) namjesnik za Boku protojerej Momčilo Krivokpaič intervenisao kod mene ,da te-ne gonim zbog izbjegavanja vojne obaveze-navodno zbog ispita na Teološkom fakultetu-koji si završio kad i ja u Ameriku?!
    Znaš li Sekule-kako te branio protojerej Krivokapić? Odprilike ovako-“prema svecu i tropar”: ” Jole,gonio tu džukelu-tog tvog zemljaka ili kaznio,budi Jole siguran-ni mi dobili,ma ni vi izgubili”,jer iza njega stoji njegov tast-sveštenik džukela- (izbjegla iz Bosne-privremeni sveštenik na području parohijeGrahova)-koja nam stvara goleme probleme!?!!!
    Sekule,ne zaboravi na koju si,ali sledeće moje javljanje-biće “popločano” tvojom žalbom(u pisanoj formi) Mitropolitu Amfilohiju,protiv mene(vojnog obvještajca?),protojereja Krivokapića i nekadašnjeg prešednika opštine Tivat Ljuba Petrova Samardžića-koji na organizovan način radimo protiv Srpske Parvoslavne crkve i protiv popa(tebe) Glogovca- njegovog lika i djela,i protiv njegovog tasta popa ,na privremeno radu u parohiji na Grahovu,koji je bježeći iz Bosne”bješte noge posrave guzica”-sjatio se u Grahovu?!!!!!!!!!

  39. Istorija ne tretira majmune-zato uspori pope Glogovac-podsmrad Sekule!! says:

    Pope Glogovac(Sekule kopiljanu SKJ-iz “sjemenare Vojne Pošte Stari Trvanik”),ne znam koji me je sistem izdigao-ali jedno zasigurno znam: nije sisetm dr Sekula Drljevića i mitropolita Joanikija,koji su na petrovdan- 12.jula 1941 godine na još sramotnijem “saboru petrovdanskom”-“od podgoričke skupštine” uz pomoć fašističkih okupatora-generala Pircia Birolija,stvorli NDMontenegro-u Cetinje..po ugledu i receptu NDHrvatske 10.travnja.1941 u Zagrebu(travanj:vrijeme tvoje ispaše uz Risansku Malu?)!!!
    Ćao nesretni pope Glogovac-paćeniče ćeralico vojnih obavještavaca po Crnogorskom prmorju,ćao!!!

  40. Прича о бјежању у Америку се није односила на тебе свињче, пажљивије читај, већ на ПВС – Прц Милојка. Али ти и даље мислиш да смо ми иста особа па нема вајде да ти објашњавам. А ПВС је на СлободнаЦГ писао да је побјегао у Америку управо због таквих крмади као што си ти, ратних хушкача и мобилизатора.

  41. Istorija ne tretira majmune-zato uspori pope Glogovac-podsmrad Sekule!! says:

    Ljepšeg komentara o tebi -ne pročitah-od ovog tvog životoopisa-iz tvojih izba-prasetnica-do dana danjega! Što se ijediš-joguniš-pa sam sebe prestavjaš-a ja čitam kako se ti prestavljaš na ovim portalima! Počev od đeda koji je “pogunuo na Mojkovac-1916-a đeca mu se rađala od 1921 do 1927među kojima i majka moga rođaka iz Bileće,pa evo stiže i YU briv ? Seki kopiljanu-pametniji si kada čučiš u guzici Ranka Krivokapića-uzasve tvoje nabijanje nosa u tuđe guzice! Užvaj kopile Staro Travničko-nesvršeni pope-KV mehaničaru za brbanje-riljanje u/po tuđim guzicama-za račun tvojih poslodavaca!! SuDoPeračica na dvoru Gospodara Crne Gore-naša maskoto kopile SKJ-“apsolventu” teologije od pičke do guzice-domet tvojih predaka,tebe,i tvojih potmaka :”đe se jednom obalegiži insan tužni-Sekula kopiljan bez imena i pezimena,pričuvaj se dobro njega smradom sebe zapahuje!
    U sledećem javljanju-sleduje te “nagrda”-ona tvoja tužba mitropolitu-protiv nas vojnih obvaještavaca-uz molbu da uzmeš lekove za smirivanje strasti-ubite samoća u guzici Ranka Krvokapića!!!
    Zbora nema-samoća te ubi,a smrad prađedovski obška te mili !!!!!
    Zato poitaj naše kopile-iz Staroga Travnika-iz mjesta iz kojeg si “uskočio” među ideologe Kačavendipahomimomore! Ide Seki Sekule preo Troce i u rilo nosi Rankovu “turicu”-puzdro-ka čiča Draža brkobradicu!!! Oj ha Sekule Travničko kopile….što se braniš kada zasmrđe?

