Hajka na Slobodana Pejovića: od svjedoka do “lovca”

Kako je na osnovu notorne neistine bivši inspektor za suzbijanje opšteg i imovinskog kriminaliteta iz Herceg Novog optužen da je lično rukovodio akcijom lociranja, hapšenja i deportovanja bosansko-hercegovačkih izbjeglica

izvor: monitor.co.me 

Hajka na Slobodana Pejovića istrajnog svjedoka deportacije bosansko-hercegovačkih izbjeglica iz Crne Gore ne posustaje. Prošlo je dovoljno vremena od posljednjeg uznemiravanja kada mu je u novembru demoliran automobil da svakome postane jasno: i taj će napad  proći kao brojni raniji. Počinilac – nepoznat. Pejović je, inače, pod policijskom zaštitom. Javnost kao da se navikla na periodične napade na Slobodana Pejovića: to što ih policija ne rasvjetljava bez uzbuđenja prihvata kao očekivan ishod.

Istovremeno, u javnosti se pokušava stvoriti slika o Pejoviću kao  jednom od najznačajnijih aktera lociranja i hapšenja  bosanskih izbjeglica. Neprovjerena tvrdnja da je 1992. godine Slobodan Pejović bio inspektor za potrage, mnogo puta ponovljena počela je da dobija  tretman ustanovljene činjenice.  Navodni status „inspektora za potrage“, implicira i njegovu posebnu ulogu u ovoj zločinačkoj akciji.

Ta verzija je došla  i do predstavnika Udruženja porodica deportovanih bosansko-hercegovačkih građana iz Crne Gore 1992.

Pozivajući se na tvrdnje bivših policajaca  Ranka Mihajlovića i Ranka Martinovića da Pejović u to vrijeme nije bio krim-inspektor, kakvim se predstavlja, već inspektor za potrage koji je  rukovodio tom sramnom akcijom, predsjednica Udruženja Jasenka Perović je protiv njega najavila tužbu.

Podgorički Dan, u broju od 10. decembra, objavljuje tekst pod naslovom Lovac hapsio i slao u smrt u kojem citira glavnog urednika ugašenog magazina Kulin Fatmira Alispahića da će „Slobodan Pejović, zvani Lovac, uskoro sjesti na optuženičku klupu zbog počinjenog ratnog zločina“. Jasno je šta termin „Lovac“ – podrazumijeva.

Zanimljivo –  niko Pejovića nije pitao da li je u vrijeme deportacija, zaista bio „inspektor za potrage.“  Da su ga kontaktirali dobili bi crno na bijelo da je to – notorna neistina.

Monitor ekskluzivno objavljuje dva dokumenta u kojima se jasno vidi šta je u to vrijeme radio Slobodan Pejović kao službenik Ministarstva unutrašnjih poslova Crne Gore, Centar bezbjednosti Herceg Novi.

Rješenjem broj 12970, od 13. decembra 1991. godine, koje je potpisao tadašnji ministar MUP-a Crne Gore Pavle Bulatović, Pejović, dotadašnji inspektor za suzbijanje opšteg kriminaliteta, raspoređen je na radno mjesto „inspektor za suzbijanje imovinskog kriminaliteta u CB H. Novi“, počev od 1. januara 1992. godine.

Sa radnog mjesta inspektor za suzbijanje imovinskog kriminaliteta otjeran je u penziju 1994. godine na zahtjev tadašnjeg načelnika Centra bezbjednosti Herceg Novi Gorana Žugića. To potvrđuje Rješenje broj 1862/2, od 28. decembra 1994. godine, koje je potpisao tadašnji ministar MUP-a Crne Gore Nikola Pejaković.

Sticajem okolnosti, u kojima važnu i neobičnu ulogu ima pominjani Ranko Martinović, Pejović je uz imovinske delikte dobio još jedan „referat“ – krvne delikte. Na tim poslovima radio je u vrijeme deportacije bosansko-hercegovačkih izbjeglica.

„Teške krađe, pljačke, razbojništva i krvni delikti bili su isključivo  poslovi kojima sam se bavio u to vrijeme i sve do odlaska u penziju. To se da lako provjeriti, jer predmeti na kojima sam radio nalaze se u Osnovnom sudu u Herceg Novom i u Višem sudu u Podgorici“, kaže za Monitor Slobodan Pejović.

