Stare role starih igrača(ka)

Novi generalni direktor RTCG Rade Vojvodić, ima namjeru da na mjesto urednika Prvog programa postavi sadašnjeg urednika zabavnog programa Sabriju Vulića, pišu Dnevne novine, a direktorka Televizije Crne Gore Radojka Rutović i ubuduće će obavljati tu funkciju, potvrdio je “Vijestima” generalni direktor Javnog servisa Rade Vojvodić.

Vojvodić, koji je u četvrtak zvanično stupio na dužnost, objelodanio je da je smijenio dosadašnju direktorku marketinga Dunju Zeković zbog loših rezultata.

Nova direktorica je Gordana Simonović, koja je i do sada radila u marketing službi RTCG.

“Marketing RTCG ravan je užasu… samoubistvu. Zatekao sam dosta nenaplaćenih potraživanja. Ja sam odlučio da smijenim dosadašnju direktorku”, kazao je Vojvodić “Vijestima”.

On je potvrdio da je smijenjen i glavni urednik Drugog programa Miroslav Radojević i da će od ponedjeljka tu dužnost obavljati Lana Sekulić, dosadašnja urednica Zabavnog programa TV IN.

Lana Sekulić će biti vršilac dužnosti glavne urednice Drugog programa do raspisivanja konkursa na kome će biti izabrana.

Vojvodić je kazao da su odluku da smijene Radojevića zajedno donijeli on i direktorica Rutović, na osnovu nedavno objavljenih, kako je ocijenio, katastrofalnih rezultata javnog mnjenja.

“Vijestima” je potvrđeno da bi čelnici RTCG na toj funkciji rado vidjeli dugogodišnjeg sportskog novinara i aktuelnog predsjednika Sindikata Branka Vujisića, ali da on, navodno, nema odgovarajuću stručnu spremu, pa je neizvjesno ko bi mogao da zamijeni Živaljevića.

I “Robin Hud” na TVCG

Spekuliše se da će sportsku redakciju pojačati novinar TV IN Nebojša Šofranac, koji je nekada takođe radio na Trećem programu.

Sa Vojvodićem, doskorašnjim direktorom i glavnim urednikom TV IN, koji je prije 10-ak godina bio urednik tadašnjeg Trećeg programa, u državnu televiziju vratiće se i bivši novinari RTCG Ivan Maksimović i Dragiša Dedić.

Maksimović i Dedić su novinari zabavnog, odnosno sportskog programa u TV IN.

Vojvodić je ranije saopštio da će se emisija novinara TV IN Darka Ivanovića Skočka “Robin Hud” od polovine decembra emitovati na TVCG.

On je prije nekoliko dana kazao da će RTCG morati da se oslobodi viška od oko 350 zaposlenih, a već prvog dana Vojvodićevog mandata bez posla je ostalo 60-ak honoraraca.

izvor: Dnevne Novine / Vijesti

Comments

  1. Drzavni posao je majka. Svi se preduzetnici bliski vlasti vrnuse pod skute drzavi.

  2. RTCG je poslužio Vojvodićiu i vlastima za zajedničko “vađenje”. Interes je zajednički jer je IN televizija, po mojim informacijama, na izdisaju.

    Današnji DAN je obilježio i još jedan nesretni sramotni pokušaj istinske obavještajne novine THE DANA , da plasira aferu koja se naravno obija o glavu nama građanima koji smo oponenti ovoj vlasti. Jasno je da se radi o pokušaju senzacionalističkog falsifikata o konekciji Lukšića i Šarića, koja će za rezultat imati nakon svega da građanstvo zaključi kako sbvi oponenti na takav neprofesionalan i neprimejren način ‘podmeću’ DPS-u.

    Bilten ostaje bilten.

  3. Glodur Dana (za koga neki vele da je cesce na svecu nego Midza) veli da je listing istog formata kao onaj koji je objavljen o Keljmendiju kojega niko ne demantova a dvojica su potvrdili: Zenka veli da mu je Keljmendi bio musterija u restoranu a neki ANB-ovac veli da je to bio cisto profi odnos i nista vise i nista manje. Luksic stade u odbranu Dana veli da su im podmetnuli a Milo je juce javio da je imao prijetnje telefonom ali da toga ima koliko hocete i da zna da je neko zbog toga uhapsen ali da inace bilo je bice svakakvih poziva i razgovora i SMS-ova.

  4. Branko Vojičić , Vreme, 06. maj 2010.

    “Televizija In – to je naš Treći kanal sa državne televizije, koji je svojevremeno profesionalno i dobro osposobio gospodin Tijanić. U periodu kada je postojala opasnost da državnu televiziju preuzme opozicija, što je ona i učinila, znači oni koji su tada odlučivali, pametno su uradili – čitav Treći kanal, pedeset ljudi, prebacili su na drugo mjesto, dali im tehnologiju, novac, digitalnu tehniku”.

    http://javniservis.me/2011/05/20/branko-vojicic-o-televiziji-in/

    • Dobro nam došli nazad. Paranoik Šofranac sa njegovim idiotskim komentarisanjem, Skočko Inspektor koji nikad ništa nije razotkrio, i Sabrija SDP Vulić i ostali bardovi novinarstva.

      Niti gledam IN, niti ću RTCG. Bagra…

  5. A, što će bit sa nesrećom Šukovićem, da neće u montažu, izvježba se.
    Nego, kako god oće, svakako im nije još puno ostalo.