  42. Немој случајно да си овдје објавио садржај тог писма које сам писао Амфилохију. Објавиш ли га тужићу те за повреду части и угледа. Бацићу и анатему на тебе.

    Секула, поп Глоговац.

  43. Istorija ne tretira majmune-zato uspori pope Glogovac-podsmrad Sekule!! says:

    Kopilence-Travničko,sve reče o sebi-jedino ti fali podatak-za moj komentar na ovaj servis portal od 20/12/2012 godine-na koju temu se odnosi ovo komentarisanje? Ajde poitaj-pa da te dalje samarim-kopile iz guzice Ranjove…Čeka težbu za uvredu onoga što si pismom izgubio(0braz-ti osta u Rankovu šupljaku…)?!

  44. Палбарсе, зашто лажеш да имаш писмо које сам писао Амфилохију? Докажи да га имаш, постави овдје пун садржај писма или ћеш испасти лажов. Постављај крме!

  45. Dok se vi dogovorite o mauzoleju, jeziku i crkvi, ovaj je napravio svoju crkvu u svim državama okruženja a svi ste tamo kršteni, samo još ne znate o žrtvi za njegovog boga koju vam sprema

    • Momak ,

      Pitanja kao sto su ovaj TOP-ZELENKO i ,
      Sto SRAVNISTE SA ZEMLJON PRAVOSLAVNU CRKVU NA VR LOVCENA njene AMVONE i ZVONO ISTOPISTE itd…
      NE MOGU DA PRODJU NA PORTAL ANALITIKU i nemaju na njih ODGOVORE mnogi u CRNU GORU!

      JA POSTAVLJAM TA PITANJA!

      ODGOVORIRE pustite ovoga PREVARANTA MANIJAKA na sliku gore njrega IZBACITE IGNORISITE itd…..

      Eto zasto ja tako mislim o MAOZULEJU , NIJE NJEGOS bio PAPA ili KOMUNISTICKI LIDER da mu radite MAUZOLEJ!

      Dajte molim vas !

  46. Бореи, између Бебе Поповића и Мишка Перовића је стварно тежак избор. Беба ми је за нијансу симпатичнији, бар зна које је етничке припадности за разлику од оне морачке стрвине. Зајебавам мало овог пензионера из Боце которске па нисам ни прокоментарисао текст Мишка Ђукића. А суштина мог коментара би била да Мишко Ђукић као један од симбола урбане Подгорице не треба да улази у каљугу таблоида Вијести и Информер. Нити да арбитрира у том сукобу хијена. Тачно је да је ниско онакав снимак објављивати у штампи али је исто тако тачно да на том снимку Вања Ћаловић општи са псом. Низводу перверзњакињу Вању, лопове из Вијести, Лекића, Даниловића и све остале преваранте којима је опозиционарство бизнис идеја.