Istina je: Pejović je zaista dvije godine radio u službi za potrage, ali davnih sedamdesetih. Nekome je vraški trebalo da pobrka datume, kako bi lansirao ovu bezdušnu podvalu. Promašili su za petnaest godina.

Zanimljivo je kako je Pejović ekspresno otjeran u penziju.

U rješenju od 28. decembra 1994. godine piše da Pejoviću „služba prestaje s pravom na penziju 29. 12. 1994. godine“, dakle sjutradan.  U obrazloženju se navodi: „Načelnik CB Herceg Novi, podnio je zahtjev br. 861 od 16. 12. 1994. godine, kojim traži prestanak službe s pravom na penziju za Pejović Slobodana, sa 29. 12. 1994. godine“.

„Taj zahtjev napisao je tadašnji načelnik Goran Žugić i to u Podgorici i iz ruke u ruku predao ga ministru Nikoli Pejakoviću. On je 28. decembra donio rješenje o mom penzionisanju, a sjutradan mi je naređeno da za dva sata moram napustiti kancelariju. Nekoliko puta tražio sam da mi se pokaže ili javno objavi Žugićev zahtjev broj 861, kojim traži moj otkaz. Odgovarali su mi da je to službena tajna. Ponovo ću tražiti od ministra Ivana Brajovića da se javno objavi taj dokument, jer ja nisam počinio nikakvo krivično djelo. Mislim da sam s posla otjeran iz političkih razloga“, kaže Pejović.

Pejović je od maja 1990. godine bio član Liberalnog saveza Crne Gore, a skoro osam godina i član Opštinskog odbora LSCG u Herceg Novom. Zna to UDBA–a.

Pejović je u oktobru, na svjedočenju u podgoričkom sudu prilikom suđenja grupi bivših crnogorskih policijskih funkcionera optuženih za deportaciju izbjeglica, objašnjavajući optužbe da je i on učestvovao u hapšenju, rekao da je učestvovao u jednoj akciji i da je tom prilikom izveo tri osobe iz jedne kuće, ali da ih nije priveo u Centar bezbjednosti već ih je pustio.

,,Odgovorno tvrdim, a to sam rekao i u sudu,  iz te kuće nikome ni dlaka na glavi nije falila. Oni su, kada je prošla ta oluja, kada je prošla opasnost, svojim kolima, to su bili porodični ljudi, preko Makedonije, Turske pošli u zemlje zapadne Evrope”, kaže Pejović.

Podsjetimo, Pejović je prvi javno kazao da je te 1992. godine vidio kod načelnika hercegnovske policije telegram sa potpisom ministra Pavla Bulatovića sa naredbom o privođenju izbjeglica iz BiH i njihovoj predaji Radovanu Karadžiću. To je značilo samo jedno: radi se o državnom zločinu, koji se bez znanja vrha vlasti nije mogao obaviti. Da je za čitavu akciju znao državni vrh na suđenju je potvrdio i tadašnji predsjednik Momir Bulatović. Premijer je i u to vrijeme bio Milo Đukanović.

Iste tvrdnje Pejović je ponovio i 20. oktobra u nastavku suđenja bivšim policijskim funkcionerima optuženim za ovaj ratni zločin.

Pejović zbog svjedočenja godinama trpi razne vrste pritisaka. Poslije neuspjelih zastrašivanja i fizičkih napada, sada se  prešlo na pokušaj njegove moralne diskreditacije. Cilj je da se ućutkaju svi potencijalni svjedoci koji bi detaljnije mogli progovoriti o ulozi u deportacijama tadašnjeg državnog vrha Crne Gore.
,,Ovo je pritisak Službe državne bezbjednosti. Neće me zastrašiti. Nije im to uspjelo proteklih 18 godina, pa neće ni sada u finišu”, odgovara na sve to Pejović.