  6. nadam se da neće vratiti jaredića,šćekića i labudovića…a moglo bi im past na pamet…

  7. “DPS-u je prošle godine 654.000 eura uplatilo blizu 2.000 građana, među kojima su uglavnom funkcioneri višeg ili nižeg ranga te partije. Oni su najjaču partiju podržali u prosjeku sa 363 eura.
    U Izvještaju DPS-a se navodi da je 450 eura uplatio Rade Vojvodić. “

  8. Obrad Mišo Stanišić , koji je nekakav kurton u DPS-u je sada za free europe i rtcg izjavio da je pisanje o Lukšićevim listinzima iz DAN-a “latentni” falsifikat.

    Naravno, taj bilmez je htio reći da je u pitanju “flagrantan” falsifikat ali mu se ‘omaklo'….

    RTCG to prenese , makar da nas nasmije.

  9. Konju prvo pogledaj rjecnik , pa onda komentarisi izjave gospodina Stanisica !

  10. jedini programski sadrzaj koji je ista valjao na toj TV je jutarnji program. rade ga je razbio kao beba zvecku. otpustio je voditelja garica, koji je bio najbolji novinar u toj TV i nekoliko novinara. tako se to radi po zadatku. sad ce da dovede onog sasmantnog maksimovica…kuku…majko zamljo otvori se

    • Sramota ako su Garića otpustili. Uplašili se da bi umjesto gurača i neznalica ovaj obrazovan i vaspitan momak mogao biti uzor omladini.
      Opet će na RTCG svaka druga riječ bit’ ZNAČI i PROSTO.

  11. Plannco Wallach S. says:

    latent – potencijalan, moguc ali ne josh aktivan.

  12. Zbivanja u RTCG su još dokaz teze da državni mediji ne treba da postoje jer su uvijek, u manje ili više, pod kontrolom vlasti a samim tim osuđeni na nekvalitet, bez obzira ko vrši vlast. S obzirom na ljudski i politiički potencijal Crne Gore, jasno je da će svaka vlast zloupotrebljavati državne medije.
    Treba ugasiti i RTCG i Pobjedu. 15-20 miliona evra više u budžetu, manje glavobolje zbog korupcije i nepotizma koji vladaju u ovim medijskim kućama, manje ljutnje zbog političkih i ideoloških manipulacija koji se vrše preko njih…
    Ko kaže da je postojanje državnih medija obavezno? Samo oni koji smatraju da džava treba da bude aparat koji kontroliše građane a ne servisira njihove potrebe.

  13. Zbrkah: Zbivanja u RTCG su još JEDAN dokaz teze da državni mediji ne treba da postoje jer su uvijek, manje ili više…

  14. “Ko kaže da je postojanje državnih medija obavezno? Samo oni koji smatraju da džava treba da bude aparat koji kontroliše građane a ne servisira njihove potrebe.” (Neon)

    Ovo je ispravno. Od prvog do zadnjeg slova.

  15. U CG se slazem a inace ne. Najbolje televizije na svijetu su nekomercijalne – javne ili drzavne sto znaci najcesce ne i najgledanije.

  16. BRATSTVENIČKA

    Vojvodić je dobra soja, poznajem mu svu rodbinu,
    nikako mi nije jasno, što Bog stvori takvu slinu.
    Vazda neka blavorčina u bratstvo se svoje kaki,
    još je veća čast pripala, biznismenu našem Daki ……

  17. Ljudi, šalite li se. Pa onaj par iz juternjeg je jedino što je valjalo u toj kući! mala marija je prelijepa i prepametna, danijel garić je tako prijatan i taaaaaako pametan. ne mogu da vjerujem da je dobio otkaz. ako jeste, a to nisu glasine, onda neka ih je sramota i neka sagori ta kuca. ko ce da im radi? DESk: Nina radulovic, jelena otasevic…kuuuukuuuu, neposobne, bez dikcije, nesigurne, ne-lijepe, ostatak? nikolic napucan i bez opravdanja nadmen. jedino lekovic sto nesto valja, ali i on radi kao ovi od prije 40 godina. garic je tako modern, opusten, zanimljiv, baca dobre fore, a i u jutarnjem si jedino mogao cuti neku kritiku. ti ljudi su uvijek bili taaaaako dobro pripremljenji, za svaki razgovor, a prevodili su uzivo sa njemackog, francuskog, engleskog i radili bez problema razgovore na tim jezicima bez prevodioca. neka mi kazu jednog novinara u cg koji to moze, neka mi u rtcg od deset sastave jednog koji to moze. stvarno bruka. maksimovica da dovede??? sofranca, evo je dosao dedic. s kojim pravom??? znaci li to da je rtcg prciija rada vojvodica???? uzas, uzas, uzas, smam nas bilo kad to tako prolazi.

  18. saglasan sam da ta kuca nikad nije imala bolji voditeljski par od Marije i Danijela. Bili su suviše dobri i štrčali su, kad vam ja kažem. To vam je tako u svakom birokratski uređenom sistemu. Pa, kako smiju njih dvoje biti bolji od nekih pulena koje su političari stavili da rade to što rade? Ne smiju i ne mogu. I, eto, Garić je završio kako se očekivalo. Jer, on nema strica, ujaka, tatu ili njihove poslovne partnere da ga guraju. I, onda mi počnu s pričom o datumu pregovora s EU. Šta će nama pregovori, ljudi moji?! Malo tršište, nikakva zemlja ogrezla u kriminalu, despotizmu, vezama i vezicama, Vojvodićima i Đukanovićima. Naći će Garić drugi posao, vidjeće se kvalitet. Ima, valjda, onih koji znaju to da prepoznaju. Na štetu RTCG!

  19. Ovo sto dovodi tzv. kadrove sa IN TV je uzas, asto je Vulica predlozio pravi je potez. Covjek se dokazao hiljadu puta da je vrstan novinar,isto vazi i za Skocka ,pa svidjao se nekome ili ne….

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.