  47. Istorija ne tretira majmune-zato uspori pope Glogovac-podsmrad Sekule!! says:

    Kopilence Staro Travničko-jerej Sekulje,piše pismo Pošovanom Gospodinu Namjesniku,na dan marta 24.2004 godine-sa potpisom jerej Močilo Glogovac,paroh risanski i krivošijski?! Sadržina pisma vezana je za jednu sliku koju je čuvao (Sekule) punih deset godina-inače dobijenu od jednog prijatelja. Ti kopilence Travničko,u vezi sa slikom pišeš li pišeš:” Poklonio mi je jedan prijatelj,onako u šali,znajući da ste vas dvojica isto moji prijatelji,ali “oni surovi koji vežu
    čovjeka za Boga”. Ima tu i sitnica koje nisu korektne sa vaše strane(ne navodeći s čije strane?),vas velikih Srba,pravoslavaca,obviještenih ljudi koji imaju svoje”specijalne ljude”koji vam otkivaju,strogo povjerljive informacije,naravno o drugima.Ne zanm da li ti je Jole otkrio,kao svom prijatelju,za koje i kolike službe radi.”
    Travničko kopile-Sekule,nadam se, za sada dovoljno-da bi “razvili konstruktivno-naučno-poučnu diskusiju”?
    Da bi smo krenuli u”elaboraciju”-gospar jerej evo nekoliko praktično-poučnih pitanja:
    1) Ko je i kako se zvao ovaj Gospodin Namjesnik i gdje je bio namješten-izmješten?
    2) Ako ste na dan 24.marta.2004 godine bili po činu jerej-“pilot avaks letilice”,i dal se sjećate koliko ste imali godina?
    3) Ako ste naznačenog datuma(24/3/04) imali toliko godina-koliko ste imali godina gledajući-brojeći deset/10/godina unazad-na dan primanja “poklon slike”-od vašeg prijatelja? Odnosno koji ste čin imali-dal veći ili manji od jereja-“pilota avaks letilice”?
    4) Na dan pozivanja,na vojnu uskršnju vježbu,od strane Vojnog odsjeka(nije odsjek-neko Sekretarijata za NO opštine Kotor)-dakle od -23/3/04 godine brojeći u nazad-petnaest/15/ godina,koliko ste imali godina -iliti u koj ste godini života se rukopoložili u najniži sveštenički čin-jereja-brez ovo “avaks pilota”?
    5) Dal znate-kako se dolazi do čina “pilota avaks letice”-tzv obavještajca -u narodu nazočan kao špijun?
    Ovo pitanje je neposredno vezano za vaša saznanja-:”da znate za kolko službi radi,ajmo reći ,Jole-a istovremeno neznate za koga vi radite -osim za “boga i panaiju”-koju debelo naplaćujete od prekada,parastosa,sahrana,krštenja do vjenčanja i td i tzs? Sekule-kopile Travničko,pročitaj te sve vaše tirade-iznesene na ovom i drugim portalim-i upordi ih sa ovim “pismom”-prije svega analiziraj te stil-sadržaj-podatke i ostalo? I kada sve to obavite-javi te se sa jednim zaključkom-širokim narodnim masama ,na istom ovom portalu? Meni ne trebate! Ja sam vas davno pročitao,iako “maskirate”-ispod poduže bradice i neštucovanih brčića-to što ste u Starom Travniku izgubili-sada davnih 1974/1976 godina?
    6) Bilo bi intersantno-za široke narodne mase-kada ste odslužili vojni rok-i vratili se zanatu u Nevsinje-odnosno kada ste upisali i đe Teološki fakultet-sa ili brez prijemnog ispita? Koliko ste godina studirali i u kojo ste godini “diplili teologiju”?
    Ne brigatje Sekule travnički kopiljanu-ćeraćemo se još-ja vam jemac-preko ovog istog portala!!!!

    P.S. Sekule,kad mogu dobiti od vas podatke-koja je tema bila na ovom portalu-kada sam ono 20/12/2012 godine dao onaj “epohalni komentar”? Jer je veoma bitan,da bi “široke narodne mase” stekle potpunu sliku o vašem ishabanom-otrcanom exs obrazu?!

  48. Istorija ne tretira majmune-zato uspori pope Glogovac-podsmrad Sekule!! says:

    Sekule,Sekule Travničko k o p i l e-pa vidiš li(sporo pamtiš-brzo zaboravljaš),da je to kopija pisma koju si dostavio meni i Amfilohiju-a original si predhodno uputio Poštovanom Gospodinu Namjesniku za Boku-bez adrese i imena?
    Nego,da te jopet priupitam-što ti smeta da mi ne dostavljaš podatke-koja je to bila tema(kombinacija) na ovom portalu-na koji sam ja dao svoj komentar 20.decembra 2012 godine?
    Poitaj kopiljanu staro travnički,poitaj?!