Slobodan Pejović je za hrabro svjedočenje o nezapamćenom ratnom zločinu počinjenom na teritoriji Crne Gore dobio povelje Nacionalnog savjeta Bošnjaka Crne Gore, Kongresa Bošnjaka Sjeverne Amerike u Torontu  i nagradu za građansku hrabrost NVO GARIWO iz Sarajeva.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  • POSAO SLOBODANA PEJOVIĆA U VRIJEME DEPORTACIJA:  Rješenje o rasporedu na radno mjesto inspektor za suzbijanje imovinskog kriminaliteta

  • ZVANIČNO PENZIJA , U STVARI OTKAZ: Rješenje o ekspresnom penzionisanju Slobodana Pejovića

 

Comments

  1. Apsolutna podrska za Slobodana Pejovica, bez obzira na udruzene (CG/BiH), a zaista sramotne, napade na njega.

  2. Za ovaj slucaj maltretiranja g. Pejovica mnogi u Crnoj Gori ne bi culi da o tome nisu progovorili i sproveli akcije podrske Vladimir Nedovic, Aco Tabas, Misko Djukic i jos neki pojedinci i NVO (izvinjavam se sto trenutno ne mogu svih da se sjetim).

    Drzava, globalno, je postala najefikasnije sredstvo krsenja ljudskih prava. Samo se plasim kakav ce globalni monstrum da zamijeni ovakve nacionalne drzave.

    • Alka,

      nas cetvorica trebalo je da budemo anonimni u tom slucaju ;)

      Sad sam u dilemi da li da navedem i druga imena, jer je bilo onih koji su vise od mene doprinijeli u citavoj akciji.

      • Vladimire,lijepo je pročitati da ste učestvovali i sproveli akcije podrške Slobodanu Pejoviću.Sada mu je podrška najpotrebnija,jer udaraju na njega na najgori način.Ako se ponovo organizujete,u tom slučaju:),i ja se dobrovoljno javljam.

      • Akcija sa majicama nije mogla ostati neprimijecena. Problem je sto Slobodan Pejovic nije jedini nezgodan svjedok. I drugima se radi o glavi. Zato je cijelu stvar preuzeo Momir Bulatovic da sada on, kao “glavni svjedok”, za cijelu stvar optuzi “drzavu CG”, jer je, navodno, medjudrzavna politika bila se isporucuju trazena lica.

        Kriminalne vlasti sa svih strana odlicno su saradjivale. Sad se grcevito bore da speru tragove, podmecuci i prijeteci drugima, cuvajuci ledja jedan drugom dok mogu.

        Uzgred, ovoga Djukanovica ne bi trebalo pustiti da se mirno povuce. To je blam. Trebalo bi ga toga dana ispred zgrade Vlade mirnim protestima izmrsikati, ispljuvati, ispsovati kao oca mafije Crne Gore!

      • E pa ovako: majice koje smo mi pravili jos uvijek su kao ‘graficki kalup’ dostupne u Studiju X u Podgorici, i nije nikakav problem napraviti jos poneku. Pitanje je samo da li postoje raspolozeni da iste nose. Ja to, nazalost, nisam u mogucnosti fizicki da odradim, ali sam spreman na razne druge nacine da pomognem. Ko god je zainteresovan, moze se javiti mailom meni, a kapiram da moze i redakciji i da bi i Aco Tabas ponovo bio raspolozen da se ukljuci.

        Bilo kako bilo, slazem se sa Milovanom u pogledu ove hajke, i mislim da ne bismo smjeli dopustiti da se Slobodan Pejovic pretvori iz svjedoka u lovca.

        Alka, sto se Djukanovica tice, slazem se da je blam, tu bi se mogli napraviti transparenti “Svi ste vi Sanader” ;)

      • I,znam za akciju s majicama,naravno!Pa,nažalost,nema kod nas toliko akcija podrške da bih to mogla,u gomili akcija,zaboravit!Najmanje što mogu da uradim,a uradiću još sjutra,je da kupim majicu i da je nosim u svakodnevnom životu.Toliko,najmanje i za početak,mogu i svi ostali..Da bar javno izrazimo svoja mišljenja!

      • @ Antonella

        “Pa,nažalost,nema kod nas toliko akcija podrške da bih to mogla,u gomili akcija,zaboravit!”

        Upravo tako, nazalost. Ako zaista zelite majicu, mozda je najlakse da pisete mailom urednistvu portala ili Acu Tabasu, ili meni, pa da vas ja spojim.

      • @ Vladimire.
        sve sam razumijela:)Hvala!

  3. Milovan Vukov Jankovic says:

    DA MILO NAREDI DA MUPAVCI, SKAKAVCI, PRAVEDNI SUDOVI I TUZIOCI I ZAKONODAVNA SKUPSHTINA DONESE ODLUKU I PRAVEDNU PRESUDU,

    DA JE MLIJEKO CRNO,
    VISHE OD POLA CRNE GORE BI TO OBJERUCHKE PODRZALO,
    JER NJIH DEVEDESET POSTO GRIZE SAVJEST ZBOG UCHESHCA U ISTORIJSKOJ SRAMOTI CRNE GORE,
    KOJU CE GENERACIJE NOSIT KAO FLEKU NA OBRAZU ZBOG IZLETA U FASHIZAM I NACIONALIZAM LJEVORECHKE VARIJANTE UZ BLAGOSLOV PRAVOSLAVLJA NARODNOG VESELJA I KLANJA PO KUCAMA.

    PI GADLUKA LJUDSKOGA,
    DA GA BOG UBIJE,
    NIJE DOSTA JEDNA SRAMOTA,
    NEGO TREBA POSRAT I HEROJA, JEDINOG MEDJU PIZDAMA.

  4. ujedinjena Hipokrizija i Javašluk says:

    Cijeli ovaj slučaj me strašno podsjeća na ovaj film:

  5. Pitanje za Monitor: kako to da se novinar Monitora, Šeki Radončić, ‘odriče’ Pejovića (iako ga u filmu ‘Karneval’ slavi kao heroja) i govori, parafraziram, kako je Crna Gora uradila sve što je mogla da procesuira krivce za deportaciju!?

  6. Puna podrška Slobodanu Pejoviću za njegovu hrabrost, čojstvo, istrajnost. Nezodan svjedok ratnog zločina. A takve svjedoke niko neće na području država nastale poslije raspada bivše Jugoslavije.
    Poslije uzaludnih pokušaja njegove diskfalifikacije od strane Crne Gore, lopta se prebača na teren BIH, gdje najodgovorniji za ovaj zločin ima jak lobistički centar.
    A zašto se Šeki Radončić odriče Pejovića kojeg je do juče toliko uzdizao i slavio, ostaje mi da nagadjam i pogadjam. Mislim da znam zbog čega, ali kako je sve samo u domenu predpostvake, uzdržat ću se od komentara.

  7. Puna podrska Slobodanu Pejovicu!
    Treba obratiti posebnu paznju na Ranka Martivovica koji je bio upetljan u razne kriminalne radnje u kojima je on licno bio ucesnik i profiter, a sve pod pokricem DB-ea… Taj covjek je spreman i majku rodjenu za saku dolara prodati…ma zna se to u krugovima koji se bave ovim slucajem…kao sto se zna i da je Pejovic nevin i da mu ga djelati smjestaju.

  8. uzasno… Podrska heroju!

  9. Ratko Čogurić says:

    “Ne znam kako da počnem ovaj tekst. Znam da ga trebam napisati, da moram, da mi je to pored ostalog i gradjanska dužnost, a nekako nemam snage. Znam i da ću biti usamljen, ili skoro usamljen, u vapaju da se zaštiti ovaj čovjek. Pogotovo u ovom vremenu kada se neljudi na cijeni, kada je malo ljudi koji se mogu nazvati čovjekom. Slobodan Pejović zbog svog činjenja bi bio čovjek i u «Primjerima» Marka Miljanova, a ne danas. Zato smeta. Zato se stalno pokušava zastrašiti. Zato mu vlast radi ovo što mu radi. Zato mnogi i ne znaju ko je ON. Ali dobro znaju ko je Cane, Brano, Radojica, Vesko i slični. Idoli su im oni a ne ON. I sistem vrijednosti im je njihov a ne njegov.

    Neću ponovo prepričavati životni put Slobodana Pejovića. U vremenu zla, bio je čovjek. Kad mnogi nijesu. Zauzeo se za druge ili drugost, rizikujući sve. Ne samo posao i mir svoje porodice, već i sopstveni život. U vremenu masovne fašističke histerije podstaknute od tada, i sada aktuelne vlasti. I poslije svega, odlučio je da bude i svjedok.