  49. Istorija ne tretira majmune-zato uspori pope Glogovac-podsmrad Sekule!! says:

    Seki kopilence travničko,kakav si imao san? Jel ti ko na san dolazio-ili da se nisi u krmedar travnički premetao kao prdac kroz gaće?
    Što čekaš,šalji temu sa ovog portala od 20.decmbra 2012 godine-poitaj “letaču sa avaksa”?
    Nego da ne zaboravim-zašto se krivo prstavljaš,pa nisi ti pop-nego popio mi govno! Ti si jerej-koji kami nešto napreduje-zašto? Ja mislim-da je tvoje slabo “napredovanje u struci”,posledica one tvoje “izvorne rečenice”-sa “avaksa”-u pismu Gospodinu Namjesniku, koja je usmjerila,tvoju “profesijonalnu karijeru,koja glasi:”On vas obojicu mnogo uvaža,pošto znam da ste aktivno(reci popijo mi govno,ko-koja dvojica?) sarađivali oko sabora Samadžića kada je trebalo SABOR ODVOJITI OD CRKVE,ne DOZVOLITI MITROPOLITU i NADLEŽNOM SVEŠTENIKU da dođu na isti(Sekule kopile,da nisi ti taj nadležni”?) …?!
    Sekule kopile,ti dobrano znaš,da što nije s'božijom voljom rođeno-smatra se nerođenim,pa ti viđi kako ćeš dalje na božijem putu-prema gospodu bogu,nota bene svezan u čvor-od bande dvojice neidentifikovanih “specijalaca”?
    Na ultimu,moram ti biti zahvalan-što me informisa o onome što nisam ni sanjao da sam! Živio sam u zabludi-da sam istinski bio spandžan sa Srpskom Pravoslavnom Crkvom-i sa Mitropolitom i njegovim sveštenstvom ,koje sam prema tvojim kazivanjima spašavo sa dubrovačkog ratišta-i salo druge da ginu? Na žalost moju i svih onih mojih koji su življeli u zabludi-pa ja sam kao neko-od “više službi”,bio posvećen ostranjivanju Amfilohija iz naše povijesne crkve u Crnoj Gori? I obaška bio posvećen satanisanju cara đorđevića’
    Pravo da ti kažem Sekule travničko kopile,neznam kad ću umrijeti-ali ti obećavam ostaviću amanet da me ti na ultimu ispovijediš,da oprstiš ,celivajući me u moju staru guzicu!

  50. PRC milje per Srbadiu says:

    A e doni varin tone Srbadio-Dashuria,vellane tend Edi Rama!

    • Samo se vi KURCITE osililiste te ste vi VELIKOALBANCI zajedno sa ovim Austrougarima te su dovikli AUSTROUGARSKI – nosac avijona u TIVAT ali da ve posjetim da su prije neki dan RUSI bacali TENKOVE iznad SRBADIJE iz AVIJONA -AKO TI TO STO ZNACI tako SAMO KADA RUS REKNU sada cucimo i CEKAMO hehehe,

      primirili smo SE! Kad RUS rece decko, kad RUS rece -NAREDNI smo pridje ne !

    • POGLEDAJTE Ruski tenkovi nad Srbijom

      SANSE necete imati DECKOOO oOOOOO O !

  51. Darko Bulatovic says:

    Da prepishem i odje mozda valjadne nekom:

    Ovo moze vojine da se deshava samo dje su ljudi poludjeli i izopacili se do te mjere da su potpuno dibidus da neznaju dje im je glava a dje straznjica. Kad ljudi pocnu da sude o drugima bez jasnih dokaza i kad su im mutni dovoljni za tvrdnje i kad ne traze od onih koji opanjkavaju druge da sami dokazuju iznesene tvrdnje tad ne zasluzuju nista bez propast.

    Pa neka propanu kad su takvi – nepravedni. jer da oni oce za pravdom da idu nasli bi oni put no im je fukarluk miliji.

    Da se razumijrmo toga ima svudje. Splacine nemosh sprijeciti da budu sto zele ali ovoliko price o tome to je ono sto je razlika. Da se to nedje odje desi ljudi samo bi sa prezirom presli preko toga i ti ljudi bi u zemlju propali. Nit bi iko normalan stio da se druzi sa njima nit bi prodali tiraz nit posao idje nasli no ka katranom i perjem poliveni bi bili.
    E to je razlika.
    Pa sta ocemo mi sad?
    Da mijenjamo narod koji OCE da uziva u tome i da se takvim stvarima bavi? Protiv njihove volje?
    Nemamo mi Vojine Milov pravo na to.

    A da ne bude da pricam bez dokaza evo ti jasan ko sunce:

    Koliko je ovakvih prica bilo za ove sa vlasti? Milion. Pa kako ni jedna od tih prica nije nista proizvela a ova jedna zabruji te se sve zatrese?

    Ma nemojmo da smo vishe naivni i shvatimo da veliki broj ljudi su tamo prosto prevaranti bez skrupula koji sve rade i misle kako im se svidja a ne kako je. Koga vole toga zlatom ukrasavaju a koga mrze toga bi govnima da gadju bez obzira na istinu no na ono sto im se cini kao interes. Moral istina su im zadnja rupa na svirali i ne prezaju oni ni od cega da zadovolje svoje unutrasnje demone i niske nagone kojih su puni ka sipak.
    Stoga brate dok takve ne pocnete da uklanjate od sebe i prestanete da im se javljate i ikakvu vaznost im dajete vi im samo pomazete da u tom zlu njihovom napreduju i sebe na kraj uniste i povucu za sobom koga mogu da dofate.
    Ako ste prinudjeni na to to znaci da je to od Boga. Onda ih neka dok se medjusobom ne poubijaju (ka sto i rade).

  52. Sonja Radosevic says:

    Placene ubice upravo opkoljavaju moj stan. Zalosno da je Crna Gora dozvolila javnu egzekuciju . Ono pismo agenta FBI upuceno Martinu Luteru Kingu me asociralo na agneta FBI u ambasadi SAD.

    Vjerujem da on i ,,,Indira,, znaju nesto vise o ovom zlocinu nadam mnom, mojom porodicom i drugim neduznim ljudima. Gdje je drzava Crna Gora da brani svoje drzavljane?

    Molim vas da saznate sudbinu mojih clanova familije.

    • PROVJERITE !
      KAO PORTAL sa vasim NOVINARIMA ISTRAZIVACIMA,
      da li ova gospodja govori,
      ISTINU !

    • Zeno imas li ti kameru da snimis to kako kazes:
      ..Placene ubice upravo opkoljavaju moj stan…

      I pustis medijima i ovom portalu itd…,
      CINI NESTO ne kukaj,!?

      • Ja zaista sa duznim postovanjem prilazim tvojoj “opasnosti” i zelim pomoci –
        mogu samo sa svjetima !
        DRZAVA treba da te zastiti ako si zaista u OPASNOSTI?????

        ps.

        Nijesi ubjedljiva izvini ali ne vidim osvrte dugih komentara koji sigurno nije da nemaju srca i da nesto na tvoj APEL ne komentarisu , zato kameru u ruke slikaj daj dokaze itd…..

      • Mnogima kroz istoriju se nije vjerovalo a bili su u pravum,
        (uzimamo tvoju brigu sa REZERVOM0) ali ne ODBACUJEMO!
        DRZI se izdrzi dok ne stigne POMOC i ZASTITA!

  53. Izvinjavam se porodici Drinjak i Jolu Drinjaku,sto sam nesmotreno povjerovao jereju Sekuli-zvanom Momcilo Glogovac,tzv.risanskom i krivsijskom parohu,da je djed Jola Drinjaka pok .Sava poginu na Mojkovcu-1916 godine, kao austrougraski vojnik i za to posthumno dobio odlikovanje od pok.Franje Josifa! Uz izvinjenje ,istini za volju, ja nijesam nasao podatke kad je umro Franjo Josif…
    Dužan sam da obrazlozim moje izvinjenje.Ja sam na Internetu pronasao spisak Golootockih zrtava osudjenih IB-koje je objavio list “BLIC”! Spiskovi nose Broj:N-3975 od 21.VII.1963 godine-zavedene u Drzavnom Sekretarijatu za Unutrasnje Poslove Hrvatske-II Odjeljenje.
    U spisku IB-ca,od slova :A do F-pod slovo “D” se nalaze i:
    Drinjak Save Vaso,rodjen:30.januara.1925 godine.
    Drinjak Save Stevo,rodjen:15.januara.1923 godine.
    Vezano za porodicu pok. Save Drinjak ,u Bileći u Parku Heroja-nalazi se Spomen kosturnica palih Boraca za Slobodu FNR Jugoslavije od 1941-1945 godine! U unutrasnjem dijleu na spomen ploci-pod brojem 413.nalazi se i ime najmladjeg palog borca X.Udarne Hercegovacke brigade NOB-a iz opstine Bileca: Mladena Save Drinjak,rodjenog 23.septembra.1927 godine,poginuo 10.avgusta.1944 u Banjanima-Skoca gora-selu Brocanac,od neprijateljske ruke njemaca i njihovih slugu cetnika-banjanskih jajara.
    Dakle,da zakljucim,iz spiskova i sa sponem ploce sam nepobitno uztvrdio,da Sava Drinjak nije poginuo na Mojkovcu-niti se tamo borio-ni na drugim popristima ,kao vojnik okuptorske autrougarske vojske-za vrijeme I.svejtskog rata-jer godine rodjenja njegovih sinova nedvosmilseno potvrdjuju moje nepromisljene zablude-izazane od jereja Sekula!
    Jos jednom,trazim oprost od porodice Drinjak i Jola Drinjaka! Ljudski i krscanski je priznati svoje zablude i svoje greske!