    Svjedoci u Crnoj Gori su najjebenija kategorija. Ko god odje oće da svjedoči reskira svoj život. Od onih koji su učestvovali u mafijaškim poslovima ili znali o njima, do onih koji se sjećaju ratova u kojima nikad nijesmo učestovali.

    Kao inovjerac, ili Bošnjak, koga je samo ime tada odavalo «ko je i što je», dobro se sjećam tog vremena. Obuzme me znoj, najružnije slike počnu da mi se vrte pred očima, ubrzano, kao u nestvarno ružnom filmu sa pokvarenom trakom. Sjetim se odlaska brata sa dvoje predškolske djece u Švedsku, gdje će biti smješteni u logor tj. prihvatni centar za izbjeglice. Ako uopšte stignu do tamo! Sjetim se i suza, bez jecaja, na licu mog ostarelog oca, koje sam tada prvi put vidio.

    Primjer Slobodana Pejovića i tadašnje djelovanje prije svih LSCG, davali su mi nadu, vjeru, snagu. Da će sve to proći kao ružan san ili film. I obavezu da to ne zaboravim. Da ne pljunjem kao što mnogi pluju, ili ih «ne interesuje». I da im vratim ako mogu, a vratiti im znam da ne mogu.

    Ovako bespomoćan, bez snage i uticaja, pitam sebe kako mogu pomoći Slobodanu Pejoviću? Što mogu da uradim? Kome da se obratim? Kako…

    Kako kad svi «moji», «trče» za dojučerašnjim progoniteljima? Kako, kada se zaklinju u njih a Slobodan Pejović ih «ne interesuje»? Kako kada su «mojoj» intelektualnoj i političkoj eliti važnije mrvice mrvica vlasti, od imalo obraza, čojstva i zahvalnosti? A puk je puk. Što će jadna pučina crna. On(i) će ga na kraju opet platiti. Debelo. Sad, ovako u bijesu kažem, i neka će. I nek se ne čude onda, što tada neće biti ni jednog Slobodana Pejovića.

    Da apelujem na Ranka, isto mi džaba. Ranko je prodao dušu djavolu, odavno. A njegov puk ide za njim. Što interesa radi, što …

    Da apelujem na Ministra policije? Da pruži zaštitu čovjeku! Njega bar znam. Igrali smo tenis nekad zajedno. Kršeći tako sebi postavljeno pravilo da se nikada ne obraćam, niti pozdravljam sa nosiocima «visokih funkcija» u ovoj i ovakvoj vlasti, ma koliko nekad bio prijatelj ili poznanik sa nekim od njih.

    Što se on pita? On je šraf kakvih u «Okov»-u ima na kile. «Lutka bez krvi i mesa» kao i svi ministri, manje-više.

    Djavolu se ne obraćam, da me vatra ne proguta.

    Ostaje mi samo da Vam se divim g. Pejoviću. Istrajte ili ne, Vi ste učinili i više nego što bi bilo ko od Vas mogao zahtijevati. Meni ostaje samo nemoć i stid.” Nadam se da mi Zipp neće zamjeriti što sam postavio njegov tekst ali mislim da ovaj sjajni tekst najbolje odslikava naš odnos prema Slobodanu Pejoviću.

    • Gospodine Čoguriću,
      Ne da vam nijesam zamjerio, već mi je drago što ste prenijeli moj tekst o gospodinu Pejoviću. Zbog Slobodana Pejovića a protiv svih hajki na njega, prije svega.
      Ali i zbog mene. Suprostavljajući se fašističkim komentarima na jednom do prethodnih blogova Slavka Perovića, upravo ti komentatori su me optuživali kako nikada nigdje ne napadam “svoje Bošnjake”, ne dižem glas protiv njih i njihovih političkih i vjerskih predstavnika, ne…
      Ovaj tekst koji sam napisao mnogo prije tih fašističkih komentara, najbolji je demantij. A nije jedini u kojem osudjujem upravo njih, njihovo ponašanje i (ne)djelovanje, naprotiv.

      • Meni je teško poslije Vaših riječi bilo što napisati,jer ništa ne bi imalo toliku težinu a i sve je rečeno na pravi način,iskreno i od srca,najhumanije.Najveće poštovanje,Zipp!

      • Ratko Čogurić says:

        Tako sam i mislio g. Zipp da vi zbog vaše skromnosti nećete postaviti ovaj vaš tekst ponovo. a ja moram ponoviti :”Ostaje mi samo da Vam se divim g. Pejoviću. Istrajte ili ne, Vi ste učinili i više nego što bi bilo ko od Vas mogao zahtijevati. Meni ostaje samo nemoć i stid

  10. Sve sto za sada mogu je da se pridruzim podrsci gospodinu Pejovicu. Osjecam se bespomocno, a nasa stvarnost je sramotna!

  11. Podrška za Pejovića.
    Mislim da bi se ljudi trebali sastat i dogovoriti način kako bi ta podrška bila upućena široj javnosti. Apsolutna osuda i sabotiranje za sve medije koji bi na bilo koji način to ignorisali ili koji su ikad podržavali državu kontra Pejovića.

  12. Milovan Vukov Jankovic says:

    Pred nashim ochima linchuju chojstvo, poshtenje i hrabrost,mi nemocni,
    jedni druge blatimo i napadamo,
    ko je pismeniji, sposobniji, ko je vjera a ko je nevjera, ko je pravi a ko krivi liberal,
    DJELATOVI SHEGRTI SU UZELI STVAR U SVOJE RUKE,
    svijetli obraz ne smije ostat bez fleke u CGi,
    svakoga moraju premazat svojim gadlukom i nesojlukom.

    SVI CVJETOVI OSTAT CE BEZ GLAVA,
    DA BI BILI SA TRAVOM U SKLADU.

    OVAKO JE PUCHINA I RAJA CUTALA, KAD SU KARADZICU POD NOZ PRIVODILI NASHU BRACU, DZELATOVI SHEGRTI NAM UZILJU POSLEDNJI GRAM LJUDSKOSTI U CGi,
    da svi budemo ista hovna.
    s

  13. “Vladimir Nedović, on 19. Decembar 2010. at 1:21 am said:

    Pitanje za Monitor: kako to da se novinar Monitora, Šeki Radončić, ‘odriče’ Pejovića (iako ga u filmu ‘Karneval’ slavi kao heroja) i govori, parafraziram, kako je Crna Gora uradila sve što je mogla da procesuira krivce za deportaciju!?”

    Pitanje za Vladimira: Zašto se folira da ne zna da je Šeki Radončić bio “agent Mila Đukanovića zadužen za Muslimane” (debilne li titule), i svega što to implicira, a to je kroz “rasvjetljavanje” zločina crnogorske vlasti – zapravo prebačanje krivice na Sloba i pranje biografija? Zašto se pravi mutav kad je to desetine puta citirano ili objašnjeno na Dejli njuzu i drugim mjestima, pa mu sigurno nije promaklo? Isto kao što se folira da ne zna da je Srđan Kusovac zapošljenik Cie u RFE kao urednik, prošao (dok nije došao do Pobjede) i E-novine, koje je Vladimir pomagao dok su blago spinovale, pa se pomamio kad su počeli OTVORENO da lažu, jer onda izlazi na viđelo da Vladimir pomaže mafiju?

    “Zipp, on 19. Decembar 2010. at 1:25 pm said:

    A zašto se Šeki Radončić odriče Pejovića kojeg je do juče toliko uzdizao i slavio, ostaje mi da nagadjam i pogadjam. Mislim da znam zbog čega, ali kako je sve samo u domenu predpostvake, uzdržat ću se od komentara.”

    Ne radi se o pretpostavkama, spekulacijama i slično da bi se uzdržavao, nego se radi o svjedočenju činjeničnog stanja, a što vrlo dobro znaš. U pismu Monitoru Ratko Knežević je śedočio o Šekiju Radončiću kao “Agentu zaduženom za Muslimane” te ‘96 godine. Dakle, nije špekulacija, nego jasan iskaz o činjenicama. Špekulacija i pretpostavka je nešto drugo, špekulacija bi bila da ja recimo kažem da su Zipp-a obrlatili Šeki, Duško, i drugi, kako bi im poslužio u njihovim ciljevima. No vidiš, to je špekulacija. A ovo je jasno śedočenje o Šekiju Radončiću koji pere biografije Mila, Filipa i Sveta. Pretpostavljam da su nagađanja i pretpostavke i one o njegovom bratu Fahrudinu, tajkunu u Bosni?

    • wawy,

      zar ste vi toliko nedokazani i drski da ja sa vama moram eksplicitno raskrstit na svakom portalu? Shvatite da vi za mene ne postojite (vi dobro znate zasto) i da nemate pravo od mene ocekivati bilo kakve odgovore (to, uostalom, nema niko, jer ja nisam javna licnost).

      Dakle ne kanim sa vama ulaziti u bilo kakve rasprave, a vama predlazem da se nadjete sa Sekijem Radoncicem (u Crnoj Gori nece biti tesko doci do njega), pa mu sve to fino u brk kazete i podsjetite ga na “śedočenje”. Ili da barem ovdje izadjete pod punim imenom i prezimenom, umjesto sto se ponasate kao Tasmanijski djavo, a sve skriveni iza nicka.

    • @wawy
      Znam pouzdano i imam dokaze za to. Ali što malo iz opurtunizma, što zbog toga što sam pod uticajem Duška i Šekija, malo neću, a više ne smijem da to saopštim.
      Ali eto, ima ko hoće-ti. Sve znaš, ničeg se ne plašiš, svakog sa pravom prozivaš, bezkompromisan si…
      Dozvoli samo da svi, ili ja bar nijesam, kao ti.

  14. Zahvaljujem mladom g.Nedoviću na prenijetom članku g.V.Koprivice i veoma važnom pitanju:
    Šeki Radončić vs Monitor vs ISTINA !

    Srdačno,
    Ibreko

  15. Vladimir Nedovic:
    “nemate pravo od mene ocekivati bilo kakve odgovore”

    Hm, pa Vladimire, to nije moj problem, ja postavljam neugodna pitanja, ostalo me se ne tiče.

    Eo da potśetim kako je glasilo pitanje na koje je Vladimir izbjegao da odgovori:

    “Vladimir Nedović, on 19. Decembar 2010. at 1:21 am said:

    Pitanje za Monitor: kako to da se novinar Monitora, Šeki Radončić, ‘odriče’ Pejovića (iako ga u filmu ‘Karneval’ slavi kao heroja) i govori, parafraziram, kako je Crna Gora uradila sve što je mogla da procesuira krivce za deportaciju!?”

    Pitanje za Vladimira: Zašto se folira da ne zna da je Šeki Radončić bio “agent Mila Đukanovića zadužen za Muslimane” (debilne li titule), i svega što to implicira, a to je kroz “rasvjetljavanje” zločina crnogorske vlasti – zapravo prebačanje krivice na Sloba i pranje biografija? Zašto se pravi mutav kad je to desetine puta citirano ili objašnjeno na Dejli njuzu i drugim mjestima, pa mu sigurno nije promaklo?

    Isto kao što se folira da ne zna da je Srđan Kusovac zapošljenik Cie u RFE kao urednik, prošao (dok nije došao do Pobjede) i E-novine, koje je Vladimir pomagao dok su blago spinovale, pa se pomamio kad su počeli OTVORENO da lažu, jer onda izlazi na viđelo da Vladimir pomaže mafiju?

  16. biljana koprivica says:

    wawy,
    sad ja pitam tebe:Dajes li ti podrsku Slobodanu Pejovicu ili ne?!Onako,bar deklarativno,kao i ostali.Zipp-a i Nedovica mozes napasti i ispod nekih ,manje vaznih,drugih tema.Mislim da je,blago receno,degutantno ispod ove teme voditi neku lijevu polemiku sa momcima koje ,ti ,ne podnosis.Stekla sam dojam da te boli uho za sudbinu Pejovica,a to mi se gadi!

    • “wawy,
      sad ja pitam tebe:Dajes li ti podrsku Slobodanu Pejovicu ili ne?! (…) degutantno ispod ove teme voditi neku lijevu polemiku sa momcima koje ,ti ,ne podnosis”

      Slažem se biljo, bilo bi degutantno da je ovo peticija za podršku Pejoviću i da ja ne podnosim ove momke. Ali ni u jednom ni u drugom slučaju ne govoriš istinu.

  17. Nedović nikad ne odgovara na pitanja, eventualno traži odgovore na neka svoja imaginarna pitanja i kao slučajno vas strpa u određeni koš, ne direktno, jer on to ne radi. Prepun je pozitivne energije i spreman da odštampa flajere i majice za putovanje par crnogoraca na Mjesec…

  18. Ne znam što bi vam Nedović, ili neko drugi, bilo kome od vas, davao nekakve odgovore na vaša papagajska pitanja. Odgovore, tako ultimativno, traže ti zli dusi u udbi od kojih vam se junačke gaće tresu.

    Podržavate li Pejovića ili NE, u svoj ovoj muci koju ima , je jedino suštinski važno.

    Ako podržavate, onda bi dobro bilo i da to javno neđe iznesete, što podrazumijeva da lijene gliberalne guzice dovučete do Podgorice ili do Novoga, đe bi se javnosti kazalo da taj čovjek ima i istomišljenike.

    Imate uvijek i izbor plakanja na ZIdu Plačka. Može virtuelno a može se i koknut do Prahe. Tamo je Plačko…

  19. “Zipp, on 20. Decembar 2010. at 11:47 am said:

    @wawy
    Znam pouzdano i imam dokaze za to. Ali što malo iz opurtunizma, što zbog toga što sam pod uticajem Duška i Šekija, malo neću, a više ne smijem da to saopštim.”

    Pa dobro sad, nemaš dokaze da je Šeki Udbin agent nego $edočenje Ratkovo, al kao da te to do sad sprečavalo da diskutuješ u sličnim prilikama. U svakom slučaju niko ti ne brani da naglas razmišljaš, eo i ja ću se uključit a ti me dopuni ono što mi je nepoznato. Znači razmišljamo naglas:

    1. Šeki vodi dugogodišnju istragu o tome što se dešavalo tokom deportacije i u Bukovici.
    2. Šeki je Vladin agent zadužen za Muslimane
    3. Šeki je više puta razgovarao sa Pejovićem o deportaciji tokom istraživanja
    4. Šeki piše feljton u kome pere Mila & co od dugogodišnje odgovornosti, i krivicu prebača na srpsku DB
    5. Akciju o podršci Slobodanu Pejoviću pokreće Miško Perović preko svojih medija
    6. Akciju najglasnije godinama sprovodi Miško Perović preko svojih medija
    7. Miško Perović je dio CG Mafije
    8. Medije Miška Perovića dijelom koristi i Zapad
    9. Podršku Slobodanu Pejoviću konstantno daje i CIA preko svog mefija RFE
    10. Pejoviću se konstantno prijeti godinama
    11. Pejović je završio svoje $edočenje iz koga ne proizilazi direktna krivica Đukanovića/Marovića/Bulatovića
    12. Pritisci na Pejovića se nastavljaju

    Zipp, što se može iz ovoga zaključit? Da čojeka bačaju kao krpu od jednog do drugog, i CG mafija, i antiratni profiteri, i CIA. Da Pejović sam po sebi nije cilj (nema dokaze o Milovoj umiješanosti), nego da je POKAZNI PRIMJER ZA ZASTRAŠIVANJE, dakle nešto kao upozorenje drugima što bi im se moglo desiti ako progovore o tome. Jer, ljudi koji su učestvovali u deportaciji ima stotine, oni kojima su ovi sve ispričali ima recimo hiljade. Znači, jedini zaključak koji mogu da izvedem je da ŽELE DA ZASTRAŠE OSTALE KOJI ZNAJU. A to “znaju” bi mogao eventualno biti dokument koji potvrđuje umiješanost Đukanovića, Bulatovića i Marovića u NAREDBU o deportaciji. I u to zastrašivanje su uključeni većina osim onih dobronamjernih, znači oni koji zastrašuju i oni koji preko medija (M. Perović, Cia) isturaju Pejovića kao heroja, a zapravo žele poručiti – “evo vidite što se njemu događa, nemoj da je neko pomislio da pisne”.

    Ovakav scenario mi je vjerovatniji od onog koji Mafija protura preko svojih medija.

  20. biljana koprivica says:

    wawy,molim te ne koristi izraz “ne govoris istinu” nego NISI U PRAVU…jer kad kazes na prvi nacin ispada da ja lazem,a ne mozes me optuziti za laz:na osnovu jednog pitanja i jednog mog utiska.Mislim,”nisi u pravu” je primjerenije.I vjeruj,drago mi je sto demantujes!

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.