  54. E Sekule travničko kopile,da je u tebi i 1% čojstva-koliko imaš špic nameta! says:

    Nije nije ona “vaša domaća” -usrana! Ovo je ona prava sorta-od istine i pravde!! A ti pobij jereju Sekule Travničko kopile-tzv.parohu risanski-da je pok.Franjo-dao živome čovjeku ordenje!

  55. Јоки, ко је на слици коју сам навео као доказ твог удбашлука у писму које сам послао Амфилохију? Одговарај крме, напиши или ћу ја написати.

  56. E Sekule travničko kopile,da je u tebi i 1% čojstva-koliko imaš špic nameta! says:

    Onaj koje slike slao-taj ima pravo na autorstvo-ka ti na čojstvo travničko kopile Sekule-kojega su okrmačili “bečki konjušari”-ispod Veleža!

  57. Darko Bulatovic says:

    Gledajte samo sto su Martinu Luter Kingu radili.
    E kad ove afere iz nasija krajeva ovako krenu da se otkrivaju lele… cega ce tu sve biti.

    http://www.vox.com/xpress/2014/11/12/7204453/martin-luther-king-fbi-letter

  58. Molim Sekulu da ne vrijedja krme uporedjujuci ga sa Jolem Dripcem

  59. Ја ћу да кажем ко је на инкриминишућој фотки коју сам послао Амфилохију, кад већ крмак бјежи од тога. На њој је Јоле Дрињак, наг као од мајке рођен, и његов нешто млађи сексуални партнер Дарко Шуковић, у то вријеме удбаш на привременом раду у опозиционом ЛСЦГ.

  60. E Sekule Prc Miljo-ševiću travničko kopile- zašto se stidiš krmećeg porekla? says:

    Kad lazi postanu istine-onda će se krmace shvatiti kakvu su krmad oprasile za zlo svojih potomaka-njenih sinova..Sekula Prc Mijo-ševića?!

  61. E Sekule Prc Miljo-ševiću travničko kopile- zašto se stidiš krmećeg porekla? says:

    PRC miljo-ševiću,ali tebi se krme ranije povrijedilo-kad se greškom o džamiju očešalo-pa ti i dan danas ,zbog toga guručeš!

  62. Jeste li gledali Serba na “zivoj istini” sa Sukovicem?

  63. Nekad na slobodna/crna ovi budalas Jole mi postavio pitanje o Pokolju u Veliki. Nijesam tada zna tacno o cemu je rijec.

  64. Јоле крме, је ли тачно ово што за тебе пишу поједини коментатори на једном другом порталу?

    http://www.in4s.net/index.php/matica-boke-jedina-na-braniku-bokeljskih-interesa/

  65. Шта кажеш Планко, Шербо и Шуковић? Не, мој желудац не може поднијети толико фукарлука на тако малом простору. Прочитах негдје да су причали о Шаховићима што је дирљиво будући да је наказни Шупки директни потомак кољача.

  66. E Sekule Prc Miljo-ševiću travničko kopile- zašto se stidiš krmećeg porekla? says:

    Pa reko sam ti gospar travničko kopile jereju Sekule,da Jolu Drinjaku ne smeta tvoje krmeće porijeklo! Ne krivim ja tebe-jer tvoji nagoni i smradovi su primjereni tvom porijeklu-krmećem! Međutim,mene nešto drugo zanima-kad ćeš da “plasiraš” onaj tekst-temu sa ovog portala od 20.decembra 2012 godine?

  67. Ono što nam se dešava je zbog prekida konekcije sa duhom, sa poljem. Miško je na jednom od svojih predavanja rekao da strah ubija Boga, a danas smo svi okupirani preživljavanjem, stanjem koje ne dozvoljava da budemo opušteni i da kreiramo svoju stvarnost. Zgrčeni smo, zabrinuti, živimo u društvu koje nameće one koji rješavaju probleme kao heroje – tajni agenti, hrabri policajci, žene spasitelji. Sad je vrijeme za novu konekciju, ali ali bebe imaju druge planove za nas.

  68. prc miljojko, unistili ste jos jedan oslobodilacki pokret. od ne Mila do ne Draga.

  69. Banja Kaluđerović says:

    Pozdrav za Miška.

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogeri kao ovaj: